Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורבט אשר נצפתה בארץ... שווה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיאווו אני לא מאמין היום הייתי בשנקין

וראיתי את הבנאדם הייתי בשוק!! :shock:

בנוסף בסוף הטיול שלי ראיתי

fucking hummer h2 black!!! :twisted:

למישהו יש פרטים על האמר או על הבנאדם??

 

תודה לכולם

proud to be a mini 2006 owner

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין אני מזהה את העיר שלי בשלוש שניות זה ברמת השרון ליד כיכר המועצה...

חוץ מזה היום הייתי בסביבת סיטי טאוור ויש שם ריכוז מדהים אבל מדהים של מכוניות יקרות ומדהימות ראיתי הרבה מאוד סדרה 7 מרצדסים מכל הסוגים לקסוס LS430 שחורה ולבנה

אודי A4 פתוחה :shock: ועוד כל מיני מכוניות מדהימות רציתי לבכות כמה עשירים יש שם...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
פייס קאר? אולי סייפטי קאר אם כבר

PACE CAR , מכונית קוצבת (מלשון קצב).

קצב? כמו זה שחותך לי את העופות?? :lol:

 

That's the One.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
חוץ מהיופי.....מה מסתתר מתחת למכסה המנוע...משהו יודע?

לדעתי, אבל אל תתפוס אותי במילה - יש שם מנוע.

פורסם
פייס קאר? אולי סייפטי קאר אם כבר

PACE CAR , מכונית קוצבת (מלשון קצב).

קצב? כמו זה שחותך לי את העופות?? :lol:

 

p_25195.jpg

 

אייל ,

אני מוכרח להגיד לך , שעצם ההשוואה למכונית שהיא כבר פאסה (PACE) פשוט עושה עוול עם מוסד הנשיאות , אפילו מואיז נעלב.

 

:D

P_25195.jpg

פורסם

יש מדהימה כזאת באיזור הקריות (ליד קריית אתא)

 

חולה על האוטו הזה 8)

מנוע 5.7 ל'

 

אם אני לא טועה גרסת LS

או 350 כ"ס או 405 כ"ס

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
יש מדהימה כזאת באיזור הקריות (ליד קריית אתא)

 

חולה על האוטו הזה 8)

מנוע 5.7 ל'

 

אם אני לא טועה גרסת LS

או 350 כ"ס או 405 כ"ס

 

350 כ"ס

405 יש לZ06 ולא ידוע לי שיש כאלו בארץ

 

אני לא יודע מה עדיף- הכח של הZ06 או היופי של הקורבט פייס קאר לגרסותיה (ראו דומגא נוספת בתמונה מימין)

פורסם
יש מדהימה כזאת באיזור הקריות (ליד קריית אתא)

 

חולה על האוטו הזה 8)

מנוע 5.7 ל'

 

אם אני לא טועה גרסת LS

או 350 כ"ס או 405 כ"ס

 

350 כ"ס

405 יש לZ06 ולא ידוע לי שיש כאלו בארץ

 

אני לא יודע מה עדיף- הכח של הZ06 או היופי של הקורבט פייס קאר לגרסותיה (ראו דומגא נוספת בתמונה מימין)

 

מה עם לקנות Z06 ולהזמין צביעה כמו של פייס-קאר? :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אז הנה מה שאני יודע על הרכב:

הרכב התחיל את חייו באזור המכרז, לאחר כ-3 שנים נמכר לבחור שגר בקרית אתא (גבעת טל). ראיתי אותו נוסע שם הרבה כי האקסית שלי הייתה גרה שם. לפי מה שאני ראיתי פעם היא הייתה רק סגולה ואז הוא הוסיף לה את המדבקות הצהובות ואח"כ הג'אנטים גם הפכו לצהובים, ולכן אני לא בטוח שזו אכן הדגם המיוחד שאתם מדברים עליו אלא קורבט רגילה עם קיט. מה שאני כן יכול להגיד זה שלבעלים (כנראה הקודם לפי מה שרשמו פה בשרשור) לא היה חסר כסף והוא גם החליף לה גג פעם אחת (עסק ממש לא זול לייבא גג מארה"ב). אבל זה היה לפני יותר משנה ויכול להיות שהיא כבר נמכרה לבחור אחר כי ראיתי אותה כבר כמה פעמים באזור המרכז.

 

אני רק רוצה להבהיר שהדברים שאני יודע הם לא מבוססים ויכול להיות שיש 2 קורבט זהות בארץ. כבר ראיתי קורבט כסופה דנדשה חונה באזור הבורסה (גם לפני כשנה). רכב נחמד, ענק אבל ממש לא עושה לי את זה ...

 

מה שאני כן יכול להגיד זה שאני מכיר וראיתי דיי מקרוב את הקורבט הירוקה שהופיעה בגיליון המיוחד של "אוטו" לכבוד 50 שנה לקורבט. ויש גם איזה בן ז^%$* פה בפורום שנסע בה הרבה ואפילו נהג בה פעם אחת (לפני כחודשיים היא הייתה גם למכירה במחיר שווה לכל נפש, בוא נגיד בערך כמו אימפרזה טורבו חדשה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ת'אמת לא נראה לי שזה המכונית שאתה מדבר עליה אני כמעט בטוח שזו pacecar מקורית זה פשוט נראה יותר מידי טוב ואני לא חושב שיש קיטים של מדבקות למכוניות אחרת מה המקוריות שוות אם כל מכונית יכולה להראות ככה?

בלי קשר בארץ יש יחסית למכוניות לא מיובאות דיי הרבה... ליד אחותי שגרה מאחורי כיכר רבין יש אחת אדומה גם נראית דיי חדשה וגם ראיתי שם M3 עם מדבקות כאלה על הצד נראה כמו M3 מקורית ולא רק הסמלים מודבקים

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]


×
×
  • תוכן חדש...