Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים,

יש לי וולבו 940 GLE 2300 שנת 1995 .

לפני כמה חודשים היתה בעיה קטנה באוטו בהעברת הילוכים.

לאחר שהאוטו הגיע למוסך התברר שמדובר בכבל קיק-דאון שלא היה תקין

הכבל הוחלף - ומאז האוטו עושה בעיות בהעברת הילוכים - בעיקר כאשר הוא קר

האוטו נוסע על הילוך ראשון כמעט עד 6000 סל"ד ואם לא מורידים את הרגל מהגז הוא לא מחליף הילוך.

רק לאחר 5 דקות נסיעה ולאחר שהאוטו מתחמם, ההילוכים מסתדרים ועוברים כמו שצריך

יש למישהו רעיון- מה יכולה להיות הבעיה? ואיך ניתן לפתור אותה ?

פורסם

שלום לך.

 

בקצה הכבל, על יד המנוע, יש אום כוון שבעזרתו ניתן לכוון/למתוח/להרפות את הכבל.

ייתכן מאד שיש צורך לשחק טיפה עם הכוון.

בזמנו זה קרה לי ברכב - 240 שנת 96. ע"י הכוון הבעיה נפתרה.

גש למוסך שיכוון אם אינך מתמצא.

 

בהצלחה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

קודם כל תודה על התגובה המהירה

כל פעם שאני במוסך אני מקבל הפתעה חדשה...:)

חשבתי שזה פשוט לכוון לבד - אבל לא ממש בטוח

פורסם

בנוסף למה שקודמי אמר, לא יודע איך זה אצלך אבל אצלי הרכב לא "אוהב" להעביר הילוכים במיוחד, ההילוכים נמשכים ונמשכים... לחיצה די נורמלית על הדוושה תמשוך את המנוע גם לכיוון ה-4K סל"ד, הפיתרון הוא "פמפום" (כאשר הרכב מגיע ל2 וחצי סל"ד בערך , כל הילוך זה עולה בהתאמה) של הגז. אך במקרה שלך זה באופן קיצוני למדי.

פורסם

אני מסכים עם אבי. לדעתי לאחר החלפת הכבל לא ביצעו כיוון נכון שלו על מנת שהגיר יתפקד כראוי.

 

הכבל כנראה מתוח מידי מה שגורם לגיר לחשוב שאתה לוחץ הרבה על הגז ולכן הוא עולה לטורים גבוהים עד ההחלפה הבאה.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

×
×
  • תוכן חדש...