Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם לא רוצים לומר לי בטלפון מחירי צמיגים, רק במקום משום מה, כדי שתתפתה לקנות ולא תעשה סקר שוק.

אז אני שואל אתכם, כמה עולים צמיגים מידה

195/60/15 סטנדרטים מסוג סיני,ממוצע וטוב

למי שעשה מחקר באוטו דיפו, תוכלו להגיד לי מה בערך הולך שם ומה בערך המחירים של הצמיגים ?

 

זה ממש רחוק ממני, ואני מעדיף לקבל רעיון כללי לפני שאני הולך

תודה !

לילה טוב

פורסם

אתה צריך לשים לב לאות שהיא הקוד של המהירות.

ברכבים חדשים מקפידים בטסט על הכל, כמובן משפיע

ישירות על מחיר הצמיג.

פורסם

כשהחלפתי זוג לקורולה של חברה שלי לפני מספר ימים שנועלת את אותה המידה (הקורולה, לא החברה), המחיר של אוטו דיפו היה מזעזע.

עבור Goodyear Efficientgrip שבסופו של דבר עלו לי 420 ש"ח לצמיג אצל צמיגאי, הם ביקשו 1300 ומשהו ש"ח, אחרי הנחה של 60 אחוז לצמיג השני. :roll:

פורסם
כשהחלפתי זוג לקורולה של חברה שלי לפני מספר ימים שנועלת את אותה המידה (הקורולה, לא החברה), המחיר של אוטו דיפו היה מזעזע.

עבור Goodyear Efficientgrip שבסופו של דבר עלו לי 420 ש"ח לצמיג אצל צמיגאי, הם ביקשו 1300 ומשהו ש"ח, אחרי הנחה של 60 אחוז לצמיג השני. :roll:

 

מאיפה הבאת את הקישקוש הזה?! 1300 ש"ח לצמיג אחרי הנחה??? ממש לא בכיוון!

או אשני לא הבנתי אותך או שאתה לא הבנת אותם..

 

בכל מקרה מצורף קישור לסקר שוק שאני ערכתי לפני שלושה חודשים (אותה המידה).

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=371903&highlight=alonjp

 

אגב, באוטו-דיפו אפשר לשלם בתווי קניה עד 500 ש"ח ולחלק את הקניה לשתי זוגות וכך מוזילים את המחיר..

 

אגב-2, בסופו של דבר בחרתי בקלבר, צמיג מעולה!! עלות 400 ש"ח לצמיג.

פורסם
ירושלים סוג

195/60/15

 

 

נסה את הצמיגיה בתחנת הדלק פז בכנפי נשרים [מול אנג'ל]

הם מעולים ומקצועיים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מאיפה הבאת את הקישקוש הזה?! 1300 ש"ח לצמיג אחרי הנחה??? ממש לא בכיוון!

או אשני לא הבנתי אותך או שאתה לא הבנת אותם..

 

בכל מקרה מצורף קישור לסקר שוק שאני ערכתי לפני שלושה חודשים (אותה המידה).

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=371903&highlight=alonjp

 

אגב, באוטו-דיפו אפשר לשלם בתווי קניה עד 500 ש"ח ולחלק את הקניה לשתי זוגות וכך מוזילים את המחיר..

 

אגב-2, בסופו של דבר בחרתי בקלבר, צמיג מעולה!! עלות 400 ש"ח לצמיג.

 

הכוונה היא 1,300 ומשהו ש"ח לזוג צמיגים, לא לאחד.

×
×
  • תוכן חדש...