Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לציפים.


שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן את הקטע של האחריות הבנתי, למרות שאמרו לי שאם קורה משהו מוציאים את הציפ ואי אפשר לדעת שהיה ברכב.

מה שמעניין אותי עד כמה תיבת ההילוכים נדפקת.

כי הבנתי שיש בעיה עם DSG

~!!~Scirocco~!!~

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשפר, בהחלט (למרות שאני ממליץ קודם לגלות את יכולות הרכב במצבו הסטנדרטי).

 

בכל מקרה, מגבלות הDSG נמדדות במומנט ולא בכ"ס, הוא מחזיק עד 32 קג"מ, מה שאומר שאפשר להגיע לאיזור 240 כ"ס עם צ'יפ. מעבר לזה, אתה מסכן את שלמות הגיר.

 

רק לידע כללי, מה קורה עם הדיזלים של VAG להם יותר מ-32 קג"מ מומנט ותיבת DSG?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה לי שהגיר יכול לחזיקיותר מ32 קג''ם לאבא שלי בטרנספורטר יש DSG 6 הילוכים ויש לו 34 קג''ם מנוע טורבו דיזל 130 כ''ס

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את תיבות ההילוכים DSG של מנועי ה V6 ש 400 כ"ס מקוריים לא מזיזים להם.

 

אבל יש לזכור שעצם העובדה שמדובר בקופסא עם ידית שמעבירה הילוכים ברכבי קבוצת VW, עדיין לא אומר שמדובר בתיבות זהות או אפילו פרלליות כי הן לא (לא זהות ולא פרלליות).

 

 

בכל מקרה, מאחר והרכב חדש אצלך, המלצה קבועה שלי היא לנסוע עליו לפחות6-12 חודשים כרכב לא משופר, ללמוד את היכולות והמגבלות שלו (שבד"כ הרבה יותר גדולות מיכולות הנהג) ורק לאחר מיצוי היכולות כרכב סטנדרטי, לשפר.

 

פועל יוצא מזה הוא שההמלצה הראשונית שלי היא לשפר (ולצפר) את הנהג באיזה קורס נהיגה מתקדמת (אם לא עשית עד היום)מגניב שיגלה לך פתאום מה היכולות האמיתיות של הרכב שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מי אני יכול בדיוק לדבר על זה? ומי יכול באמת להגיד לי מה היכולות של הרכב ומה מתאים לו?!

כל מי שדברתי איתו כבר אמר שהוא עשה את זה לשירוקו, ומה שמוזר זה שיש כולה 46 רכבים כאלה בארץ, ויותר מחצי מהאנשים שיש להם הם מבוגרים שלא מעניין אותם כל הדברים האלה.

 

ושוב, אני מעוניין להגיע לרמה של 204 כ"ס לא יותר.

~!!~Scirocco~!!~

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט גולף/סקודה/אוודי/סיאטים עם DSG ו200 כ"ס והם נוסעים באמינות ובבטיחות ככה שאין מה יותר מידי מה לפחד.

 

מעבר לזה אני באופן אישי לא הייתי משפר ברכב עם DSG.

 

כמו שאני מכיר את חלק ממשתתפי הפורום הזה, תיכף יזנקו פה עלי עם "אח של חבר שגודש 7 באר עם 642 כ"ס בגלגלים ו DSG כבר 250K ק"מ והאוטו נותן רכבות ל F15 והגיר משהוא בן בן בן של יונה", אז תשתדל להתעלם מהם :twisted:

 

בלי שום קשר לרגישות ה DSG,כמו שייעצתי לך בה"פ, אני הייתי לוקח את הכסף של הציפ והולך לעשות קורס נהיגה מתקדמת. זה יתן לך כ"כ הרבה יותר מאשר איזה ציפ טיפשי שלא יתרום לך כלום כי גם את ה 160 כ"ס הקיימים אתה לא ממש מנצל (בלי חו"ח להעליב).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי, ברכב שכזה, המומנט מאוד מספק, כמו כן, בהחלט ממליץ לסיים את תקפות ההרצה, לראות איך הרכב ביחס לשאר הרכבים.

 

כמו כן, אני בטוח כי אתה מודע לעניין שהרכב שלך מאוד חזק ביחס לרכבים הממוצעים שנעים על הכביש?

תבדוק אם באמת שווה לך להשקיע בכל הסיפור.

 

לפעמים עם הזמן, החשק יורד יותר ויותר וכאשר אתה שם לב כי אתה בעל היד העליונה בכביש עם הזמן, זה פחות מושך לשפר, ובכך נחסך כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא קיבלת את המידע שרצית מהתגובות פה.

1. אחריות: אין עם זה שום בעיה, אתה יכול להחזיר לתוכנה המקורית בחצי שניה. ברוב המקרים

אפילו לא יהיה להם מושג שיש לך תוכנה אחרת, אני מדבר מנסיון.

2. גיר: תקשיב טוב, בודדים האנשים בארץ שבאמת יודעים משהו על DSG + שיפורים (ממה שאני התרשמתי).

לך יש DSG 7 שהוא בעל עוקה יבשה. ה-DSG 6 הוא לא בעל עוקה יבשה, והוא הרבה יותר חזק מה-DSG 7, הרבה יותר.

מהסיבה הזאת רכבים חזקים באמת נוסעים עם DSG 6, כמו גולף MK6 GTI.

אתה רוצה לשים רק "צ'יפ"? לא תהיה שום בעיה, אתה יכול להרגע.

אני גולש המון באתרים בחו"ל ושם ה-DSG מחזיק הספקים נאים. DSG 6 עד 400 כ"ס ללא שום חיזוק (ממה שהתרשמתי בחו"ל).

בקשר ל-DSG 7 שיש לך, מאות אנשים קונים את השירוקו ומשפרים אותה ואין בעיה. מאוד חבל שזה לא קורה בארץ.

אני הייתי ממליץ לך ללמוד לנצל את הכוח שיש לך עוד כמה חודשים ולא לשים תוכנה עכשיו.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גולש המון באתרים בחו"ל ושם ה-DSG מחזיק הספקים נאים. DSG 6 עד 400 כ"ס ללא שום חיזוק (ממה שהתרשמתי בחו"ל)..

 

DSG עם 400 כ"ס? :shock:

 

באיזה אתרים אתה גולש? כי VORTEX מלא בדיונים על DSG שמחזירים נשמתם לבורא ברכבים מאוד משופרים.

יכול להיות שאתה מתכוון לרכבים עם DSG6 ומנועי V6?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...