Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי נהגת/רכבת בפעם הראשונה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם לפני שקבלת רישיון נהיגה חוקי התנסת בנהיגה/רכיבה?  

210 הצבעות

  1. 1. האם לפני שקבלת רישיון נהיגה חוקי התנסת בנהיגה/רכיבה?

    • לא, זה לא חוקי ולא הייתי מוכן לסכן את הרישיון העתידי שלי
    • בטח, אבא/מבוגר לקח אותי למקום שומם ולימד אותי את הבסיס
    • בטח, הייתי לוקח את הרכב של ההורים או שנהגתי ללא השגחת מבוגר
    • לא, אבא שלי חנון ולא נתן לי
    • לקחתי כל הזמן סיבובים על הטוסטוס של חברים שלי


פוסטים מומלצים

פורסם

פורום של עבריינים.. נכון לעכשיו 67 אנשים נהגו ללא רשיון! :lol:

 

אני אחד מהעבריינים הנ"ל, וגם אני נהגתי מספר דקות אי-שם במדבר, על הג'יפ, למשך כמה דקות :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפעם הראשונה הייתה כמובן בערך בגיל 8.... על האודי 100 שנת שבעים ומשהו, יותר גדולה מדגמים מאוחרים יותר ואטומטית.. שסובבתי את ההגה בחניה ובקיצור החנתי את האטו 8)

אחר כך, בגיל 14 או 15 אבא נתן לי לנהוג במנחת מסוקים ליד הבית של סבתא שלי, ולא הסתדרתי כל כך עם הגיר הידני של האוטו( זה היה ממש אוטו ישן ודרק) אז אחרי בערך דקה אמרתי לו לא רוצה יותר ויצאתי ופחדתי לנהוג עד שיעור הנהיגה הראשון שלי שהיה לפני שנה בערך... אז אפשר להגיד שזה מקרה (wannabe) פלילי.. :lol::wink:

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

הפעם הראשונה שלי הייתה משהו בערך גיל 10...על מאזדה 626 שעדיין אצלנו[שנת 93']

אחרי זה כבר נהגתי הרבה על קארטינג..אבל זה משהו אחר.

גם הרבה פעמים נהגתי לפני זה על ג'יפים,כמובן רק ע"י ההגה :lol:

פורסם
אני מודה באשמה :oops:

 

נהגתי בגיל 9-10 משהו כזה, ישבתי על הברכיים של אבא שלי, הוא לחץ על הדוושות ואני רק סובבתי הגה. כל זה קרה במחסן סגור של חברת אגד שבה אבי עבד (לא היה שם איש והמחסן הוא מחסן גדול). זה לא ממש נקרא נהיגה, לכן אני חף מכל אשמה. :)

 

פליקס.

 

אם נהיגה על הברכיים נחשבת זה הפעם הראשונה היתה בגיל 8 על לא אחרת מפיאט 130 שנת 72

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היתי בן 11 או 12, אבא שלי נתן לי להחנות את הסיטרואן פאלאס שהייתה לו (רכב מדהים)

בתור אחד שנהג על טרקטורים מגיל 9 בערך חשבתי שיהיה בסדר - אבל לא לקחתי דבר אחד בחשבון...

הרווח בן הגז לבלמים הרבה יותר קטן מזה שבטרקטור...

 

בקיצור - האצתי לתוך קונטיינר שהיה לנו אז במשק והזזתי אותו (!) איזה חצי מטר...

עד היום נראה לי שאבא שלי לא סולח לי ;)

 

so much for נהיגה ראשונה...

פורסם

כבר עניתי על משהו דומה:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=20133&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

מה שרואים בתמונה על הראש שלי זה השערות ולא קסדה. זה היה בדיוק אחרי תספורת כפויה לתמונת דרכון.

אבי הגיב רע לזה שרכבתי ללא רשיון. אם היה יודע שאת האופנוע אני מתדלק מהפיג'ו 404 שלו, היה מגיב רע יותר. אם היה יודע שאחרי שהם הולכים לישון אני נוסע באותה 404 לטיולים ליליים בירושלים, בכלל היה מתפלץ.

אימי היתה יותר פרגמטית, ולאחר שקניתי את האופנוע קיבלתי ממנה קסדת Shoei סגורה שהיתה למיטב ידיעתי היחידה בארץ, ומעיל וכפפות מעור. זה היה שנים בודדות לאחר חוק הקסדות, ורוב הרוכבים חבשו קסדת "חצי ביצה" פלסטיות כדי לצאת ידי חובה ולא מתוך מודעות.

היום כמובן שלא הייתי עושה דבר כזה וגם לא ממליץ לאף אחד לעשות כך. רכיבה או נהיגה ללא רשיון הם יותר מ"עבירה טכנית", כי רוב הסיכויים שהנוהג לא רכש ידע מספיק כדי לתפעל את כלי הרכב בבטחה. אם יש מבוגר מנוסה שמוכן לקחת את הסיכון וללמד במקום נטול סכנות, זה עדיין נשאר עבירה אבל יותר סביר מבחינה בטיחותית.

גורם לא פחות חשוב הוא הילד עצמו. יש אנשים שגם בגיל שלושים עוד לא הגיעו לבגרות הדרושה כדי לאחוז בהגה, ויש כאלה שאפשר לסמוך על שיקוליהם הרבה לפני הגיל החוקי לנהיגה.

 

נמרוד

פורסם

בטח, אבא/מבוגר לקח אותי למקום שומם ולימד אותי את הבסיס

 

 

כל יום שישבת יוצאים לאיזה מושב קרוב לאשקלון (בדרך לקריית מלאכי) שם אני נוסע על איסוזו טנדר בשטחי א/עפר ואבא שלי על האודי 80 הנצחית שלנו ואז מתחלפים ,וככה אני עושה מגיל 15 ,עכשיו אני בן 16 וחצי ,זאת אומרת שאני צריך להוציא רישיון ,אז בשביל זה אני דופק לי שבועיים שלוש מהחופש כדי ב-1 ספטמבר להתחיל ללמוד.

wish me luck

tnx

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

גיל 15 קשה לחכות.....

 

הייתי לוקח מחזיר ומשתדל שאף אחד לא ישים לב.

 

אני בטוח שזה טעות....... שהייתי חוזר עלייה שוב.

m3forever

פורסם

אני כבר בגיל 7 עליתי על מלגזה עם אבא שלי ובגיל שמונה כבר אהיתי נוהג לבד על המלגזה

והשבוע לאחר 8 שנים שלא ראיתי אפילו מלגזה עליתי שוב וכמעט דרסתי את אבא שלי!!!

:lol:

פורסם

גיל 15 חבר לימד אותי נהיגה רבע שעה על הסובארו DL אוטו

אחר כך באילת על המאזדה 323 סדאן של דודה שלי 3 פעמים ואחרי זה על

הרכב של ההורים כל לילה כמעט כשהם היו נרדמים...

 

בסך הכל יצא לי לנהוג המון אבל ממש המון פעם אחת נהגתי לחולון ומשם לערד ובחזרה

לאשדוד עם 2 חברים (אחד היה שבוע לפני שנגמר לו המלווה).

 

בסך הכל תפסו אותי נוהג פעמיים (משטרה), קיבלתי חודשיים שלילה תאוריה מחדש (קלי קלות)

ו 200 שעות עבודות שירות שאני דווקא די נהנה בהם ואפילו עזרו לי בכמה קומבינות בצבא

בסך הכל זה מסוכן לנהוג לבד אבל כולם יכול ללכת קיבינימט כי אין ולא היה כמו לנהוג

על ב.מ.וו של ההורים בלילה בלי רשיון... הריגוש ההנאה האנדרנלין! (והבחורות...)

בקיצור התקופה הכי יפה בחיים שלי.

חצי שנה של פשיעה מתמדת בלילות עם פוזה והנאה שאפילו בסקס יהיה קשה להשוות...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

פעם ראשונה שלי הייתה עם אבא שלי בגיל 14. נסענו באיזה פרדס של קיבוץ שהיה ליד

אני זוכר אני רק העברתי ל1 עזבתי את הקלאץ' ונסעתי רק קדימה ועוד מיזה הייתי שמח עד הגג

 

אח''כ התחלנו לצאת לעיתים תכופות יותר לא''ת בשדרות (ואגב אפשר להשוות אותו עם הפרדס שניהם נטוסים אחרי יום העבודה) ושם כבר הגעתי ל3 ולמדתי לפנות

 

ואז אני זוכר התחלנו בתורות אני וחבר שלי ''להשאיל'' את המכוניות של ההורים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אפילו הטסתי מטוס לפני שהיה לי רישיון :lol:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מגיל 14 עד 16 וחצי נסעתי לכול מקום עם האוטו יונדאי אקסנט 97 הילוכים עם עוד חבר בן גילי שנהג על מזדה 323 97

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי


×
×
  • תוכן חדש...