Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תבעו אותי בבית משפט של תביעות קטנות ויש לי ביטוח מקיף.


שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 חודשים עברתי תאונת דרכים- כאשר נכנס בי נהג משאית בדלת הימנית שלי בצומת. כבר עברתי חצי צומת והוא פשוט נסע מהר ונכנס בי. התמרור זכות קדימה היה לחובתי, אבל אמנם כיבדתי אותו וכבר עברתי חצי צומת והוא פשוט נסע שם מהר על 40 ולא הספיק לעצור ונכנס בי. זו הייתה תאונה ראשונה בחיים שלי והוא ניצל את זה כי הייתי בלחץ אדיר ולא התווכחתי מי אשם ומי לא כי יש לי מקיף.

 

יש לי ביטוח מקיף בחברת הכשרת היישוב. לא חיכיתי ושילמתי 400 שקל השתתפות עצמית והחליפו את הדלת ברכב שלי. עכשיו אחרי 3 חודשים אני מקבל תביעה לבית דין של תביעות קטנות על סך 10,930 שח שהוא תובע אותי ובכתב תביעה כתוב שהנתבע הראשון זו הכשרת היישוב והנתבע השני זה אני. עכשיו מה הבן אדם הזה רוצה ממני ולמה הוא תובע אותי אישית? ומה אני עושה במקרה כזה?? הם אמרו שזו תאונה בצומת וגם לו יש רשלנות תורמת. ד"א הוא גם היה האשם פשוט ניצל את השוק שהייתי בו. את ההזמנה לדין קיבלתי היום בדואר והתאריך הוא מה 23 לינואר. עכשיו מה שמוזר פה זה שיש מסמך מצורף של הכשרת הביטוח הכותרת שלו היא "שטר קבלה ושחרור סופי" מתאריך ה20 לינואר לפני 6 ימים.

 

כתוב פה שהתובע הנהג שנכנס בי מאשר בזאת סך של 6000 שקל בלבד עבור בנזק לרכבו מאת החברת ביטוח שלי. ושהואיל והוא קיבל את הסכום הזה הוא מצהיר ומתחייב שזה יהווה סילוק מלא וסופי של תביעתו. אם זה ככה אז למה קיבלתי תביעה מבית דין לתביעות קטנות על סך 9300 שח ומה הבן אדם הזה רוצה מהחיים שלי?? מה אני עושה במצב כזה אני שילמתי ביטוח מקיף וגם אני לא אשם בתאונה בכלל אז החברת ביטוח אמורה לייצג אותי או שאני גם צריך ללכת לתאריך של המשפט במאי כמו שכתוב בדף הזמנה?

 

אני אצטט בדיוק מה שכתוב בדף הזה: שטר קבלה ושחרור סופי הכשרה ביטוח:

אני הח"מ ת.ז : הנהג שתובע

מאשר בזאת הסכמתי לקבל מאת, המבוטח - השם שלי - באמצעות פוליסה מספר - **** בהכשרת הישוב - להלן הנתבעים סך של 6000 שח בלבד עבור הנזק מכל מין שהוא שנגרם לרכבי בתאריך ****** - בגין סכום שאינו שנוי במחלוקת בלבד - זה היה כתוב בעט והיה מחוק לסילוק מלא וסופי של תביעתי.

הואיל והנתבעים מבלי להודות באחריותם לתאונה האמורה או בחבות כלשבי, הסכימו לפצות את התובע לפנים משורת הדין, הנני מצהיר ומתחייב כי עם קבלת סכום זה יהווה הדבר סילוק מלא וסופי של תביעתי ולא תוגש על ידי או מטעמי תביעה אחרת מכל סוג שהוא בקשר למקרה הנ"ל. הנני הזכאי היחיד לקבלת פיצוי בגין המקרה והנני מתחייב לשפות הנתבעים או כל הפועלים עבורם עד לסכום הנ"ל אם הנתבעים ייתבעו ויהיו חייבים בעתיד לפצות צמד ג כלשהו בגין הנזק נשוא תביעתי זו.

כל זה מתאריך ה20 ל1.11 וקיבלתי הזמנה לדין מ23.1.11 מבית משפט לתביעות קטנות. אפשר עזרה??:| :|

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו בבקשה יכול לייעץ לי? למה הבן אדם הזה תבע אותי ומה הוא רוצה ממני אם יש לי מקיף ואני את ההשתתפות עצמית שלי כבר שילמתי?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהנזק שתבע נהג המשאית עמד על כ-15,000 ש"ח. חברת הביטוח הסכימה לשלם רק 6,000 ש"ח. יתכן וחברת הביטוח סוברת שיש לנהג המשאית אשם תורם, שבעטיו יש להפחית התשלום, אך יתכן וזאת שיטת "מצליח" המקובלת במקרים לא מעטים, בהם חברת הביטוח מנסה להפחית תשלומים שלא בצדק.

היות ואתה מבוטח במקיף, על פני הדברים חברת הביטוח שלך אמורה לשלם את הסכום הנ"ל אם יקבע בביץ-משפט שאתה חייב בו. מעבר לזה, רוב פוליסות המקיף מכילות גם סעיף כיסוי של הגנה משפטית, כך שנראה לי ששנתך סתם נודדת בגלל שטרם הספקת לדבר עם סוכן הביטוח שלך שירגיע אותך.

בדוק עם סוכן הביטוח שלך ועדכן אותנו מה תשובתו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר ענו לך, מאחר ויש לך ביטוח מקיף חברת הביטוח תתגונן מפני התביעה ותייצג גם אותך - לכן אתה יכול להיות רגוע.

 

ולשאלתך מדוע הוא תבע אותך אם יש לך ביטוח מקיף - האחריות לפיצוי מוטלת קודם כל על הנהג ש"אשם" בתאונה. אם לאותו נהג שאשם בתאונה יש ביטוח מקיף (שכולל כיסוי לאחריות כלפי צד שלישי) אז הביטוח נכנס בנעליו של הנהג שאשם ההתאונה ומשלם במקומו.

 

זה שנפגע אינו יכול לדעת מה היקף הכיסוי הביטוחי שיש לנהג הפוגע ואם בכלל יש ביטוח לכן הנפגעים בדרך כלל ובצדק מגישים תביעה נגד הנהג הפוגע ונגד חברת הביטוח שלו ולא רק נגד חברת הביטוח שלו בלבד.

 

בשורה התחתונה פעל כפי שכבר הציעו לך, דווח מייד לסוכן הביטוח על התביעה שהוגשה נגדך ותן לחברת הביטוח להמשיך ולטפל בעניין בעבורך ובשימך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם,

התקשרתי לסוכן ביטוח נמסר לי שהם העבירו את ההגנה המשפטית שלי למשרד של אדם שהוא מייצג בתביעות קטנות

והם אמורים לכתוב לי כתב הגנה תוך 15 יום. התובע קיבל מהביטוח 6 אלף שח והוא דורש 11 וחצי כולל שמאי.

התקשרתי למשרד של האדם הזה והפקידה אמרה לי שיצרו איתי קשר ושהם אמורים לכתוב לי כתב הגנה תוך 15 יום.

ואולי אצטרך להגיע לבית דין בחודש מאי להעיד, וגם אם יהיו הפרשים זו החברה משלמת ולא אני.

וזהו זה הכל אני מקווה?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...