Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שמה שאתה מחפש זה Era

הסיגנון מזכיר את אניגמה במיקצת

מומלץ...

 

נסה להוריד שיר שניים או שאם תרצה אני אשלח לך דרך האי סי קיו כמה שירים

אם תאהב באימיול יש שלושה אלבומים שלהם בקובץ אחד..

פורסם

ממליץ בחום על להקת ERA, כפי שהוזכרה כאן.

יש לה סגנון דומה ל ENIGMA, אבל מעט רגוע יותר.

רבים אמרו לי שאם אני אוהב את ERA אני יאהב מאוד את ENIGMA. אכן אהבתי אותם, אבל מעדיף את ERA עדיין.

הדיסק הטוב ביותר שלהם הוא הדיסק הראשון. פשוט דיסק מעולה.

יש בכל הדיסק שיר אחד שהוא קצבי חלקית ועדיין שיר יפהפיה.

מומלץ!

Back to the original - NC again.

פורסם

אולי בגלל סגנון המוזיקה המועדף עליך..אתה מתקשה "להירגע" עם מוזיקה כמו אניגמה

ושות',אני מבין אותך.

גם אמביאנטים למינהם לא מרגיעים אותי אישית במיוחד.

כמוך גם אני חיפשתי משהו שירגיע וגם יהיה נעים לאוזן,מוזיקה מרגיעה לא אמורה להפעיל פעולות במוח יותר מידיי,מה שDUB ואמבייאנט לרוב דווקא כן עושים.

לעומת זאת רוק עדין יכול להיות אופציה מעולה משהו כמו COLDPLAY (אם כי עצוב ומלנכולי)

רוק משנות ה 80 וה90 גם יעזור אך הוא "קיצ'י" למידיי.

מוזיקת שנות ה80 בגדול מעולה,אך יש לצוד את הפנינים בלבד,הרוב יכול לעצבן.

בגלל היותך חובב מוסיקה אלקטרונית אני ממליץ על דפש מוד ב VIOLATOR ו EXCITER

המאוד רגוע,נסה למצוא גם את PAPER MONSTERS של דייב גאן המעולה והרגוע,אצלי הוא מנגן ברכב קבוע.

עוד דיסק מעולה ואלקטרוני המרגיע אותי באופן יוצא דופן הוא החדש של KRAFTWERK

עם אלמנט תנועה ענק שמייוצר שם לאורך כל הדיסק והסאונד האלקטרוני אולי הכי

מושלם (ברמת החומרה) שתמצא כיום מאבות המוזיקה האלקרונית האלה שקיימים כבר 30 שנה.

האלבום נקרא TOUR DE FRANCE והרעיון הוא לשמוע את הדיסק מההתחלה ולדמיין שאתה משתתף בתחרות האופניים המפורסמת.

חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת,קשה לשמיעה ראשונה בגלל האופן המינימלסטי של ההרכב

אבל מוזיקה מינימליסטית זה מה שאתה צריך.

בהצלחה.

פורסם

יש לי את התשובה בישבילך!!

secret spirit

אלה שירים באינדיאנית תפליות כמו שיר הגשם וכדומה..

משהו דה בסט

אני גם מאוד את המוסיקה הזאת!!!

פורסם

ERA ן ENIGMA כבר חרשתי , זה טוב אבל אני כבר טוחן אותם יום ולילה כבר איזה שבועיים !

גם את GREGORIANS חרשתי הרבה כבר כמה ימים , אלה חבורה שמנגנת מוזיקה כמו ENIGMA אבל היא משחזרת שירים ידועים בסגנון כמו ERA והשאר והם מומלצים למי שאוהב את סגנון המוזיקה הזה .

יש שירים כמו NOTHING ELSE MATTERS של METALLICA

ועוד שירים של PINK FLOID ואחרים שממש כיף לשמוע אותם בסגנון זה ( משונה כזה )

 

אבל אני מחפש משהו אחר

 

נ.ב - הזכרתי בהודעה הראשונה שאותם כבר חרשתי וצריך משהו חדש , אבל בכל זאת גם הוספתי שמות לרשימה שאני רוצה להוריד עכשיו .

 

תודה גם למי שמנסים לעזור בפרטי .

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני אביא כמה המלצות אלטרנטיביות, לא הדברים הצפויים - אבל לדעתי מרגיעים, יפים ומיוחדים:

 

להקה מדהימה שנקראת My Bloody Valentine, הם עשו פוסט פאנק אבל גם דברים מלודיים. חפש EP בשם Tremolo יש שם קטעים מדהימים.

 

להקה האהובה עלי במיוחד - The Sundays. קצת כמו הסמית'ס, אבל עם זמרת מתוקה, לא מדכא אבל מאוד נעים - כל תקליט שלהם מומלץ. נסה גם להוריד (כי לא ניתן לקנות, כמעט) את הביצוע שלהם ל-Wild Horses - ביצוע מופלא. רק שתבין - קניתי דיסק ב-14 ליש"ט רק בשביל השיר הזה.

 

ועוד דבר פצצתי - Orbital, והדיסק הכי טוב שלהם לדעתי - In Sides. אלקטרוני אווירה, אבל עשיר ומלא נשמה ולא משעמם בכלל, ויקרר אותך טוב טוב בקיץ.

 

טוב ועוד דבר אחד לסיום - Birds of Passage של Bel Canto. ישן והפקה קצת מיושנת, ויש שם כמה שירים סתמיים, אבל גם חמישה או שישה קטעים מדהימים שכבר שנים לא נמאס לי לשמוע. כדי לתת מושג - בקליפ של אחד מהם, הלהקה שטה בערפל, בפיורד, בסירה ויקינגית. זאת האוירה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

עוד משהו לגמרי לא נורמלי שאני מתפלא על עצמי ששכחתי.

 

נסה למצוא את כל מה שקשור לסדרה המאוד מומלצת BACK TO MINE

אומנים ותקליטנים מפורסמים שבמיקס אחד מנגנים את השירים שהכי מרגיעים אותם.

תוכל למצוא שם את ORBITAL,EBTG,GROOVE ARMADA

FAITHLESS אולי האחד הכי מוצלח מבינהם ו MORCHEEBA המעולה גם הוא.

כמו שציינתי ישנו אחד ל NICK WARREN ו DAVE SEAMAN וכן הלאה.

 

טוב להקשיב להם בעיקר אחרי יום מתיש וטראומה כמו שאני עברתי היום באוטומוטור.

 

מוסיקה שמוגדרת כ CHILL אבל מדגישה רבות את הכיוון שהאומן המציג הולך בו.

פורסם
אני אביא כמה המלצות אלטרנטיביות, לא הדברים הצפויים - אבל לדעתי מרגיעים, יפים ומיוחדים:

 

להקה מדהימה שנקראת My Bloody Valentine, הם עשו פוסט פאנק אבל גם דברים מלודיים. חפש EP בשם Tremolo יש שם קטעים מדהימים.

 

להקה האהובה עלי במיוחד - The Sundays. קצת כמו הסמית'ס, אבל עם זמרת מתוקה, לא מדכא אבל מאוד נעים - כל תקליט שלהם מומלץ. נסה גם להוריד (כי לא ניתן לקנות, כמעט) את הביצוע שלהם ל-Wild Horses - ביצוע מופלא. רק שתבין - קניתי דיסק ב-14 ליש"ט רק בשביל השיר הזה.

 

ועוד דבר פצצתי - Orbital, והדיסק הכי טוב שלהם לדעתי - In Sides. אלקטרוני אווירה, אבל עשיר ומלא נשמה ולא משעמם בכלל, ויקרר אותך טוב טוב בקיץ.

 

טוב ועוד דבר אחד לסיום - Birds of Passage של Bel Canto. ישן והפקה קצת מיושנת, ויש שם כמה שירים סתמיים, אבל גם חמישה או שישה קטעים מדהימים שכבר שנים לא נמאס לי לשמוע. כדי לתת מושג - בקליפ של אחד מהם, הלהקה שטה בערפל, בפיורד, בסירה ויקינגית. זאת האוירה.

 

אכן גרסא מעולה ל'סוסים פראיים', אני מקשיב לה עכשיו. ובכלל, הסאנדאייס, אחלה להקה.

 

http://www.allthelyrics.com/lyrics/rolling_stones/12288_200030/wild_horses/

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
להקה מדהימה שנקראת My Bloody Valentine, הם עשו פוסט פאנק אבל גם דברים מלודיים. חפש EP בשם Tremolo יש שם קטעים מדהימים.

 

ועוד דבר פצצתי - Orbital, והדיסק הכי טוב שלהם לדעתי - In Sides. אלקטרוני אווירה, אבל עשיר ומלא נשמה ולא משעמם בכלל, ויקרר אותך טוב טוב בקיץ.

My Bloody Valentine עלולים לעשות לך התקף לב אם אתה מצפה למשהו רגוע ומקבל במקום זה את הפתיחה של Loveless או את You made me realise. אני לא מכיר את טרמולו אבל הם עשו כל מיני דברים ויכול מאוד להיות שהוא מתאים לך - רק תשמע אותו בפעם הראשונה לפני שאתה הולך לישון :D בכל מקרה אין ספק ש-MBV היו להקה מדהימה.

 

גם אני מאוד אוהב את אורביטל, אבל הם ממש לא מרגיעים אותי. זה עניין אישי כנראה.

 

מה שאני הייתי ממליץ לך זה American Analog Set, הדיסקים The Golden Band ו-from our living room to yours מאוד מרגיעים אותי ואני שומע אותם הרבה.

פורסם

אני כמעט בטוח שאתה מכיר אבל בכל זאת אני רושם כדי להיות בטוח:

תנסה את dire straits ו eric clapton

לא יודע איך שכחתי מהם...

פורסם

אמנם לא מוזיקה מרגיעה...

אבל מצאתי את האוסף החדש שלי לנהיגה :

Drum and Bass Arena - Mixed by DJ Randall

ניתן להוריד בביט-טורנט, מ http://www.suprnova.org או ישירות מכאן :

 

http://66.90.101.54/suprnova/torrents/1544/Drum%20and%20Bass%20Arena%20-%20Mixed%20by%20DJ%20Randall%20-%20By%20Jsu%20Corp-rar.torrent

 

מומלץ בחום :)

:-)

פורסם

אף על פי שניסית ג'אז, זה לא אומר שניסית הכל.

 

ג'אז הוא סגנון כל כך נרחב שפשוט קשה לנסות ולשמוע את כל הסגנונות הנובעים ממנו.

 

בכל מקרה, רציתי להציע לך שתוריד בלדות של ג'אז.

balladלמשל

 

Erroll Garner Trio - Misty

קטע מדהים

 

Antonio Carlos Jobim - Wave

 

art blakey - Nica's Dream

 

ושירים של

Wynton Kelly

Kenny Werner

 

שווה בדיקה.

חוץ מזה, לדעתי אחד השירים הכי מרגיעים ומרגשים הוא "ניצוצות" של ברי סחרוף.

 

ופתאום נזכרתי בעוד שיר:

blind faith -

can't Find My Way Home

×
×
  • תוכן חדש...