Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני ספר יצרן השמן המומלץ לדיפרנציאל בהילמן הוא 80-90 היפואידי

בגלל מבנה הדיפרנציאל שהסבבת נמוכה מול העטרה (קורונה פיניון)ולא ב 90 מעלות

איפה אפשר לקנות את זה?

תודה לעוזרים

אריה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

כאשר במצב שבו הקורונה אינה מקבילה ב 90 מעלות לפיניון יש להישתמש אך ורק בשמן ממסרות היפואידי בלבד.

כל שמן אחר יגרום לבלאי מואץ לשיני הדפרנציאל.

 

ירון מאיר

פורסם

האם יכול מי ממביני העניין להסביר מהו שמן היפואידי.

 

הפעם השקעתי :המילה אינה מוכרת אפילו בויקיפדיה , כל שכן לי.

 

אריה : מצטער , הפעם אנל'א יכול לעזור.

 

תודה, ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

אריה,

אתה בטוח שזה לא שמן היפואלרגני?

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
האם יכול מי ממביני העניין להסביר מהו שמן היפואידי.

 

הפעם השקעתי :המילה אינה מוכרת אפילו בויקיפדיה , כל שכן לי.

 

אריה : מצטער , הפעם אנל'א יכול לעזור.

 

תודה, ישי

בבקשה

Oil Hiapoidy

 

http://www.paz.co.il/PAZ_oil/PDF/UGfxchpaz_oil-pdf.pdf

כאשר הפיניון נכנס נמוך בקורונה חובה להשתמש בשמן היפואידי עמיד בלחץ גבוה

יש הרבה רכבים שמכונאים לא יודעים מחליפים לשמן גיר רגיל

אחרי 5000-10000 ק"מ מתחילים לשמוע שריקה מהדיפרנציאל

זה סימן שהלך הדיפרנציאל

כמו שאסור להשתמש בשמן 90 לגיר עם סינכרונים מנחושת זה עושה חורים בסינכרון

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

ראשית, רוב שמני הממסרות הידניות שהיום בשוק, מתאימים לממסרות היפואידיות.

 

לגבי הנחושת - מה שחשוב הוא לא הצמיגות אלא סוג השמן. בגדול, רוב השמנים בימינו הם GL-5 ובממסרות עם סינכרונים מסוגסגים מנחושת אסור להשתמש בשמן GL-5. בלי להיכנס לפרטים, אחד המרכיבים שבו מתרכב עם הנחושת (יוצר תגובה כימית) ויוצר "כדוריות" של חומר שלמעשה היה פעם הנחושת שהיא חלק מהסגסוגת של הסינכרונים. רק שמןGL-4 מתאים לממסרות כאלו, בלי קשר לצמיגותו.

 

יש שמנים של אופנועים שהם GL-4, רובם חצי סינטטיים, ורובם 75W80. יש שמן כזה של לנדרובר, יש לסונול שמן GL-4 בצמיגות 80W90 אבל הוא בא רק באריזות למוסכים (18 ליטר), ומעבר לכך קשה מאוד להשיג שמן GL-4 בארץ. אני מנסה כבר הרבה זמן למצוא שמן כזה באריזה קטנה (עבור ה VW ) ולא מצליח.

 

אסף.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לפליקס ממעברות

יש לי שני ליטר שמן גיר דיפרנציאל היפוהידי 75-140

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

×
×
  • תוכן חדש...