Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית עם מנוע בנזין- למה זה טוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין אני ראיתי מונית טויוטה פריוס ברמת אביב ועוד כמה על בנזין.

אגב טויוטה פריוס, אני ראיתי אחת של משטרת התנועה :shock:

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
אפשר גם לשאול למה יש אנשים שקונים מונית מרצדס ואחרים קונים מונית סקודה פאביה.

ההבדל בהוצ' האחזקה הוא בטח יותר גדול מההבדל בין דיזל לבנזין.

כל נהג מונית עושה את השיקולים שלו , קודם כל יש פה עניין של מחיר מרצדס (תלוי בדגם) יקרה משמעותית לרכישה מאשר פאביה , סוג העבודה של נהג המונית אם יש לו עבודות איכותיות שמכניסות טוב אז בד"כ אותו נהג יעדיף להתפנק במרצדס , יש אנשים שקונים מונית ומחזיקים עליה נהגים או משכירים אותה אז במקרים כאלה הם בטח לא ישקיעו כסף במרצדס אלא קונים רכב פשוט וזול .

 

פריוס בתור מונית רק בתוך תל אביב תחסוך הרבה כסף בדלק לנהג מונית , החיסרונות שלה שהיא לא תיהיה סחירה ותאבד כמעט את כל שווי הקנייה שלה , ושהיא לא תעמוד לדעתי בעומס של כ-150-200 אלף ק"מ בשנה (ממוצע של מונית בשנה).

מי שקונה אותם ובכלל רכבי בנזין אחרים כנראה נוסע מעט מאוד אחרת באמת שאני לא מבין מה הסיבה לקנות אותם.

פורסם
כל המורים שקנו אימפרזה נדפקו ממש בגלל שאת האוטו הזה אי אפשר להעביר לגז

אז איך למדתי נהיגה על אימפרזה גפ"מ ידנית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מאיפה הרעיון שאי אפשר להסב סובארו לגפ"מ הגיע?

אני ראיתי בעצמי כמה וכמה כאלו, שלא נדבר על זה שאפילו דיברתי עם נהג מונית (שהתלונן על המערכת) שיש לו אימפרזה על גפ"מ.

פורסם
אז איך למדתי נהיגה על אימפרזה גפ"מ ידנית?

אין אימפרזה על גפ"מ, גם אני התווכחתי שיש בסוף הוכח לי שאין דיברתי עם בעלים של אימפרזה שאמר לי שהוא קנה אימפרזה במחשבה לעשות ולא הסימו להתקין לו, הדבר היה כשאני למדתי, אני אגב למדתי על ג'טה דיזל ולא על אימפרזה.

יכול היות שיש אימפרזה על גז אני לא מתווכח פה עם אף אחד אין לי ידע נרחב בכל המערכות האלה אני רק מספר מה סיפר לי אחד עם אימפרזה ש"נדפק" כשניסה להעביר אותה

פורסם
אין אימפרזה על גפ"מ

 

 

יכול היות שיש אימפרזה על גז

מצטער על הבורות, אבל מה ההבדל?

 

נ.ב. קיימת גם מזדה 3 דיזל עם מנוע פורד, רק לא בארץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חברים, בואו נשים כלל ברזל אחד :

דיזל יותר חסכוני מבנזין במינימום של 30%.

 

זה תקף החל מהק"מ הראשון.

 

והנה מספר חישובים:

בהנחה ורכב בנזין צורך 1:9 בתוך העיר, בגירסת הדיזל הוא יצרוך 1:12.

בהנחה והוא צורך 1:12 בתוך העיר (רכב קטן), בגירסת הדיזל הוא צורך 1:16.

 

בהנחה ואתה משלם 12 אלף ש"ח בשנה על דלק ומחיר הסולר זהה למחיר הבנזין - אתה תשלם 8 אלף ש"ח בשנה אם תעבור לדיזל.

 

זה חישוב *בכפית* לכל הקשקשנים שמדברים על עלויות של דיזל מול הבנזין. ולא, אין אגרה יקרה. ולא, אין ביטוח יותר יקר.

 

ועכשיו לגבי המוניות בנזין - רובן מוסבות לנסיעה בגז. אני מניח שמדובר בשיקול כלכלי גרידא של נהג המונית, כי הוא כנראה מקבל את הגז במחיר מוזל בהרבה והוא גם בוודאי חישב לעצמו את הכל והגיע למסקנה שמדובר בעסק כלכלי מבחינתו.

×
×
  • תוכן חדש...