Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האצה בסיבובים ואחיזת כביש, יש קשר?


TRIPLE xXx
שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרצתי חיפוש אבל לא היו לי תוצאות משביעות רצון. :?

 

לפי מה שלמדתי בשיעורי נהיגה יש לבלום לפני הסיבוב ולהאיץ כאשר נמצאים בתוך הסיבוב.

 

האם ההאצה באמת גורמת לאחיזת כביש טובה יותר או שזה יותר נכון לגבי מכוניות ישנות בלבד(ללא מערכות אחיזה, חילוק הכוח שמגיע לגלגלים על ידי דיפרנציאל וכו')?

 

 

 

אדם.

 

אני חושש שכל חברי הפורום הכותבים בת'רד הזה סובלים מבעית הבנת הנקרא.

 

גם אחרי קריאה שניה ושלישית, אני לא רואה שנאמר בשאלה המקורית שום דבר לגבי נסיעה על המגבלות, הדרך המהירה ביותר לקחת סיבוב, העברות משקל וכיו"ב.

 

השאלה היתה : "האם ההאצה באמת גורמת לאחיזת כביש טובה יותר ..." ?

 

לכן כל התאוריות שהועלו כאן הגם שחלקן נכונות, לא רלוונטיות לשאלה.

 

הטכניקה להיות הכי מהיר בסיבוב, היא סוגיה בפני עצמה.

 

דני G.

נ.ב. - מר 3000GT, תוכל אולי להמליץ לי על איזה קורס ? 8)

 

אם השאלה לא נוגעת בסוגיית העברות משקל, אז מה כן? בשביל לענות על השאלה הזו צריך להבין בדיוק מה התוצאה של גז בסיבוב...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם נניח שדני צודק, והבחור באמת שאל על מצבי נהיגה רגילים, הרי שהעברת המשקל בהאצה בסיבוב אינה משמעותית ובטח לא משפיעה על האחיזה, כי מדובר במהירויות שהם הרבה מתחת למגבלות האחיזה, ועל האצות שכמעט ולא משפיעות בסדרי הגודל האלה.

 

ואם אכן כך אז אין שום בעיה לבלום לפני הסיבוב ולעבור להאצה עדינה תוך כדי הסיבוב (כל עוד לא מנסים ליישם את אותה השיטה גם במגבלות, כמו שאני הייתי עושה לפני שהתוודעתי לעולם הנהיגה המתקדמת...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שמישהו שמבין משהו בנושא (אבל באמת מבין) , מישהו שעבר קורס נהיגה מתקדמת

או כל קורס אחר שנוגע בעניין הסיבובים , יסביר פה איך באמת נכנסים ויוצאים מסיבוב ...

 

כי לפי התשובות שנתנו פה , נראה לי שנראה יותר תאונות בכביש (חס וחלילה) , אז שמישהו

יסביר קצת בנושא ...

 

אני אישית כשאני נכנס לסיבוב אני בלי גז ושאני בערך באמצע הסיבוב אני מחזיר גז ...

כמובן שזה משתנה , כל סיבוב ורמת ההנאה שאתה רוצה להפיק ממנו .

 

צודק במאה אחוז. :wink:

כל מילה שלך נכונה, כל מילה שתתוסף רק תהרוס.

:king:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...