Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסאאנדאון SAZ1500 יהיה ממש יותר מידי חזק ב-1 אוהם ל-IDMAX, אבל ב-4 אוהם אני מאמין שיספק אותו בהחלט (400 מוצהרים). מחיר? הינה:

http://www.loudnclear.co.il/37359/SAZ-1500D

 

נ.ב

שמעתי אותו מפעיל 2 FI Q (כל אחד מוצהר 1000WRMS) ולא ברכב, ו..אהמ אהמ. לא רוצה להגיד מה הלך. אבל בוא נגיד ש"להעיף" ו"לפתוח" אותם הוא יצליח, ובקלות :twisted:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

טוב חברה ניגמר הסיפור קניתי את ה BD501 מחברת רוקפורד סידרת הפאוור. במחיר טוב בישבילי. אני חושב שזה יספיק לי מבחינת הספק. על איכות נירא אחר כך. מקסימום נימכור אותו זה לא פעם ראשונה.

תודה לכולם!

פורסם

רומן, תתחדש.

 

ה501BD של רוקפורד הוא גם אנדרייטד, מוציא קרוב ל600 וואט RMS ב2 אוהם.

ברמת העקרון המגברים הללו של רוקפורד הם מעולים, אמינים מאוד ומחזייקם שנים ללא כל תקלות.

 

הIDMAX צריך לקבל כ800 וואט RMS בתיבה של 1.4C^F, זה לפחות עפ"י ההמלצה של ID.

בגדול גם עם הגברה חלשה יותר הוא עובד טוב, אם רצית לנצל אותו במלואו אז היית יכול ללכת על ה1001BD של רוקפורד שהיה עושה את העבודה במלואה.

לטעמי, 1000 וואט RMS זה הרבה יותר מידי ממה שצריך ברכב, לפחות לSQ.

אם תשים את הIDMAX על מונו שיתן לו 1000 וואט RMS , שיושב על אלטרנטור שגם מסוגל לתת לו את האמפרז' צריכה שלו- אתה לא תוכל לשבת באוטו:).

 

תתחדש ותהנה!.

under construction..

פורסם

הסאב כבר עולה על קומפוננט בפחות מחצי גיין. מאוד חזק ובאס בריא, עמוק, נמוך ועוד פעם זה חזק. חוץ מזה שאתה יכול לישמוע את הסאב די טוב וכימעת ולא להרגיש את התזוזה שלו על הגוף שלך. זאת אומרת לישמוע אותו אם האוזניים, ממש. תבינו אותי נכון.

עכשיו נישאר עוד איזה מגבר חמוד. וזהוא הרכיבים כולם באסיפה. נישאר להתקין את זה כמו שצריך שזה משימה הקשה ביותר.

עכשיו זה גרוע מאוד.

אין איטום, הרמקול עומד על כיסוי של דלת. יש רעשי אלטרנטור חזקים וגם מה, יש עוד בעיה קטנה שזה לא ידועה האם זה המגבר או שזה בעיה בהתקנה או במכשיר רדיו דיסק. יש רעש שיוצא מה סאב וופר בזמן נגיד הבערת שיר אז זה מיתלווה במין מכת באס קצרה.

מישהו שמע על זה?

תודה לכולם!

פורסם
תנסה את הפוקאל FP800.1

ממש לא.

אם כבר ניר מדבר על המלצות, אז לפי ההמלצות של ID יש לחבר לסאבים שלהם מגברים מקלאס AB כדי לקבל תוצאה אופטימלית.

פורסם
ממש לא.

אם כבר ניר מדבר על המלצות, אז לפי ההמלצות של ID יש לחבר לסאבים שלהם מגברים מקלאס AB כדי לקבל תוצאה אופטימלית.

 

למה קלאס AB בדיוק? בגלל הדמפינג פאקטור? ניר? אפשר הסבר?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
יש עוד בעיה קטנה שזה לא ידועה האם זה המגבר או שזה בעיה בהתקנה או במכשיר רדיו דיסק. יש רעש שיוצא מה סאב וופר בזמן נגיד הבערת שיר אז זה מיתלווה במין מכת באס קצרה.

מישהו שמע על זה

 

מישהו?

 

המגבר מוצהר לפי תעודת לידה שהוא מוציא 660 וואט פלוס-מינוס. ההספק הוא בשתי אום. אז מגברים כמו 800 ב 1אום זה לא ממש מה שצריך כי הסאב הוא שתי סלילים של 4 אום, שנותן בסוף היתנגדות של 2 אום. לדעתי הפוקל הוא חלש יותר מהרוקפורד. כי הוא מוצהר 600 וואט ב 2 אום שגם זה לא בטוח. חוץ מזה מדובר על יד שניה במחיר טוב. לא חושב שהייתי מוצא פוקל במחיר כזה.

פורסם

זה נשמע כמו משהו בHU

 

אבל זה יכול לנבוע מהתקנה לא טובה - הייתי בודק את הRCA באזור הHU והמגבר של הסאב וגם את הצמה של הHU.

 

אבל אם יש לך רעשים בנוסף לזה - כבר הייתי מתחיל התקנה יסודית וזהו - ובודק שלב אחרי שלב, הסאב וופר - או שהייתי מתקין ראשון, או שהייתי שומר לסוף דווקא.

 

במקרה שלך - דווקא הייתי מתחיל בלהתקין רק סאב ולבדוק שהוא עובד היטב כולל העברה בין שירים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה. אצלי מחוברים 3 זוגות של RCA חיברתי את שלושתם והרעש נישאר. במגבר אחר אין את הרעש. ובעצם כאשר הסאב היה מחובר במקביל אם הרמקולים ל P2 של זטק אז לא היו שומעים רעשים כאלה. חוץ מזה היום סתם לניסוי הוצאתי RCA אחד מהמגבר מונו והצמדדתי את המינוס שלו לגוף המגבר הרעש ניהיה הרבה פחות. כנרא שזה לא HU. ההד יוניט הוא 7998R של אלפיין. יכול ליהות שצריך לחבר מינוס של RCA לגוף של המגבר?

 

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...