Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 94' 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! אני חדש בפורום וזה הנושא הראשון שלי :-)

 

אז ככה, יש לי סיאט איביזה שנת 94' נפח 1600 5 דל' ואני רוצה לדעת:

1- כמה כ"ס יש לרכב?

2- האם פילטר אויר פתוח ואגזוז לחץ של דרגון יוסיף לביצועים? וכמה?

3- איזה עוד שיפורים אפשר להוסיף לרכב? (בתקציב סימלי)

 

אלו שאלות שמאוד חשובות לי ואני מחפש תשובות כבר הרבה זמן.

תודה לעונים..!!!!

:evil: פיג'ו 306 :evil:

פורסם

2. לא אגזוז לחץ -אגזוז זרימה חופשית.

3. תן תקציב.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אני מאוד אוהב תאוטו שלי ואני לא חושב על להחליף אותו בשנה הקרובה (רק קניתי אותו)

 

עזבו את שאלה 3 זאת שאלה כללית מידי אבל כמה כוח סוס יש לרכב ואם אגזוז זרימה חופשית ופילטר אויר פתוח יוסיפו לביצועים באופן משמעותי?

:evil: פיג'ו 306 :evil:

פורסם

סבבה.. וכמה כוח סוס יש לרכב זה הכי חשוב לי!!

 

שמעתי שפילטר אויר פתוח מוסיף כ 5כ"ס ודוד זרימה חופשית מוסיף כ 3 כ"ס

זה נכון?!?!

:evil: פיג'ו 306 :evil:

פורסם

ibiza 1.6, בממוצע יש שרשור כזה פעם בשבוע. אגזוז ופילטר בעיקר יתנו "שיפור" ווקאלי.

בקשר לתוספת סוסים, יש אומרים שאגזוז זרימה חופשית וצנרת מתאימה יתנו ביחד כ-5% תוספת, כך גם לגבי פילטר פתוח שמותקן בחוכמה (שיונק אויר ממקום קר).

 

בקשר לסוסים, אני מניח שאצלח מנוע 1598 עם הזרקה חד נקודתית. אני צודק? אז יש לך 75 סוסים.

כלומר 75סוסים + 10% = 82.5 סוסים.

 

לא מזמן ראיתי מישהו שהתקין ברכב שלו פילטר פתוח ליד סעפת פליטה. :shock: הבחור כמובן טען זה מוסיף לו 10 סוסים.

 

גמרת לנו הקצאה לכל שבוע הבא של סימני שאלה וקריאה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תקשיב חביבי ,

 

קרא את כללי הפורום . CF בכלל ושיפורים בפרט .

 

מילים כמו "אחי" או דברים הזויים כמו "חחחחחחח" או אם נתקעות לך המילים כמו שקרה בהודעה למעלה שתיקנתי "חיביייייםםםםם לעזוררררררר לייייייייי" .

 

ככה שדברים אלו לא תקינים . אסורים . ובכלל זה לא יפה שאתה מבזבז לנו אותיות על סתם משהו . מילא היתה סיבה טובה לבזבוז האותיות .

 

שוב , קרא את חוקי הפורום . האל יהיה בעזרך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אלפה תודה רבה אחי על המידע עזרת לי מאוד! וקצת ביעסת על כמות הסוסים חח

 

למי שיש עוד מידע על הביצעים, כ"ס ועוד אני מחכה לעוד תגובות.. רצוי בפרטי.

:evil: פיג'ו 306 :evil:

פורסם

כן הוא דיבר אליך , דבר נוסף תעשה חיפוש בפורום זה דובר כבר מיליון פעם .

 

בקצרה אגזוז לחץ זה למנועי 2 פעימות לא למנוע 4 פעימות לרכב זה אגזוז זרימה חופשית, ולא חוץ מסאונד לא יוסיף לך כלום או משהו שתרגיש .

פילטר אויר פתוח כמו אגזוז רק פחות רעש , אם הוא ממוקם במקום גרוע אז הוא רק גורע ביצועים.

 

לרכב שלך היו 75 כ"ס אי שם בשנת 94.

פורסם

היום יש לך אולי 50 כוח במקרה שהמנוע די שמור.(ואני בספק)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...