Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקום מדהים אבל נראה לי די מטומטם ללכת לכזה מקום,ולא בגלל הגובה, אלא בגלל שזו התגרות במזל\גורל, יש שם מקומות שהריצפה פשוט מחוררת או לא קיימת ואתה הולך על איזו קורת עץ\מתכת....

 

אני בעד אדרנלין,אז לך תתחרע בקארטינג,תקפוץ באנג'י,תצנח,כל אלה יזרימו לך אדרנלין בכמויות,ויש סיכוי שאפילו תשרוד כדי לספר...

 

אני אישית לא מפחד מכלום ואין לי בעייה לנסות כל דבר,אבל לנסות את זה זה לא עניין של אומץ,זה עניין של טיפשות (לדעתי,כן ?).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זו טיפשות לשמה והתגרות בגורל מי שהולך לשם

יש שם קטעים שהוא הולך על קורה דקה ואיבוד שיווי משקל לשניה יכול לעלות לו בחיים.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אני מנחש שהבןן אדם שצילם את זה הוא לא איזה אחד ששם בפעם הראשונה ומצלם, אלה חובב או אפילו מקצוען שמצלם מקום שהוא אוהב - כך שהוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה.

על המקום - נראה מדהים! כאחד שאוהב מאוד טיולי טבע (במיוחד בצפון של הארץ) אני מוכן ללכת לשם בעצמי, פשוט תענוג.

פורסם

המקום מדהים, והנוף- :shock:.

אבל זה בהחלט נראה מאוד מאוד מסוכן, יש מקום חד שהוא הולך ממש על השפה של אחד החורים, אני לא הייתי בוטח בבטון שיחזיק. כתוב שם שהמסלול הזה נבנה בשנת 1901- לפני 107 שנה! לא פלא שהמצב שלו לא מדהים. אגב, יש מקום מסוים שרואים נשים שקשורים לכבל עם כבלי בטיחות, וזה שמצלם פשוט עובר לידם. זה נראה ממש ממש מסוכן, ובכלל, כל המסלול הזה לא נראה שיא הבטיחות. אני אישית לא הייתי עושה אותו (כמו שנאמר- זאת ממש התגרות בגורל).

"ai motoare capul doare"

פורסם

זה מסוכן, סתכלו על הסירטונים מיבסיס על אלו שמטפסים בלי שום אבטחה על צוקים, איך שהם נתלים הפוך זה כישרון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...