Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופה\האצ'בק, סאנרוף, ספורטיבית כ-65k יש הצעות מעניינות?


אלי_לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי שבשירשור הקודם שמעתי רק דעות רעות הפרלוד אני מחפש רכב אם הקריטריונים הבאים:

קופה\האצ'בק גיר ידני עד 3 דל'.

אחיזה טובה, לוקחת סיבוב טוב לא כבדה מאיצה מהר בקיצור רכב ספורטיבי.

סאנרוף

מושב אחורי לפחות ל2 אנשים

רכב נוח רצוי סלון עור, ממש חשוב לי ש"ידלג" מעל הבמפרים מכיוון ש95% מהנסיעות הם עירוניות.

פוטנציאל שיפורים

התקציב הוא 65k+- בלי תהליכים של יישור קו וביטוחים.

 

ידוע לי שהרכבים שתמליצו לי יהיו ספורטיביים לכן אני לא ממש מצפה לצריכת דלק נמוכה אבל אני מעדיף שלא תהיה גבוהה באופן משמעותי, ידוע גם שחלפים בדרך כלל קשה להשיג וכל מיני בעיות שצצות ברכבי ספורט ואני מקווה שיהיו כמה שפחות.

 

בינתיים רכבים שראיתי ודי שמתי עין למרות שאני מעדיף יותר רכבי קופה מהאצ'בק:

ספייס hgt

307 xsi

גולף gti

פיאט קופה

אולי האיביזה תיכנס בתקציב אני לא ממש מאמין

קליאו ספורט

 

וזהו אם יש המלצות מעניינות תשתפו אותי אני ישמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אלפא 147 2.0 ידנית או 156 2.5 ידנית יענו על דרישת הפאר, הנוחות והפוזה.

הן גם נוסעות יפה מאוד.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אלפא אני לא ממש יודע, הרכבים אולי עונים על הדרישות אבל לאורך שנים נראה כי האלפות סובלות ממוניטין אמינות גרוע חוסר בחלפים והרבה דברים שמונעים מאנשים לקנות אלפא, אבל אני לא הייתי בעלים של אלפא זה רק שמועות שנשמעות אמיתיות.

מה לגבי מוסכים לאלפא היא מטופלת במוסכים של פיאט לא?

 

איזה שנתון רלוונטי לגבי התקציב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב65K האלפא רלוונטית לסביבות 2003+- תלוי לאיזה דגם אתה מכוון.

בקשר לאמינות- הכל תלוי איך טופלה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אלפא אני לא ממש יודע, הרכבים אולי עונים על הדרישות אבל לאורך שנים נראה כי האלפות סובלות ממוניטין אמינות גרוע חוסר בחלפים והרבה דברים שמונעים מאנשים לקנות אלפא, אבל אני לא הייתי בעלים של אלפא זה רק שמועות שנשמעות אמיתיות.

מה לגבי מוסכים לאלפא היא מטופלת במוסכים של פיאט לא?

 

איזה שנתון רלוונטי לגבי התקציב?

אם אתה מעוניין לקנות אלפא תעשה זאת כמו כל רכב חשוב למצוא אחד שמטופל טוב על מנת שלא יהיהו בעיות והרכב שלך לא יסבול משום "מוניטין אמינות גרוע". אין חוסר בחלפים בכלל לאלפות שהעולו פה פשוט החלקים יקרים כמו כל רכב אירופאי.

 

אותו דבר אמרו לגבי האופל טיגרה שאני הלכתי לקנות. אנשים מצד אחד אמרו שהיא ממש לא אמינה וכל הזמן יהיהו לי תקלות, ובכל זאת קניתי אותה שרק לאחר מכן התברר לי שזאת מכונית אמינה מאוד, ולא היה לי שום בעיה ברכב שלא קשורה לבלאי.

יש לנו גם אלפא מ2008 גם לא היו תקלות עד עכשיו.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאט קופה זה ליגה אחרת מהמכוניות שציינת,ולא בטוח שתתאים לצרכך למרות שחוץ מנוחות נסיעה עירונית היא כאמור ליגה משל עצמה .לטעמי הפיזו דווקא היא אחלה מכונית בשביל מה שאתה צריך,מרווחת,מצויידת מאד,מתנהגת יפה והידנית גם מהנה,מנסיון עדיפה הסיאט לאון טורבו 2003 מהגולף GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון שאתה אומר "בליגה אחרת"?

הקופה היא האופציה הכי ספורטיבית מבין אלו שציינתי וסלון עור זה לא חובה זה פשוט אופציה שאני יעדיף במידה והיא קיימת.

 

יש בכלל טעם להשוות בין האלפות ללאון ול307 או שזה מיותר והמנצחת ברורה מראש?

 

אוקיי זה ממש חדש לי וזה פעם ראשונה שאני שומע על גיר סלפסיד מה זה בכלל?

הוא אמין כמו ידני וקל למצוא לו חלקים או ההפך הוא הנכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת חולק על עניין הפיאט קופה "ליגה משל עצמה" אבל כל אחד והדעות שלו.

לדעתי הבחור המתעניין לא מתכוון להתגרזן יותר מדי עם האוטו בנס הרים ושות' (תקן אותי אם אני טועה) ולכן אפשר להוציא את הקליאו מהעסק, הרכב בהחלט שמיש ביום יום אך קיצוני יחסית לדרישותיך.

אישית, קצת קשה לי לקרוא על פיאט HGT ו307 XSI באותה הודעה עם פיאט קופה, קליאו ספורט וסיאט איביזה. לכל אחת היתרונות שלה אבל הHGT והXSI הרבה יותר מתונות משאר החבורה.

מסתמן שהפיאט קופה תענה על כל הצרכים שלך, אבל כמו שנאמר זהו רכב מאוד מיוחד שדורש המון השקעה והבנה, ניתן לומר אפילו רכב אקזוטי. רכב עממי יותר שתוכל להנות ממנו הוא הסיאט לאון, מהמם, חזק, אוחז, או אחיו החיוור יותר, הגולף GTI. אני ממליץ בחום לחשוב גם על היונדאי קופה, רכב יפה, חזק יחסית ואוחז לא רע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתקרב ליונדאי נקודה.

 

את האמת פיאט לא משדר יוקרתיות של ממש, יותר משדר חסכונות ופשטות אבל פה באמת הקופה יוצאת דופן מי היה מאמין שזה בכלל פיאט.

 

במה הלאון עולה על הגולף כפי שנאמר פה בשירשור מספר פעמים? האם זה ממש משמעותי?

 

ולמה הקליאו קיצונית יותר מהגרמניות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי האישית בלבד,סיאט ליאון טורבו תיתן לך את התמורה הכי גדולה לכסף.

כמה דברים להכוונה בהקשר להודעתך:

אם פיאט קופה היא על הפרק,אין לך מה לחשוש מאלפא בכלל ומה 156 בפרט,שהוא רכב יותר מודרני וממש לא פחות אמין מהפיאט קופה,מה גם שלפי מה שאני יודע,עלויות האחזקה הן בערך באותה רמה. בכל מקרה טיפול באיטלקייה מצריך מוסך שמכיר ומתמחה ברכבים הנ"ל.

גולף GTI בתקציב הן משנים 01-02 פחות ספורטיביות יחסית לשנתונים קודמים ,בעלות פוטנציאל שיפורים נאה אולם לא ממש עדיפה בשום אספקט על הליאון.

על ה307 הייתי מוותר,כבר עדיף למצוא 206 GTI בעלת אותו מנוע והתנהגות ספורטיבית יותר.

קליאו ספורט MK2 תהיה בחירה מצויינת,הבעיה היא למצוא אחת שמורה,אם יהיה לך מזל ותמצא אחת,ביחד עם הליאון, תהיה הבחירה החכמה ביותר.

 

כל הדברים נאמרו על דעתי האישית בלבד מהתנסות עם כלי הרכב הנ"ל ולא משקפים שום דעה רווחת על אחד מהדגמים שהוזכרו לעיל.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת חולק על עניין הפיאט קופה "ליגה משל עצמה" אבל כל אחד והדעות שלו.

לדעתי הבחור המתעניין לא מתכוון להתגרזן יותר מדי עם האוטו בנס הרים ושות' (תקן אותי אם אני טועה) ולכן אפשר להוציא את הקליאו מהעסק, הרכב בהחלט שמיש ביום יום אך קיצוני יחסית לדרישותיך.

אישית, קצת קשה לי לקרוא על פיאט HGT ו307 XSI באותה הודעה עם פיאט קופה, קליאו ספורט וסיאט איביזה. לכל אחת היתרונות שלה אבל הHGT והXSI הרבה יותר מתונות משאר החבורה.

מסתמן שהפיאט קופה תענה על כל הצרכים שלך, אבל כמו שנאמר זהו רכב מאוד מיוחד שדורש המון השקעה והבנה, ניתן לומר אפילו רכב אקזוטי. רכב עממי יותר שתוכל להנות ממנו הוא הסיאט לאון, מהמם, חזק, אוחז, או אחיו החיוור יותר, הגולף GTI. אני ממליץ בחום לחשוב גם על היונדאי קופה, רכב יפה, חזק יחסית ואוחז לא רע.

מצד אחד אתה מוציא את הפונטו וה-307 מהרשימה אבל מצד שני אתה מכניס את היונדאי קופה שנחותה משניהן?

אגב האיביזה במעט חזקה כסטנדרטית מהפונטו בקו ישר אך מניסיון על שניהן הפונטו עולה עליה בכל הקשור להנאה מנהיגה!

 

מצטרף להמלצה לסיאט לאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו במה שאתה אומר, אבל הסיבה העיקרית שהוספתי את הינדאי והוצאתי את הפיאט וה307 היא הפוזה שיש ליונדאי בשפע ואילו לשתיים האחרות אין. לדעתי הבחור יתחבר יותר לרכב כזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא מחפש סיבובים איביזה טורבו תהיה האופציה הכי טובה בשבילך (שנתון, ביצועים, אמינות, אחזקה, "פוזה", אופציות רחבות לשיפור וכו').

אם אתה מחפש רכב לסיבובים אני הייתי בוחר בקליאו. מבין כל המתחרות היא מציעה את החבילה הכוללת הממוצעת הכי טובה. נכון, הקליאו לא מושלמת והמתחרות יוכלו לעקוף אותה באחת מהקטגוריות (לדוגמא הפיאט תהיה יותר מהירה או הפונטו תהיה יותר זולה לאחזקה, ה-306 אולי תתנהג יותר טוב בסיבובים) אבל אם תקח את כל הפרמטרים ביחד (שנתון, בטיחות, אמינות, מרווח, נוחות, אבזור וכו') תראה שהקליאו מציעה את החבילה הכי טובה מבין כל האופציות שהעלת פה (למרות שאין עליה הרבה "פוזה", אני רואה בזה יתרון).

רובי, עם כל הכבוד לאהבה שלך לקופה (וגם אני אוהב את הקופה), האוטו ממש לא מושלם כמו שאתה מציג אותו. אתה יכול להשוות את הבטיחות של הקופה שלך ל-4 כוכבים ב-NCAP שיש לקליאו ולאיביזה? עם הקליאו שלי אני יכול להיכנס לכל מוסך של רנו ולהזמין את הקליפס הכי קטן ונחבא שקיים באוטו (כי קרסו עדיין חייבים להחזיק את כל החלקים לאוטו הזה), אתה יכול להגיד אותו הדבר על מוסכים של פיאט? אתה יכול להגיד בלב שלם שהפיאט תהיה יותר אמינה משאר הרכבים פה בחבורה (במיוחד כאשר היא זקנה ביותר מ-5 שנים מחלק מהם)?

אני מסכים אתך שזה זוטות ושלך (ובטוח גם לי) זה לא היה משנה אם היינו קונים רכב כזה. אבל יש אנשים שלא יכולים להשבית את הרכב שלהם לשבועיים עד שיגיע חלק מסויים מחו"ל רק בגלל שהם נוסעים ברכב נדיר שאין לו חלקים. ויש אנשים שכן אכפת להם מה יקרה לרכב שלהם בזמן תאונה ובגלל זה מנסים לקנות רכב כמה שיותר חדש כדי שיהיה כמה שיותר עמיד בתאונה.

לסיכום, זה נכון שלקופה יש כמה תכונות שהיא מצטיינת בהם (ויש אנשים שזה יקרוץ להם יותר מהחסרונות שלה) אבל היא ממש לא "בליגה מעל שאר המתחרות".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

redroze אתה מציג פה טענה טובה לגבי חוסר חלפים, אבל אתה אומר שהמוסכים של רנו אמינים משל פיאט ופיג'ו?

 

לגבי הפיאט קופה היא אכן "מיושנת" משאר החבורה ואכן די "אקזוטית" בכל הנוגע למציאת חלפים (לפי מה שאני מבין מהשירשור).

 

כבר ציינתי מה חשוב לי ברכב וזה שייקח סיבובים טוב ובעל אחיזה ויאיץ מהר זה בטופ של הדרישות, אח"כ באים מרכיבים כמו ה"פוזה" והאחזקה הזולה יחסית לרכב ספורט, יש רכב שמצטיין בדרישות האלה בסדר הנ"ל?

 

תוסיפו גם נתוני יצרן כמו כ"ס 0-100 רמות איבזור (בקשר למראה חיצוני כל אחד ודעתו לכן לא אכפת לי אם תחשבו על רכב מסויים כמכוער) אבל כל זה במסגרת של 65k גג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...