Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרת חברי הפורום בחילוץ תפוח הגה, מאזדה לאנטיס.


AmitGo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

מדובר במאזדה לאנטיס 96

 

טוב, אז לאחר שהחלפתי 2 מוטות מייצב קידמיים (שעברה בצורה חלקה מאוד) , הגעתי לשלב פירוק תפוח הגה, וכמו כולם נתקעתי בשלב של חילוץ התפוח מן התושבת שלו,

 

ניסתי כמה אופציות:

 

1. מכות עם פטיש על התושבת עצמה (החור בו יושב התפוח), לא עזר.

 

2. ניסיתי לדחוף את הבורג עצמו עם ג'ק אידראולי, גם כלום, כל המתלה נע למעלה ותפוח ההגה נשאר במקומו.

 

3. הכנסת מברג/ איזמל וניסיון הרחקה גם לא הצליח.

 

הקיצר, איפה אני משיג חולץ בול גויינט ביום שבת בבוקר?

 

יש מישהו באזור המרכז שמוכן להלוות את הכלי לכמה שעות כדי שאוכל לסיים את העבודה?

 

הרכב כרגע עומד.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית עניתי לך בה"פ במועדון מאזדה.

 

במקום חולץ תפוחים תוכל להשתמש במפתח שבדי, תכוון אותו לגודל של הציר של התפוח ותן מכות עם פטיש אל תתייאש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מה שקשור לפתיחת חלקי מתלה, אם אין חולצים יעודיים, מכה טובה וממוקדת של פטיש תפתח כל תפוח פרונט או הגה, עקשן.

 

או כמו שאומרים החברים - מה שלא הולך בכוח, הולך עם עוד יותר כוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטת המכות עובדת בעיקר כשהרכב מורם על ג'ק. אחרת אין גישה מספיק טובה להניף את הפטיש ולתת מכה חדה וחזקה.

בתנאים ביתיים עדיף להשתמש בחולץ ייעודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון עד כה, 10:20 תחילת עבודה , הפעם השתמשתי ביותר כוח עם הפטיש, 2 מכות והתפוח הגה קפץ ממקומו.

 

החלפה (ספירת כריכות בפירוק, ומדידת אורך זרוע ) והרכבה. לאחר מכן פירוק צד נוסע, אותו תהליך, עבר חלק מאוד לשם שינוי.

 

נסיעה קצרה , ההגה מאוזן להפליא. הפך להיות יותר "קשה".

 

13:30, רכב שטוף ונקי. - אני בבריכה.

 

סה"כ סוף שבוע פורה, הוחלפו 2 מוטות מייצבים קדמיים, ו2 תפוחי הגה.

 

נשאר להחליף את 2 הבויל גוינט של המשולשים.

 

אבל זה יחכה לסופ"ש הבא.

 

תודה על העזרה.

 

עמית.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית אם התפוח החדש לא זהה לישן מבחינת יצרן, למשל אם הקודם היה מקורי והחדש חליפי, אז ספירת הסיבובים לא אומר שהתפוח יחזור בדיוק למקומו, משום שיתכן מאוד שבתפוח החדש ההברגה שלו ארוכה יותר אפילו במ"מ אחד, או שהיא לא מתחילה מאותו המיקום כמו בישן.

 

אם תבדק את הכיוון במכון תגלה שהכיוון לא טוב, למרות שהרכב נוסע ישר.

 

אם התפוח בדיוק כמו הקודם(יצרן) אז אפשר להסתפק בספירת סיבובים.

 

לגבי בולגויינטים אל תתפתה להרכיב סיני, ניקלתי במקרה ברכבו של דוד שלי שהבולגויינט הסיני התפרק וכמעט נגרמה תאונה!

 

פעם ראיתי סרטון שעושים צילום רנטגן או משהו כזה לבולג'ויינט מאיכות ירודה וראו שהכדור שלו בכלל לא עגול ושהוא מעוות ושקיימת סכנה שהוא יתפרק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקיר, אל דאגה, הרכב יכנס השבוע הקרוב לכיוון פרונט (אני סוף סוף מנמיך את הבהמה).

 

לגבי מוצר סיני, ככה אתה מכיר אותי?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקיר, אל דאגה, הרכב יכנס השבוע הקרוב לכיוון פרונט (אני סוף סוף מנמיך את הבהמה).

 

לגבי מוצר סיני, ככה אתה מכיר אותי?

 

עמית אני מכיר אותך טוב מאוד, אבל יש כאן עוד קוראים מלבדנו...

 

וכמו שאני מכיר אותך הזמנת מחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...