Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופה\האצ'בק, סאנרוף, ספורטיבית כ-65k יש הצעות מעניינות?


אלי_לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם חשוב לך יותר אחיזה וסיבובים אז אולי בכל זאת כדי לשקול את הקליאו. גם כוח ממש לא חסר לה.

מה שכן, סיאט לאון 4X4 אוחזת יותר מהקליאו (לא להתבלבל אם מתנהגת, בסעיף זה ידה של הקליאו על העליונה) , אם כי זוהי אחיזה בעזרים אלקטרונים והרכב עושה חלק העבודה. לקליאו אין עזרים אלקטרונים ומה שהופך אותה למצויינת הוא שלדה, מתלים, הגה והכי חשוב, נהג.

בלי לזלזל ובדגש על "דעה שלי בלבד", נהג המספק ביצועים מסויימים בסיאט לאון יתקשה לספק את אותם הביצועים בקליאו ללא שיפור במיומנות נהיגה. כמובן אני לא מדבר על קו ישר. הקליאו דורשת יותר מעורבות וקצת יותר מיומנות, אך התוצאה בהחלט מספקת.

שים לב, לקליאו אין פוטנציאל שיפורי מנוע כמו ללאון, מתלים ושלדה זה כבר סיפור אחר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמדברים על קליאו ספורט קשה לי לא להיזכר בטופ גיר כאשר הציגו אותה, ממש מפחיד איך שהיא לוקחת סיבובים למקרה שאתם לא זוכרים:

תראו איך היא נוסעת על 3 גלגלים בסיבוב.

העובדה שאין לה "עזרים אלקטרוניים" אומר שאני יסבול פחות מחיפוש חלפים בעתיד ויש פחות מה שייהרס ברכב? והעובדה שאין לא פוגעת בפוטנציאל של הרכב כרכב ספורטיבי?

 

בכתבה הוא מציין הרבה חסרונות כמו חוסר נוחות פלסטיקים וחוסר איבזור והרבה נוספים.

 

הלאון 4x4 לא נראה לי נכנסת בתקציב, אבל לגבי 4 על 4 בכלל צריך אותם לנהיגת כביש ולא דרכי עפר, יש באמת שיפור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו הכי מתנהגת בכל הרכבים שצויינו פה, זה שהיא על שלושה גלגלים מוכיח עד כמה אחיזה יש לה בציר הקידמי.

לגבי העזרים האלקטרונים, הכוונה הייתה שלנסוע מהר בלאון יותר קל מאשר בקליאו שתדרוש נהג יותר מיומן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמדברים על קליאו ספורט קשה לי לא להיזכר בטופ גיר כאשר הציגו אותה, ממש מפחיד איך שהיא לוקחת סיבובים למקרה שאתם לא זוכרים:

תראו איך היא נוסעת על 3 גלגלים בסיבוב.

העובדה שאין לה "עזרים אלקטרוניים" אומר שאני יסבול פחות מחיפוש חלפים בעתיד ויש פחות מה שייהרס ברכב? והעובדה שאין לא פוגעת בפוטנציאל של הרכב כרכב ספורטיבי?

 

בכתבה הוא מציין הרבה חסרונות כמו חוסר נוחות פלסטיקים וחוסר איבזור והרבה נוספים.

 

הלאון 4x4 לא נראה לי נכנסת בתקציב, אבל לגבי 4 על 4 בכלל צריך אותם לנהיגת כביש ולא דרכי עפר, יש באמת שיפור?

 

דבר ראשון כמעט ואין רכב שטופ גיר לא מוצאים בו משהו שלילי. הפלסטיקים בקליאו באמת יחסית בעלי מראה זול אך המושבים מעולים והנדסת האנוש לא רעה בכלל.

דבר שני קלרקסון דווקא מאוד מתפעל מהיכולות הספורטיביות של הרכב וההתנהגות שלו.

ה4X4 של הלאון שונה מאוד (!!!) מ4X4 לשטח, מדובר במערכת אלקטרונית שמחלקת את הכוח בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים בהתאם למצב בו הרכב נמצא, למשל כניסה מהירה לסיבוב. פעולה זו מונעת היגוי יתר ומצמצמת תת היגוי.

בכל אופן, קח את הקליאו ואת הסיאט לנסיעת מבחן. תתרשם ותחליט. אני ממליץ לך לתת לבעלים של הרכב להראות לך למה הרכב מסוגל לפני שאתה תנהג, בנסיעת מבחן ראשונה לא תצליח למצות אפילו חלקיק מהפוטנציאל של הרכבים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, בגלל זה היא נקראת 2X4 ולא 4X4.

אגב, ה2X4 קלה ב190 קילו מה4X4, הבדל משמעותי ומורגש. מה שבטוח שלמי שמשפר לרמות של 250 כוח סוס ומעלה הנעה כפולה היא חובה. רכב עם הנעה קדמית לא יוכל להתמודד עם כל הכוח הזה ויפרפר במקום. הנעה כפולה תחלק את הכוח הזה בין הגלגלים באופן שימנע זאת.

לדעתי ה2X4 נדירות יותר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שאני הולך להשקיע עד 250 כ"ס ברכב, דרך אגב כמה נוכחיים יש ברכב ע"פ נתוני יצרן?

 

ומשום שאני לא ישפר לרמה כזו גבוהה עדיף לרדת מההצעה של ה4 על 4 ולבחור בהנעה הקידמית במקום?

 

ואיך בכלל האיבזור בלאון, יותר טוב מהקליאו הצרפתייה?

 

 

בכלל הקליאו והלאון ב"אותו רמה" או שההבדל בינהם משמעותי בכל מה שקשור לנתוני יצרן מקוריים והתנהגות כביש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו הרבה יותר מערבת ומחברת את הנהג מאשר הליאון.

הקליאו תהיה מהנה יותר אך דורשת מיומנות נהיגה.

האבזור בליאון הרבה יותר עשיר מבקליאו אך זה כבר שיקול שלך.

הקליאו בעלת 172 כ''ס ואילו הלאון בעלת 180 כ''ס.

הקליאו קלה מהלאון ולכן בעלת יחס הספק עדיף במקצת.

הן שתיהן נדירות ונסחרות מעל המחירון.

אני למשל מעדיף את הקליאו,פחות מעניין אותי האבזור,אוהב נהיגה תובענית,בהחלט נגוע בחיידק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה בתור אחד עם לאון 4*4 אני אומר לך שאם תעשה את הקניה הזאת אתה כל כך לא תצטער.אחיזה מצויינת אפשר לקחת סיבובים במהירות גבוהה היא יושבת מעולה על הכביש,מאובזרת טוב.

וכמובן שאפשר לרכוש מחשב או משהו לי אישית אין את זה שאפשר לחלק את הכח בגלגלים ל50/50.

הבעיה ברכבים האלה שהם נדירים אין אותם הרבה על הכביש זאת בעיה למרות שיש אחד ביד 2 שמוכר אם אני לא טועה אבל הכל תלוי במצב אני נגיד נפלתי ברכב שלי עם המנוע היו נשרפים לי כוהלים עד שהבנתי שאני אמור להחליף מנוע וזה היה מוזר כי קניתי אותו אחרי שהוא עבר 70000 ק"מ ויד שניה.

אם תמצא אחד תעשה לו המון בדיקות יעלה קצת כסף אבל ישתלם לך.

את הקליאו אני לא כל כך מכיר ככה שאין לי דעה עליה אני אוהב יותר אודי/סיאט/פולקסווגן.

אבל כל אחד והטעם שלו תיקח את הרכבים שהציעו לך תעשה עליהם סיבוב ומקווה שתמצא לך את מה שאתה מוצא לנכון ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו הרבה יותר מערבת ומחברת את הנהג מאשר הליאון.

הקליאו תהיה מהנה יותר אך דורשת מיומנות נהיגה.

האבזור בליאון הרבה יותר עשיר מבקליאו אך זה כבר שיקול שלך.

הקליאו בעלת 172 כ''ס ואילו הלאון בעלת 180 כ''ס.

הקליאו קלה מהלאון ולכן בעלת יחס הספק עדיף במקצת.

הן שתיהן נדירות ונסחרות מעל המחירון.

אני למשל מעדיף את הקליאו,פחות מעניין אותי האבזור,אוהב נהיגה תובענית,בהחלט נגוע בחיידק.

 

לפי ההסבר שלך אני מתחיל לראות את הקליאו כאופציה טובה ועדיפה יותר, אבל זכור לי שג'רמי הזכיר שההספק של הקליאו עלה ל182 כ"ס, ואכן אני מחפש נהיגה מעורבת יותר.

 

אני מוכן לוותר על איבזור לטובת הנאת נהיגה אבל עד כמה ההבדלים בין הלאון לקליאו בפרמטר הזה, מבחינת כריות אויר בכל אחת מושבים, הגה, מערכת שמע סאנרוף בכלל יש וכל מה שתוסיפו הרי זה משובח.

 

ושכחתם להתייחס לאלפות וגם לפונטו וה307 האם סתם שכחתם או שפשוט הלאון והקליאו עולות עליהם בכל פרמטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בארץ קליאו 182.

הלאון והקליאו עולות על שאר הרכבים שצויינו. הלאון לא יותר מאובזרת מהקליאו, היא יותר איכותית! את המנוע של הלאון הרבה יותר קל לשפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל מתחיל ונגמר בכוח סוס בלבד, הכל תלוי ביחס כ"ס למשקל. הלאון תהיי חזקה יותר מהקליאו בהאצות ביינים אבל הקליאו שווה (ולעיתים אף משיגה) ללאון מאפס עד מאה. שוב, בדוק את 2 הרכבים וחזור עם התרשמויות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בארץ קליאו 182.

הלאון והקליאו עולות על שאר הרכבים שצויינו. הלאון לא יותר מאובזרת מהקליאו, היא יותר איכותית! את המנוע של הלאון הרבה יותר קל לשפר.

 

תרשה לי לחלוק עליך בעניין אחד - אלפא עם מנוע גדול ותיבה ידנית - היא תהיה מאוד , מאוד , מאוד מהנה לנהיגה ותיתן ערך מוסף של ניחוח יוקרתי, עיצוב ונוחות שעולים על המתחרות. וצליל המנוע - OHHH, הצליל 8)

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...