Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר אוויר לsubaru b3


just(is)
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי שאלה שיכולה להראות ממש פעורה אבל אני עדיין אשאל

אני מעוניין להחליף את הפילטר הרגיל של הB3 שלי לפילטר פתוח

השאלה היא האם כדי לעשות את זה והאם אפשר לעשות את זה לבד והאם זה עובר טסט

תודה לכל העוזרים

 

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל שכל העניין יהיה חוקי

שים פילטר אינבוקס כותנה של K&N או משהו

זה בדיוק כמו פילטר פתוח

רק אין לו את הצורה הקונוסית

הוא פשוט מתלבש 1:1 במקום המקורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חוקי לא עובר טסט

אין שום תועלת אלא אם כן אתה שם אותו במקום שהוא מקבל אויר מקפיא או שאתה גודש

מעבר לצליל מגניב לא תקבל כלום וכנראה שצריכת הדלק תעלה

לסיכומו של עיניין חבל על הכסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר הבחור מעליי

לא חוקי עושה בעיות עם הכחולים ואולי בטסט יעשו בעיות.

תחליף אותו לאחד פנימי איכותי של K&N או חברה אחרת.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל העוזרים כנראה שפשוט אני יחליף אותו לפני שאני אגש לטסט ואז חזרה או שנמצא מקום לדחוף אותו שלא יבלוט לעין של הטסטר או של השוטר המסכן שיבוא לבדוק

 

דבר שני איך בונה את הצמרת עצמה לפילטר? כי ראיתי שעושים את זה מסיליקון או מנירוסטה...

והאם אפשר בB3 להלביש אותו במקום המקורי פשוט?

 

ודבר הוסף לאיפה אני מחבר "נשם" בכל הסיפור הזה

רק לציין שהרכב הוא ידני 1.5 ואני מתחיל להשקיע בו לאט ובטעם היות ואני חייל הפרויקט יקח לי זמן (בעיות תקציב)

 

ושוב תודה לעוזרים

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורי לבאס, אבל הדבר החיובי(?) היחיד שתשיג בפילטר פתוח זה רעש יניקה "מגניב" יותר. מעבר לזה תעשה נזק לכיס שלך וגם לרכב עם כל מיני התקנות חאפריות. אם כבר, ממליץ לך לקנות פילטר יעודי ל-B3 אם קיים ואם לא - כנראה שלא צריך. קח בחשבון שהתקנה לא טובה (ולפי השאלות שלך, זה לא הולך להיות טוב...) עלולה לעשות נזקים בדמות הספק ירוד יותר ובעיות של נצתה\תערובת.

 

אגב, זה דווקא חוקי לדעתי (בזמנו עברתי טסט עם המיאטה וקיט יעודי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חוקי לא עובר טסט

אין שום תועלת אלא אם כן אתה שם אותו במקום שהוא מקבל אויר מקפיא או שאתה גודש

מעבר לצליל מגניב לא תקבל כלום וכנראה שצריכת הדלק תעלה

לסיכומו של עיניין חבל על הכסף

 

לא להכליל סתם...

אני אישית עברתי טסט עם פילטר פתוח אדום ענקי של סימוטה לפני 3 חודשים.

תלוי במכון ובבוחנים שאתה נופל עליהם.

ולגבי צריכת הדלק - אין שום הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך איך לבודד אותו בצורה היסטרית בתוך תא המנוע (ובדרך כלל - אין אפשרות כזו),

 

אתה הולך לינוק אויר חם ולקבל הספק נמוך יותר כמעט בכל מצב של נסיעה (למעט אולי התנעה ועלייה ישירה לכביש מהיר באמצע החורף).

 

עשיתי לא מעט מדידות עם סוגי מערכות יניקה שונות באמצעות מחשב שבודק כמות זרימת אויר, טמפ' אויר, ושאר ירקות, והמסקנה הייתה ברורה:

 

פילטר INBOX איכותי מכותנה, כמעט בכל הקונפיגורציות, היה טוב יותר מפילטר קונוס, ברכבים שבהם מע' היניקה תוכננה במקור בצורה טובה יחסית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להכליל סתם...

אני אישית עברתי טסט עם פילטר פתוח אדום ענקי של סימוטה לפני 3 חודשים.

תלוי במכון ובבוחנים שאתה נופל עליהם.

ולגבי צריכת הדלק - אין שום הבדל.

 

באיזה מכון עברת את הטסט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך איך לבודד אותו בצורה היסטרית בתוך תא המנוע (ובדרך כלל - אין אפשרות כזו),

 

אתה הולך לינוק אויר חם ולקבל הספק נמוך יותר כמעט בכל מצב של נסיעה (למעט אולי התנעה ועלייה ישירה לכביש מהיר באמצע החורף).

 

עשיתי לא מעט מדידות עם סוגי מערכות יניקה שונות באמצעות מחשב שבודק כמות זרימת אויר, טמפ' אויר, ושאר ירקות, והמסקנה הייתה ברורה:

 

פילטר INBOX איכותי מכותנה, כמעט בכל הקונפיגורציות, היה טוב יותר מפילטר קונוס, ברכבים שבהם מע' היניקה תוכננה במקור בצורה טובה יחסית.

 

 

ושוב חבל להכליל סתם, היום (גם בעבר, אבל בשנים האחרונות זה יותר נפוץ) יש הרבה רכבים עם "ראם אייר מובנה", כמו מין משפך קטן שיונק אוויר ממתחת למכסה המנוע או מאיזור הפגוש ולסימוטה יש פילטר (סגור בתוך מעטפת קארבון פייבר) שבעזרת תכנון נכון אפשר פשוט להחליף בו את אחד מצינורות היניקה (כמובן שלהוציא את הפילטר המקורי) ולקבל פילטר פתוח שיונק אוויר קר ישירות מבחוץ.

 

בזמנו עשיתי את זה על הקסארה של ההורים שלי, לא רק שכל הסיפור הזה נראה כמו חלק מקורי מהרכב (כאמור מעטפת שחורה והלוגו של סימוטה מופנה כלפי מטה, נסתר מהעין) והוא עבר טסט בלי שום בעייה. הוא גם חידד מאוד את תגובת המצערת, ונתן תוספת מורגשת (לא מטורפת, אבל מורגשת) של כח והרכב טיפס בסל"ד מעט מהר יותר.

 

צריכת הדלק לא נפגמה, אפילו לא במעט.

Ford Focus estate ; Subaru XV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת חבל להכליל, גם ברכב שלי היניקה המקורית מתבצעת מתוך תא המנוע קצת קרוב לפגוש וכל הקיטים היעודיים שמציגים רווחים בהספק ובמומנט יונקים מאותו מקום.. צריך לראות מה הסט-אפ שיש לו שם ביניקה המקורית ולפי זה להחליט.

 

יכול גם לעבור טסט (יכול זה לא חייב).

 

לפותח השרשור, אם תוכל להעלות תמונות שמראות את בית הפילטר וצינור היניקה המקורי והחיישנים הנלווים אליו תוכל לקבל תשובות יותר ברורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...ברכב שלי...

 

אמנם לא פאר הטכנולוגיה, אבל עדיין רכב ספורט דיי מובהק, והגיוני שבו היניקה באמת תתבצע ב"נקודה טובה"

אני דיברתי על משפחתיות רגילות לחלוטין (אפילו במיצובישי ספייס וואגן זה ככה :shock::lol:)

Ford Focus estate ; Subaru XV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...