Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CROWN

עם ניסיון מאד אכזר שלי איתם אני ממש לא ממליץ על שום דבר שלהם

זבל סיני !

 

מגבר שהנתונים שלו ביבש נמוכים מזה של הסאב לא אומר כלום

יש מגברים של 350RMS שירימו סאב של 700RMS

ואני לא מדבר על סאב מופלץ אלה על סאב מחברה טוב וכנ"ל המגבר

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
CROWN

עם ניסיון מאד אכזר שלי איתם אני ממש לא ממליץ על שום דבר שלהם

זבל סיני !

 

מגבר שהנתונים שלו ביבש נמוכים מזה של הסאב לא אומר כלום

יש מגברים של 350RMS שירימו סאב של 700RMS

ואני לא מדבר על סאב מופלץ אלה על סאב מחברה טוב וכנ"ל המגבר

 

 

?????????????????????

http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Press%20Releases/JBL%20A6000GTi%20Amplifier%20Press%20Release.pdf

HU: ADDZEST DRX9255, AMP: AUDISON VRX 250.2EX

AMP:Helix HXA-1000 QX ,FRONT: Custom made Morel Renaissance WR-W6,Custom made Morel Renaissance CR-101,SUB: ID MAX12

פורסם

ACDC - כנראה שאתה מתבלבל עם איזה מגבר מדבקה שדפקו לו את השם קראון לבין חברת עשירון עליון שמתכננת מגברים מטורפים.

 

אבל לא משנה - לדעתי ההצעה שלי היתה הצעה שנותנת תמורה מירבית לכסף

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

CROWN חברת הגברה מקצועית מצויינת . המגברים שלה מוערכים מאוד בתחום ההגברה המקצועית ונמצאים בחלק גדול מהאולמות ובבתי הקולנוע החדשים בארץ ובעולם. לי אישית יש מגבר שלהם בבית , ובעבודה אני עובד עם הרבה מגברים שלהם ואכן מדובר במוצרים מעולים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אדי , 340 דולר למגבר כזה זה בכלל לא רע (למרות שיש לי בעיה עם העובדה שעקב צורת הבניה שלו היכולת שלו ב1 אום נמוכה מזו של 4 , וגם אם תשים את הIDMAX בצורה של 4 הוא יכול לרדת ל1 ולכן הייתי מתיחס אליו רק עד 500WRMS ), אבל עם משלוח ומיסים זה יכול להגיע לכ2700 ש"ח , זה גם יותר מהתקציב , וגם נראה לי יקר יחסית למגבר של 500W .

 

אני לא ממש מכיר מגברי מונו , אבל משום מה זה נראה לי יקר יחסית

בברכה יהודה

פורסם

הוא יותר חלש ב1 אוהם כי הוא יכול לנצל רק ערוץ אחד - אי אפשר לעשות בו גישור ב1 אוהם.

 

אם היה אפשר - הוא היה מספק 1200 RMSים קטנטנים וחמודים... תחשוב על מה היה קורה אם קראון היו מסכימים לייצר למגבר הזה אופציה לתוספת של ספק כוח נוסף לערוץ השני למקרה של 1 אוהם דואלי.

 

נ.ב - גם סאנדאון מצויינים - השאלה מה התג מחיר.

 

אני חושב שהמחיר של הJBL מגיע ל2300 או קצת יותר - בשביל 400 שקלים נוספים - זה עדיין מחיר טוב.

 

עכשיו - אם לרומן יש אפשרות לחסוך את המשלוח ולשלם רק את המיסים - שווה את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
נ.ב - גם סאנדאון מצויינים - השאלה מה התג מחיר.

 

 

כמה ניסיון יש לך עם המגברים שלהם שאתה יכול לקבוע שהם מצוינים ?

 

בכל מקרה לא צריך להגזים עם ההספק ל IDMAX , למרות שהוא מסוגל לספוג המון וואטים הוא לא גרגרן ..

פורסם

רומן ,

אני שוב מפנה אותך למגבר שעונה לך על הדרישות והוא איכותי יותר מכל מה שהעלת !

 

http://cgi.ebay.com/DLS-ULTIMATE-A6-1200-WATT-MONOBLOCK-AMPLIFIER-NEW-A-6_W0QQitemZ250177028590QQihZ015QQcategoryZ64570QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

 

חדש בקופסא, רמה אחת מתחת להיי אנד,ויורד עד ל1200 וואט ב1 אום.

פורסם

היום שמעתי את המערכת של עופר דותן מנהל הפורום שלנו ואני עדיין בשמיים הסאונד של ההורנים שלו והסאב הנ"ל!

ה- ID MAX שלו מקבל 500W RMS +- מהדואל מונו של ג'נסיס, והוא מסוגל לפרק את הרכב אם לא מגבילים אותו!

 

לגעתי המגבר הנ"ל רומן יתן לך תוצאה מעולה (+תמורה מטורפת למחיר!):

 

http://www.zedaudio.com/products.html

http://www.zedaudio.com/Products/Minilith.htm

http://www.zedaudio.com/Products/Minilith-Spec.htm

http://www.zedaudio.com/Photographs/Minilith-pics.htm

 

בהצלחה מנואל!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...