Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: פורד חושפת מתיחת פנים משמעותית למונדיאו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתיחת הפנים של המונדיאו נחשפה בתערוכת הרכב של מוסקבה שמתקיימת בימים אלו ממש. על הפרק – מנועים חדשים,

תיבת הילוכים כפולת מצמדים ושלל מערכות אלקטרוניות.

 

לחדשה המלאה

 

Mondeo1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מרשים .

אם אפשר להוסיף נתונים טכניים - אורך רוחב גובה, משקל, ומומנט בסל"ד של המנועים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידותיה של המכונית לא פורסמו בשלב זה.

 

מומנטים וסל"דים שכן פורסמו -

מנוע בנזין 2 ליטר 240 כ"ס - 34.6 קג"מ בין 1900 ל 3500 סל"ד.

מנוע בנזין 2 ליטר 203 כ"ס - 30.6 קג"מ בין 1750 ל 4500 סל"ד.

מנוע דיזל 2 ליטר 115 כ"ס - 30.6 קג"מ בין 1500 ל 2250 סל"ד.

מנוע דיזל 2 ליטר 140 כ"ס - 32.6 קג"מ בין 1750 ל 2750 סל"ד.

מנוע דיזל 2 ליטר 163 כ"ס - 34.6 קג"מ בין 2000 ל 3250 סל"ד.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידותיה של המכונית לא פורסמו בשלב זה.

מומנטים וסל"דים שכן פורסמו -

מנוע בנזין 2 ליטר 240 כ"ס - 34.6 קג"מ בין 1900 ל 3500 סל"ד.

מנוע בנזין 2 ליטר 203 כ"ס - 30.6 קג"מ בין 1750 ל 4500 סל"ד.

 

נתונים מרשימים, אבל מבפנים עדיין נראה כמו מזדה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו גם כשראיתי אותה בפעם הראשונה על הכביש התלהבתי ממנה, עכשיו אחרי המתיחת הפנים היא נראת טוב עוד יותר!

 

 

 

כמה חבל שלא נראה אחת כזאת ידנית אצלנו....:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-S-MAX המחודשת שהגיעה לארץ עדין משווק מנוע ה-2.3 המיושן מהמאזדה 3 הקודמת ולא מנוע האקו-בוסט.

מקווה שעם המונדיאו זה ישתנה, או שמה שטוב לצ'מפיון עם TSI ולפיאט עם מולטיאייר אז לא טוב לדלק מוטורס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בנזין 2.0 שמוציא 240 כ"ס הוא אטמוספרי?

 

לאבא שלי הייתה מונדיאו 2003,רכב מעולה! לא מאמין שיש רכב שנותן כ"כ הרבה ביחס לעלות.

על המונדיאו החדשה החדשה גם יצא לי לנהוג לא מעט והיא השתפרה בהרבה במראה ובאבזור הפנימי,אז ניראה לי שיש מה לצפות גם מהמונדיאו הזו כיוון שפורד מראים מגמת שיפור מפעם לפעם עם הרכב הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אטמוספירי, מוגדש.

 

או שמה שטוב לצ'מפיון עם TSI ולפיאט עם מולטיאייר אז לא טוב לדלק מוטורס.

ברכה תגיע אם הטכנולוגיה של פורד תהיי ראויה ומוצלחת ותתחרה מול אלו של VW ופיאט.

תחרות היצרנים מולידה לנו דור חדש של מנועים בטכנולוגיה מצויינת, מגמה חיובית ומבורכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה נהגתי על מונדיאו סטיישן באוטובאהנים בגרמניה - כנראה מנוע 2.3 כלשהו (לא חיטטתי יותר מדי). תענוג צרוף לכל המשפחה. 5 נוסעים מבוגרים, מזוודות עם ציוד לשבועיים לכולם + קניות - והרכב מרווח ונוסע 150 קמ"ש בלי קושי (לא ניסתי יותר, אין לי נסיון בנהיגה מהירה ומהכסא הימני יש כל הזמן הערות על המהירות. מצד שני בטעות גם הגעתי אתו לשטחים לא שטחים, וגם אותם הוא צלח ללא נזק.

השנה הזמנתי רכב דומה - קיבלתי רכב דיזל עם קונסולה שדומה ל-iPad וכל הפינוקים שכנראה לא הייתי מצליח ללמוד לתפעל בשבועיים, אבל בגלל תקלה בחגורת בטיחות נאלצתי לוותר עליו לטובת 5008. גם זה היה רכב מצויין ועשה את העבודה, אבל ללא ספק פחות מפנק מהמונדיאו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתולה נאה.

כשאני מביט קצת אחורה - לפורד יש שיטה מוזרה בעיצוב: נטיה לצאת עם אוטו טוב ביכולות הניהוג, בעיצוב קצת חריג ולא כל כך יפה, אחרי כמה שנים לעשות עבודה מצויינת בשיפור, ובגרסה הבאה להפוך אותו למשעמם. תראו את הפוקוס לדורותיו ואת הסיירה של פעם.

האם המונדיאו שונה? המונדיאו התחיל (במאה הקודמת) כאוטו מצויין לנהיגה ואלגנטי לזמנו. הגרסה בשנים האחרונות יפה, וזו עוד יותר. רק ש... האם הם שמעו את היבבות של הישראלים על פתחי אורור קטנים ומזגן בינוני למדי ?

מקווה שיכולות הנהיגה והיציבות המצויינות שלו ישארו ורק ישתפרו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...