Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידת אדמה לפני 3 דקות בחיפה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזוי..

בדיוק עליתי הגעתי לקומה למעלה וכל הבית התחיל לזוז..

היה ממש מגניב =)

 

בקומה השניה והשלישית הרגישו טוב את הרעידה.. בקומה למטה לא הרגישו כלום!

ישר אחרי הרעידה ירדתי לבדוק מה עם הכלב, הוא ישן בגינה כאילו כלום לא קרה.. עצלן :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מחיפה והדירה שלי נמצאת ברובה מתחת לאדמה , שמעתי רעש עמוק מוזר ובהתחלה הדלת רעדה מאוד ואחרי זה המיטה והארון, לרגע חשבתי אם לצאת לחצר אבל החלטתי החלטה אמיצה להישאר לישון, טוב מאוד שעשיתי כך כי הבית לא נפל במילא על הראש שלי

פורסם

בדיוק הייתי באבן יהודה, וגם שם הייתה רעידת אדמה,תוך כדי נסיעה (חשבתי שזה המנוע רועד אבל זה לא זאת הייתה רעידת אדמה )

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בבת ים הרגשתי את הרעידה (פעם ראשונה שלי!) למשך כ-15 -20 שניות.

באמת שפחדתי מאוד, דברים החלו ליפול עליי מהארון של המחשב :-(:shock:. אני אישית מאוד פחדתי. חשבתי כבר שהבניין נופל. לא צוחק :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מצחיק, ישבתי בכיתה באוניברסיטה (ת"א) עם עוד 100 סטודנטים, המרצה מדבר ומסביר את השקופית מהמקרן, ופתאום התמונה מתחילה לרעוד. מה שמעניין זה שלא הרגשנו כלום כי הרעש היה מאוד חלש, אבל המקרן שמחובר במוט לתקרה היה מחובר באופן מספיק רופף בשביל שהוא ירעד קלות וירעיד את התמונה. אחרת פשוט לא היינו שמים לב שקרה משהו.

 

אז מה אתם אומרים - זה רק קדימונים לרעידה הגדולה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זאת הפעם הראשונה בה הרגשתי רעידת אדמה, לא נעים. ברמלה נמשכה כ-2/3 שניות.

מעניין איך זה להרגיש רעידת אדמה בתוך מעלית?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

אכן הייתה רעידת אדמה , גם במעלה אדומים הרגשנו , בדיוק הייתי ברכב , הכל זז .

זו הרעידה ה-5 ב4 חודשים האחרונים , אני חושב שזה צריך להדליק נורה אדומה אצלנו . בזמן האחרון מדברים על זה הרבה , והרבה פעמים זה קורה .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני שמעתי שאתה לא מרגיש כלום, עד שהמעלית נתקעת :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ראיתם מה היה בלבנון ?

הכל שם נפל :) הלוואי וירבו כאלה:-)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
אכן הייתה רעידת אדמה , גם במעלה אדומים הרגשנו , בדיוק הייתי ברכב , הכל זז .

זו הרעידה ה-5 ב4 חודשים האחרונים , אני חושב שזה צריך להדליק נורה אדומה אצלנו . בזמן האחרון מדברים על זה הרבה , והרבה פעמים זה קורה .

 

יעקב

 

ומה אתה מציע שנעשה בדיוק?

שלא נדבר על זה ואז זה לא יקרה?

או שנתפנה לאזור אחר בעולם?

שנבנה בתים חדשים?

שנוותר על נעלי עקב וכפכפי עץ? ונרקוד רק מינואט?

זה יבוא בכל מקרה, מי ששפר עליו גורלו לא ינזק או ינזק במעט מי שלא חבל

אני בחולון לא הרגשתי כלום, יש לי ארון בסלון שיש בו פיסלוני חרסינה וקריסטלים, שבפעמים קודמות הרעיש בגלל הרטט, הפעם לא.

צ'ה, צ'יליני מפחד מרעידות אדמה? אחי מספר לי ששם זה חלק מנוהל בוקר טוב

אירית

פורסם
גם פה בבאר שבע היה :)

הכיסא התחיל לרקוד לי שאני עליו, קיבלתי סחרחורת.

לקח לי שנייה להבין שזה רעידת אדמה בסוף

 

גם אני מאפסן את עצמותי בבירת הנגב אבל לא הרגשתי כלום. לרגע היה קצת נדמה לי באמת שהחמין -פסוליה שהשכנים הזליגו לבטן נותן אותותיו בגדול ומשרה רעידות בכל הבניין.לא זה מה שהיה בהתחשב בלו"ז הרעידה?

:-)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
ומה אתה מציע שנעשה בדיוק?

שלא נדבר על זה ואז זה לא יקרה?

או שנתפנה לאזור אחר בעולם?

שנבנה בתים חדשים?

שנוותר על נעלי עקב וכפכפי עץ? ונרקוד רק מינואט?

 

זה יבוא בכל מקרה, מי ששפר עליו גורלו לא ינזק או ינזק במעט מי שלא חבל

 

אני בחולון לא הרגשתי כלום, יש לי ארון בסלון שיש בו פיסלוני חרסינה וקריסטלים, שבפעמים קודמות הרעיש בגלל הרטט, הפעם לא.

 

צ'ה, צ'יליני מפחד מרעידות אדמה? אחי מספר לי ששם זה חלק מנוהל בוקר טוב

אירית

יש כמה וכמה דברים שאפשר לעשות על מנת להתכוננן ולמנוע נזק רב יותר כמו:

1. לחזק מבנים מסוכנים וישנים כמה שיותר מוקדם.

2. בבתים פרטיים לדאוג לקבע דברים כבדים וגדולים שנמצאים בגובה.

3. לכרות עצים שנמצאים בזווית מסוכנת ובאזור מאוכלס.

4. והכי חשוב זה לתת תדרוך לאזרחים, רוב אזרחי ישראל לא יודעים איך מתנהגים ברעידת אדמה, המדינה צריכה לדאג לפתוח לציבור את העניים להכין אותו. כך שברגע ותבוא הרעידה הגדולה הוא ידע כיצד לפעול על מנת לא להפגע.

 

בקיצור יש דברים שאפשר בעזרתם לצמצם את הנזקים העלולים להגרם כתוצאה מרעידת אדמה חזקה.

:-) just smile

×
×
  • תוכן חדש...