Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש לי דילמה ,יש לי קליו 2001 דיזל מנוע 1900 שעברו עליה כבר 310000 ק"מ.

 

המנוע כבר מגמגם הרבה זמן , וגם יש בעיית עשן שחור בלחיצה מאסיבית על הגז..

 

השאלה שלי היא האם כדי לקחת למוסך ולהתחיל להחליף משאבת הזרקה אולי מרססים ,וגם מהנשמים כבר יוצא שמן ,(נכנס אויר למערכת דלק מהיכשהו ואני לא מצליח למצוא ).

 

או פשוט למכור ולקנות אחר?

 

מה המחיר היום של אובראול כולל למנוע כזה כולל שיפוץ של משאבת הזרקה .

 

תודה

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

ספר קצת, מה בוצע ברכב, האם החלפת פילטר אוויר וסולר, האם משאבת הזרקה נוזלת, האם הרכב נבדק על ידי מוסכניק מקצועי וכו'.

 

רוב הסיכווי, שהמנוע בסדר, וניתן לפתור את הבעיה ולמשיך לנסוע ברכב.

 

יש לי קנגו עם המנוע הזה, עשתה 325 אלף, בלאי מנוע לא מורגש בכלל, לא מעשן, ולא מאבד גרם שמן.

 

אם כי משאבת הזרקה עברה כבר שני שיפוצים.

 

 

פורסם

אהלן בוקי

 

אז ככה .

 

המנוע עובר טיפולים בזמן ואני קונה רק את החלקים המקוריים.

 

2)רואים בועות אויר בצינורות השקופים .

3)לפני זמן קצר הייתה בעיה שהמנוע היה נכבה סתם והוחלף רגש הצתה\מיקום בוכנה .

4)ישנו מצת להט שבור וניתקתי אותו פוחד לחלוץ אותו בכדי לא להרוס את הראש .

5)משאבת סולר לא נוזלת .

6)אני מרגיש ב110 קמ"ש כאילו זה הסוף מעבר לזה הרכב פשוט רועד וקשה לו(3150סל"ד)

7)לא בוצע בדיקה מקיפה אצל מכונאי ממש מקצועי פשוט כי זה מועד לפורענות צריך להחליף פה הכל אין שום פרמטר שיכול להעיד למה העשן בהאצה אלה פשוט להתחיל להחליף דבר דבר מרסס,משאבה,צנרת דלק.

8)אני עצמי מכונאי לא רכב אלה ימי לכן מעניין אותי לדעת מה נהוג בהתחשב בזה שהנשמים כבר זורקים שמן (וזה מעיד על דבר אחד ברור)ובהתחשב לק"מ שעבר הרכב זה הגיוני.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

קצת בועות אוויר בצנרת השקופה יש גם אצלי, לדעתי זאת לא הבעייה.

הצנרת הזו גם מתפוצצת עם הזמן, אצלי היו נזילות מ 2-3 מקומות, ועדיין זה לא השפיע על פעולת המנוע.

מצת להט, אם שבור מלמעלה, גם לא קשור.

 

אולי חיישן כמות אוויר (MAF) גורם לבעייה, שווה לבדוק.

 

גולשים כאן בפורום כמה מכונאים מומחים ברנו, אם הם יראו את השאלות שלך, אולי תקבל תשובה יותר מקצועית.

 

 

פורסם

לא התלוננתה על צריכת שמן .עיקר התלונות שלך הם על זיוף משיכת אויר ברכבים אלו קלה לפתרון .

מצת להט אחד לא יוצר בעיה משמעותית גם אם ישאר כך.

המנועים האלו יעשו עבודה טובה בטיפול נכון.

ממליץ על בדיקה על ידי בעל מקצוע שמתמחה ברכבים אלו .אתה יכול לבקש הצעת מחיר לפני תיקון ותעשה את השיקול שלך.

אסור להתייאש מהר.

פורסם

זהו שמיבחנת שמן המנוע לא מאבד אפילו מילילטר כל 2000 ק"מ אני שם אולי אולי כוס שתיה של שמן

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

זהו, ידעתי שזה אתה (אסי85) :-)

 

היית מבקש בפורום תמיכה טכנית לשנות את הUSERNAME שלך, ואז כל רקורד ההודעות היה נשמר.

 

 

פורסם

שטויות במילא המנהלים פה עובדים קשה ולמטרה טובה למה לשגע אותם .

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

×
×
  • תוכן חדש...