Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

panasonic 5401 הרבה יותר טוב מכל פיוניר עד 1500 ש"ח , יש לך איקווליזר פארמטרי 3 יציאות למגבר וכל מה שאתה רוצה , גם נורא נוח ולא מושך את העין .

 

אם אתה רוצה לקחת דברים לאט אז תתחיל מפאנל שהאיכות קול שלו לא נשמעת כמו קקה , ורק הילדים מתלהבים מהדולפינים ומה"יופי" של פיוניר .

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
panasonic 5401 הרבה יותר טוב מכל פיוניר עד 1500 ש"ח , יש לך איקווליזר פארמטרי 3 יציאות למגבר וכל מה שאתה רוצה , גם נורא נוח ולא מושך את העין .

 

אם אתה רוצה לקחת דברים לאט אז תתחיל מפאנל שהאיכות קול שלו לא נשמעת כמו קקה , ורק הילדים מתלהבים מהדולפינים ומה"יופי" של פיוניר .

 

מסכים איתו, הכי טוב למחיר שלו

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
panasonic 5401 הרבה יותר טוב מכל פיוניר עד 1500 ש"ח , יש לך איקווליזר פארמטרי 3 יציאות למגבר וכל מה שאתה רוצה , גם נורא נוח ולא מושך את העין .

 

אם אתה רוצה לקחת דברים לאט אז תתחיל מפאנל שהאיכות קול שלו לא נשמעת כמו קקה , ורק הילדים מתלהבים מהדולפינים ומה"יופי" של פיוניר .

איך אתה משווה את הפיוניר לפנסוניק אני עדיין לא מבין..

אתה יודע כמה אפשרויות כיוון שמע יש לך בפיוניר לעומת הפאנסוניק?!

יש לי פנסוניק וסבבה יש לו קאולייזר ויש לו לכוון באס, טרבל, איזון קדימה אחורה שמאלה ימינה וזהו! לעומת הפיוניר שיש לו אלף ואחד אפשרויות כיוון שאתה יכול לכוון לפי האוזן שלך ואיך שאתה אוהב

אני לא יורד מפיוניר נקודה.

וגם טוב שהפנסוניק לא מוציא 17ארמס לכל רמקול לעומת ה22ארמס בפיוניר שאני רוצה שההבדל הוא ממש משמעותי.. מניסיון

ואני מתחיל לאט בקטע של הרמקולים לא בקטע של הפאנל.. תחשוב איתי דקה אחת:

הגיוני לקחת פאנל ממוצע ומטה שעולה 750 שקל ועוד חודש להחליף אותו בפאנל שעולה 900 שהוא הרבה יותר טוב ממנו, או להשקיע עכשיו עוד 150 שקל ואז לא לשדרג את הפאנל ורק להוסיף רמקולים או משהו

החשיבה שלך לא הגיונית לדעתי

והפיוניר שאני קונה לא עם דולפינים:roll:

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
איך אתה משווה את הפיוניר לפנסוניק אני עדיין לא מבין..

אתה יודע כמה אפשרויות כיוון שמע יש לך בפיוניר לעומת הפאנסוניק?!

יש לי פנסוניק וסבבה יש לו קאולייזר ויש לו לכוון באס, טרבל, איזון קדימה אחורה שמאלה ימינה וזהו! לעומת הפיוניר שיש לו אלף ואחד אפשרויות כיוון שאתה יכול לכוון לפי האוזן שלך ואיך שאתה אוהב

אני לא יורד מפיוניר נקודה.

וגם טוב שהפנסוניק לא מוציא 17ארמס לכל רמקול לעומת ה22ארמס בפיוניר שאני רוצה שההבדל הוא ממש משמעותי.. מניסיון

ואני מתחיל לאט בקטע של הרמקולים לא בקטע של הפאנל.. תחשוב איתי דקה אחת:

הגיוני לקחת פאנל ממוצע ומטה שעולה 750 שקל ועוד חודש להחליף אותו בפאנל שעולה 900 שהוא הרבה יותר טוב ממנו, או להשקיע עכשיו עוד 150 שקל ואז לא לשדרג את הפאנל ורק להוסיף רמקולים או משהו

החשיבה שלך לא הגיונית לדעתי

והפיוניר שאני קונה לא עם דולפינים:roll:

 

איזון קדימה ימינה שמאלה וימינה - FADER ו BALANCE יש לכל נגן קסטות מלפני 20 שנה .

פה יש לך איקווליזר מותאם אישית , כך שלדוגמא אם הטוויטר שלך צורם כמו סכין , אתה יכול לרסן אותו ע"י הורדת תדרים גבוהים במיוחד , במקום להוריד את כל הטריבל , ואם יש לך את זה אתה לא צריך BASS , TREBLE , אם אתה לא מבין למה זה טוב ואתה מסתמך על פשוט להגביר " BASS " אז תלך על הפיוניר מה אני אגיד לך ...

 

זה בערך מה שיש לכל פאנל בסביבות המחיר של 1000 ש"ח , אני לא מבין את האלף ואחד דברים שיש בפיוניר אם תוכל להסביר לי בכיף אז ... בכל מקרא איכות השמע בדגם הזה גבוהה בהרבה מאיכות השמע של רבים וטובים אחרים + איקווליזר מותאם אישית , וזה בערך כל מה שאתה צריך בפאנל כזה , וזה עוד במחיר של 750 ש"ח בזאפ .

 

בבקשה תאיר את עיניי ב 1001 דברים שאתה יכול לכוון בפיוניר , אם זה לא הדברים הכי בסיסיים שיש לכל פאנל שלא לדבר על איכות קול קקה שזה הסמל המסחרי של פיוניר .

אם כל הדגמים שלהם היו כאלה טובים הם לא היו מחדשים אותם כל שנה ומוציאים לשוק חידוש של כל דגם ב 90 וריאציות שונות , אתה יודע למה ? כדי להציף את השוק וכדי לפנות לקהל היעד של אנשים שלא מבינים כל כך ומסתמכים בעיקר על מראה ויופי וצבעים זוהרים , אין לך פה 1001 דברים ולא נעליים , אין לך פה כלום , וחצי מהדברים שיש קיימים כבר 2 מאות בנגני קסטות .

 

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אתה מתנהג כמו ילד קטן שאומר " אני רוצה מכשיר עם מסך יפה"

אתה סביר להניח מדבר על הפיוניר 5950 או 6950 שניהם לפי דעתי נחותים מהפנסוניק 5401 ואפילו אם יורשה לי לומר מהסוני 7810/15 שיש לי.

לא יודע איזה פנסוניק יש לך, אבל סביר להניח שהוא מאוד פשוט אם הכיוונים היחידים שיש לו הם באס טרבל ופיידר.

זה לא המקרה בפנסוניק 5401, יש לך נדמה לי 10-12 תדרים לכיוון אישי לפי עיקרון של אקולייזר גרפי. אין את זה בפיוניר.

יש לך חיתוכים לרמקולים הקדמיים ולסאב ובנוסף שליטה מלאה על הסאב. וכל זה ב750 שקל .

אתה לא רוצה להקשיב, להוציא יותר כסף על הפיוניר? תעשה מה שאתה רוהצ ואל תתיעץ בפורום. אתה רוצה פיוניר פיוניר פיוניר, לך תקנה פיוניר וזהו.

ההמלצות שלי הן:

סוני 7810 שיש לי ואני מאוד מרוצה ממנו.

פנסוניק 5401.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אם הייתי רוצה לקנות פיוניר פיוניר ורק פיוניר לא הייתי אפילו פותח פה דיון

אבל עובדה שכן עשיתי את זה ואני צריך כמה חוות דעת שישנו את ההחלטה שלי לקחת פיוניר

חשבתי לקחת את זאתי בסופו של דבר

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=520819

היא מוציאה 22ארמס לכל יציאה וכמו שראיתי אצל הרבה חברים שלי יש לה מייליון ואחד סוגי כיוון כדי להגיע לאיכות וסגנון שמע שאתה אוהב.. גם לפיוניר יש אקולייזרים וגם לפיוניר יש איכות טובה כמו ששמעתי

 

אבל אתם אומרים שהפאנסוניק שמוציאה 17ארמס לכל יציאה יותר טובה אז תסבירו איך זה?

http://www1.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-MP3&model_id=369933

 

אני מחפש לשמוע איכותי בווליום חזק השאלה מה יעשה את העבודה כמו שצריך מבין ה2?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

אלוהים ישמור...

מה מעניין אותך כמה W הרדיו מוציא?! גם ככה הוא בעיוות גבוהה מאוד! ה5950 לא משתווה לפנסוניק! לא בפיצ'רים ולא באיכות צליל.

אתה מחבר גם מגבר! למי אכפת מה עוצמת ההגברה של הרדיו דיסק למען השם?!

וזאת הפעם האחרונה שאני מגיב בת'רד הזה, אתה פשוט נעול על הפיוניר המעאפן הזה.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אלוהים ישמור...

מה מעניין אותך כמה W הרדיו מוציא?! גם ככה הוא בעיוות גבוהה מאוד! ה5950 לא משתווה לפנסוניק! לא בפיצ'רים ולא באיכות צליל.

אתה מחבר גם מגבר! למי אכפת מה עוצמת ההגברה של הרדיו דיסק למען השם?!

וזאת הפעם האחרונה שאני מגיב בת'רד הזה, אתה פשוט נעול על הפיוניר המעאפן הזה.

 

*5900

אתה רוצה להגיד לי שאם אני מחבר מגבר אני לא צריך להתייחס לכמה W הרדיו מוציא?

תשמע אני לא מבין כל כך ובגלל זה אני בא שואל ומתייעץ אם אתה אומר שזה לא קשור אז אני לא חושב פעמיים ולוקח את הפאנסוניק

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=369933

 

אני יזמין אותו היום זה הדגם שאנחנו מדברים עליו נכון?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
*5900

אתה רוצה להגיד לי שאם אני מחבר מגבר אני לא צריך להתייחס לכמה W הרדיו מוציא?

תשמע אני לא מבין כל כך ובגלל זה אני בא שואל ומתייעץ אם אתה אומר שזה לא קשור אז אני לא חושב פעמיים ולוקח את הפאנסוניק

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=369933

 

אני יזמין אותו היום זה הדגם שאנחנו מדברים עליו נכון?

 

כן , ולא אם אתה מחבר מגבר אז כמה RMS הפאנל מוציא לא רלוונטי .

תזמין , אתה לא תצטער ואתה תרגיש בהבדל .

אם אתה צריך עזרה בתפעול שלו ולהיכנס לתפריטים שונים שלח לי הודעה :)

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
כן , ולא אם אתה מחבר מגבר אז כמה RMS הפאנל מוציא לא רלוונטי .

תזמין , אתה לא תצטער ואתה תרגיש בהבדל .

אם אתה צריך עזרה בתפעול שלו ולהיכנס לתפריטים שונים שלח לי הודעה :)

אין בעיה אז בנתיים אני מזמין את הפנסוניק + מגבר של פולס אודיו 1600W

משכורת הבאה בע"ה סאב + קומפוננט של מורל ומאחורה ישאר לי ה6על9 JBL 70RMS

עכשיו עוד שאלה קטנה..

בנתיים יהיה לי כמו שאמרתי 2 רמקולים מאחורה של JBL שיש אותם במקרה גם לחבר שלי והם אחלה רמקולים

2 רמקולים חביבים מקדימה ועוד 2 טווטרים

שיגיע המגבר והפאנל לחבר את כל ה4 למגבר או רק את האחוריים?

 

דרך אגב המכירה של הקומפוננט עדיין רלוונטי ?

ואתה נותן לי מילה שלך שהם נשמעים יותר טוב מהמורל פולס?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

ה- 17,22 RMS זו ההגברה שניתנת לרמקול מהרדיו דיסק, ברגע שיש מגבר בעסק ההגברה הזו מבוטלת ! היא חסרת כל חשיבות לחלוטין.

אם אנחנו משווים את הפיוניר לפנסוניק, ההבדלים הינם לא מבוטלים לטובת הפנסוניק:

דיברת על אקולייזר- בפנסוניק יש יותר מצבי אקולייזר (אני יודע שבפנסוניק יש אקולייזר בהתאמה אישית, אני משער שגם בפיוניר 5900)

יציאות למגברים- לשניהם 2 למגבר + 1 לסאב, אבל בפנסוניק היציאות הן ב- pre-amp של 5 וולט ליציאה ! מה שאומר שהמגבר שלך ינוצל בצורה הרבה יותר טובה, וכלל המערכת תעבוד בהספק יותר גבוהה ובעיוות נמוך יותר (בעוצמות הגבוהות).

מעבד צליל- המעבדי צלילים בפנסוניק יותר איכותיים מאשר הפיוניר ברמות האלו של המכשירים (אני לא מדבר על ה- 880PRS ודומיו)

מחיר- אנחנו משווים את ה- 5401W ל- 5900 שזה אומר שהפיוניר עולה גם 200 שקל יותר בנוסף לכל.

 

אני הייתי באותה דילמה כמוך לפני שנה וקצת, ולאחר התייעצות קניתי את הפנסוניק ואני מבסוט עליו, תמורה מלאה למחיר ואיכות טובה מאוד

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...