Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני צופה שהמון רכבים יירדו מהכביש בגלל זה,ממיר לא עולה מעט.

בפורומים חו"ל הבנתי שזה גם מהווה בעייה מסויימת,אומנם לא בקנה מידה כמו בארץ ,אך עדיין,שם גם רכבים ישנים יותר מחוייבים בבדיקה, בחו"ל לפני הטסט ממלאים דלק 100 אוקטן ואז עוברים את הבדיקה: EMISSION TEST.

הרכבים המחוייבים בדיקה בחו"ל, הם כל כלי הרכב בעלי חיישן חמצן וממיר קטליטי, אז מדובר בשנתות זהות לכאן 94 ומעלה.

 

הבעייה באירופה היא לא כמו כאן בכלל, הבעיות שלהם לא כמו שלנו, הרכבים מטופלים הייטב, הדלקים באיכות גבוהה, והמודעות לנושא זיהום אויר גבוהה.....צריך להחליף ממיר קטליטי, אז מחליפים!

 

אגב, אוקטן 100, לא יעזור כאשר ה CO גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם 205 FOREVER, שנת 96, נכנסת גם לרשימה הזו?
כן, כדאי לבדוק את מסנן האויר, אבל לא זאת הבעייה אצלך, תמשיך לקרוא ותבין.

 

 

אמנם יש לי כמה חודשים לטסט, אבל ע"פ הנתונים הנוכחיים של הרכב שלי, אני צפוי להיכשל.

 

להלן הנתונים:

 

בסל"ד סרק:

CO2 - 15.24%

CO - 0.12%

HC - 73 PPM

O2 - 0.31%

AFR - 14.63

LAMBDA - 1.00

 

עד כאן הכל תקין.

 

בסל"ד גבוה (אין לי מד טורים, אז אני לא יכול לדעת סל"ד מדוייק):

CO2 - 14.57%

CO - 0.80%

HC - 48 PPM

O2 - 0.65%

AFR - 14.59

LAMBDA - 1.00

 

כפי שניתן לראות, ה-CO שלי גבוה מדי.

הנתונים שסיפקת לא הגיוניים, הלמבדה שקבלת הוא 1 בשני הבדיקות אך ה AFR שונה...לא יכול להיות.

 

חשב לבד, חלק את ערך AFR ב 14.7 ותקבל את הלמבדה.

 

ועוד חישוב, אם תקח את הנתונים שקבלת ותציב בנוסחה הזאת:

eq11.gif

אז תגלה שבבדיקה בסרק אתה מקבל למבדה =1.007 ו AFR= 14.81

ובבדיקה בסל"ד בינוני תקבל למבדה=1.004 ו AFR=14.76

 

ואם לא בא לך להתחיל מתמטיקה בערב חג, אתה יכול לעשות כמוני, ולמצוא את הלמבדה בקלות על ידי המחשבון הזה:

Lambda Calculator

 

אבל עדיין, נתוני הלמבדה טובים...אז נמשיך...

בהתייחסות לנתונים שהתקבלו, למבדה שואף לאפס מעיד על מערכת הזרקה תקינה לחלוטין, עם בקרת חיישן חמצן טובה מאוד.

ה CO מחוץ לתחום מכוון שהממיר קטליטי אינו מסוגל לבצע המרה תקינה.

 

אז למה בסרק הכל תקין, אתה שואל? שאלה טובה-

כאשר סיבובי המנוע גבוהים מהירות גזי הפליטה גבוהה, ועל הממיר לעבוד יותר קשה כדי להמיר את גזי הפליטה הרעילים CO ו HC לרמות אפסיות. למעשה הממיר נדרש לבצע את פעולתו בזמן קצר יותר מאשר סיבובי סרק, והוא אינו מסוגל לבצע זאת.

 

מסקנה: הממיר קטליטי התיישן, ויש להחליפו.

 

אתה תגלה שאחרי החלפת הממיר, ערכי ה CO יהיו נמוכים מ 0.1 גם בסרק וגם בסל"ד גבוה.

 

 

** dimal007 תקרא טוב, ותבין שאני עונה כאן גם לשאלתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום דניאל,

 

תודה רבה על התשובה המפורטת!

 

הנתונים שסיפקת לא הגיוניים, הלמבדה שקבלת הוא 1 בשני הבדיקות אך ה AFR שונה...לא יכול להיות.
אני מצרף כתמונה את פלט האנלייזר. הבדיקה שנכשלה היא, כמובן, הבדיקה שהתבצעה בסל"ד גבוה.

 

 

מסקנה: הממיר קטליטי התיישן, ויש להחליפו.
יש לך מושג מה עלות התענוג?

כמו כן, מה ההבדלים בין התחליפי למקורי, גם במחיר וגם באיכות?

 

תודה על הכל וחג שמח,

צבי

TMP41.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה איכפת למשרד התחבורה כמה האוטו שלי אוכל
למשרד התחבורה זה לא איכפת אבל לילדים ולנכדים שלנו כן . רבותאי לא לקטר זיהום אויר פוגע בכולנו ועל כולנו לעשות את המקסימום כידי למנוע זהום אויר ולשפר את איכות חיינו. בכול אופן בתחילת השירשור נמסרו פה פרטים מדויקים על אופן פתרון הבעיות והתקלות, ועד כמה שזה עולה לנו ביוקר חייבים להגיע למוסך ולטפל בבעיות שבגללם נכשלים בטסט. אבל הקפידו לעשות טיפולים מונעים ונסיעות מאומצות לפני שמגיעים לטסט. הטיפול המינימלי זה פילטר אויר , תוסף דלק (K44), בדיקה פיזית של גומיות וקום קרועות , בדיקה של צנרת גומי המקשרת בין הפלטר אויר לסעפת יניקה שלמה, בדיקות פשוטות של אגזוז סדוק או צינור דולף . וסיכויי הטסט שלנו יהי טוב יותר וכמובן זול יותר . :???:

חג שמח לכולם ואויר נקי יותר בעתיד :wink:

 

יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הדלק במדינה היה יותר נקי אז חצי מהבעיות היו נפתרות לבד, הבעייה היא לא באזרח הקטן, שוב, א,ב זה דלק נקי\לא מהול.

 

זיהום אויר, אוקיי, קודם כל שידאגו לאוטובוסים שמזהמים ולמשאיות,טנדרים דיזל ועוד.

 

מה שיקרה בפועל זה שמרבית האנשים יוציאו סתאם כספים לתוספים וטפולים אלה ואחרים, שלא יועילו אלה רק יגרמו נזק בעתיד, המוסכים ירוויחו יותר, אנשים ישביתו רכבים כי לא יהיה להם ברירה,רכב שעולה 10 , בעליו לא יוציא 3000 ש"ח רק בשביל ממיר,הוא ישבית את הרכב , ממיר עולה המון כסף.

 

במקום להגדילך את הפיקוח על מצב הדלקים בארץ,הלכו בדרך הקלה והמכניסה כמובן,להוציא חוק של זיהום אויר ברכבים , בדיקה שנתית בטסט,וככה פתרו את העניין של זיהום אויר,יפה.

לא פשוט.

 

עשו חוק, אוקי,מקובל ונכון,אבל מה עם הפיקוח על הדלק? הריי מי שיחליף ממיר עכשיו,עוד שנתיים שוב פעם הוא יצטרך להחליף כי הדלק באיכות ירודה,מהול,אז מה הפיתרון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

danniel

 

תודה!, הבנתי שהממיר עושה את הבעיות לפי דברייך. אני אנסה לעבור שוב טסט אחרי מאמץ מה שלא היה בנסיון הראשון ואחרי K44 במיכל. ואני אעדכן את כולם:)

 

למר' יצחקי היקר,

 

תחשוב איך בכלל אוטו דיזל יעבור בדיקה שכזאת? אין לי מושג אם הוא בכלל מחוייב בה...אבל למה רק משנת 95? למה לא לכל הרכבים? הרי ידוע שגם אם הממיר שלי עייף הוא עדיין טוב יותר מרכב ממודל ישן יותר מ95 ובלי ממיר?! לא עדיף לחייב את כולם בממיר? והאם לכל רכב מתחת לשנתון 95 אין ממיר?

ועוד משהו, למה לטפל בבעיה לא מהשורש שלה? אני חושב שהרכבים מגיעים למצב שכזה בזכות הדלק ה"יוקרתי" שיש לנו בארץ...אולי עדיף לטפל בנושא הזה? במקום לפסול כל רכב שלישי בטסט שנתי שהיה אמור להיות פשוט?

גש למכון טסטים ותראה שכל רכב שלישי או גג חמישי נכשל! ואני מדבר על מכוניות חדשות!

אז מה כל שנתיים להוציא אלפי שקלים לממיר?

 

ושאלה אחרונה בנוגע לבעיה שלי: פעם אגזוזן הציע לי לנקות את הממיר שלי..?

יש דבר כזה? אפשר לנקות אותו?

 

 

ולמה בכלל לא עושים את הבדיקה הזו במאמץ? על הילוך כח ולא סרק?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שנכשל בטסט על ערך למבדה גבוה :

 

( 1.04 במקום 1.03 מקסימלי מותר) ותוקן בשני שלבים תוך נסיון מירבי לחסוך בהוצאות:

 

מסקנות בסוף

 

הרכב: פיג'ו 206 שנת 2001 , נפח מנוע 1400 סמ"ק, דגם מנוע KFW .

 

מצב ראשוני -בדיקה ראשונה, בעל הרכב נגש ככל האדם לטסט שנתי לרכבו , תוצאה:(תקול)

ערכי CO בסרק שואף ל0 , ב2500 סלד, 0 .(תקין )

ערך למבדה ב2500 סלד 1.04

נכשל בבדיקה.

 

בתיחקור בעל הרכב לפני בדיקת הרכב על ידי: "רכב נוסע חלק, לא מרגיש שום בעיה."

 

בחיבור לסקנר עולה תקלה של תקלת הצתה חמורה.

בבדיקה בנסיעה, בזינוק בדוושה מלאה, קיימת בעיה בניגוד למה שחשב בעל הרכב:

קירטוע קצר וחזק, מעבר מיידי לפעולת מנוע חלקה, אם כי בהחלפת הילוכים מורגשת מעין מכה כמו קפיצה קצר שבקצרים, ונסיעה חלקה.

 

בפועל הוחלף "חנוכיית כויילים" ( יש לכל צילנדר כוייל, כלומר ארבעה כויילים שהם מגיעים כיחידה אחת ונראים כחנוכייה של 4 כויילים בטור לאורך הצלנדרים במנוע כל אחד מעל הפלג של הצילנדר).

 

בדיקה חוזרת בסקנר, אין תקלות.

בדיקה בנסיעה : בכל המצבים פעולת מנוע חלקה ואין קפיצות ו/או מכות מהגיר.

 

בדיקה במכשיר גזים: לא תקין, ערך למבדה 1.04 .

 

בדיקת דליפות (גניבות) אוויר, בדיקת אגזוז (לדליפות) , בדיקת מע' חיישנים וניהול מנוע, הכל תקין.

 

הוספת חומר 44K למיכל הדלק, ל"פתיחת" וניקוי מזרקי דלק באופן עדין (לא ניקוי מזרקים יסודי בפירוק) , הוסבר לבעל הרכב ל"קרוע" (במידת הסבירות וללא גרימת נזק למנוע) את האוטו , להגיע לבדיקה חוזרת כעבור 200 קמ.

המטרה הבסיסית - להעשיר את התערובת בכך שלאחר הניקוי יתווספו חלקיקי דלק שדרכם למנוע יתכן ונחסמה.

 

בדיקה שנייה, (מבחינתי-ראשונה לאחר תיקון ברכב) לא תקין:

בפועל בעל הרכב ניגש לבדיקה חזרה בטסט, שילם 24 שח נוספים, והתוצאה: חמורה ממה שהיתה: 1.07 במקום 1.04 הגרוע הקודם ,שממילא גבוה מ 1.03 המותר.

 

בדיקות, טיפול כהכנה לפעם שלישית (שנייה מבחינתי) והתעקשות שגם תהיה האחרונה

תוך מניעת הוצאות מיותרות והחלפת חלקים שלא לצורך:

מכיוון שברור שלמרות שהרכב נוסע חלק, הגיר עובר יפה, החומר "עשה" עבודה, בעל הרכב "פתאום " מרגיש הבדל בנהיגה ברכב, אך יש נתון של תוצאה חמורה יותר, וממילא הרכב לא עבר טסט, הגיע הרכב היום בשנית.

 

הרכב חובר לסקנר, כל הנתונים מראים תקינים באופן מלא.

נבדקו שוב דליפות אוויר במערכת היניקה ולא נמצאו כאלה.

 

הרכב הורם ונבדק חשש לדליפת אוויר מהאגזוז, נראה תקין לחלוטין (מה שהתברר לבסוף שלא).

 

בהתעקשות אל מול האגזוז, סתימת היציאה, לא נשמע רעש של דליפה (מה שכן אמור להיות במקרה של דליפה ולו הקטנה ביותר)

 

תוך התעקשות על האגזוז ובהרגשה (לאור נסיון של שנים באיתור תקלות למקרים של רכבים שלא "סוחבים" טוב, ולא בחיפוש אחר בעיות זיהום אוויר) נוצר לי הרושם שעת סתימת האגזוז, ה"נפילה" הראויה , עדינה מידי.

 

תוך התעקשות על הדוד האחורי שלא הראה סימני דליפה, לא הראה סימני מיים ולא הראה סימנים שחורים ו/או אף אפורים של דליפה, ומכות עדינות על חלקיו השונים, החל לפתע החלק העליון שלו להתפורר בצורה מדהימה , בדיוק החלק שכמו שאר החלקים, היה נראה "כמו חדש" בעיין, וללא שום סימני רעש וללא שום סימנים סביבתיים מתבקשים אם לא מתחייבים.

 

הוחלף הדוד האחורי, האוטו ניגש לטסט ויצאו הנתונים הבאים:

CO בסרק 0.03

CO ב2500 סלד 0.00

למבדה ב2500 סלד 1.01 .(התחום המותר הינו 0.970-1.03 )

 

הרכב עבר בדיקת זיהום אוויר כתקין.

 

הערה: או שהממיר שלו במצב כמו חדש לחלוטין, או שהרכב עדיין בתערובת שולית אבל עניה. אבל נתונים תקינים בהחלט.

 

מסקנות:

 

אין לרוץ ולהחליף מייד ממירים , חיישנים, וחלקים יקרים,

 

אם כבר מוחלף חלק, שיוחלף חלק שמוכח כלא תקין וגורע מנסיעת הרכב (שלא לדבר שגורם נזק מתמשך) אך בשום פנים ואופן לא חלק שהחלפתו לא שיפרה במאומה. לא להחליף חלקים לצורך ובשיטת "מנסים" ( הצליח טוב, לא הצליח גם טוב.. זה לא!)

 

רצוי לטפל ברכב באופן שוטף ולא להמתין לבדיקת הרישוי השנתית, שכן עד אז עלולות להצטבר מספר תקלות שלעיתים לא יהיה ניתן להמלט ולהתעלם מכולן. תיקון כולן במכה כואב, אפילו תיקון חלקן לא תמיד זול בלשון המעטה.

 

בקצרה: לא להזניח ולא למשוך דברים לרגע האחרון.

 

טיפולים איכותיים עם שמנים טובים , תוספים ראויים, ובזמן, יחסכו לאורך זמן כסף רב.

 

בברכה

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום דני,

 

תודה שהבאת את המקרה לידיעת הפורום, אני בטוח שזה יחסוך להרבה אנשים.

 

 

 

 

 

הוחלף הדוד האחורי, האוטו ניגש לטסט ויצאו הנתונים הבאים:

CO בסרק 0.03

CO ב2500 סלד 0.00

למבדה ב2500 סלד 1.01 .(התחום המותר הינו 0.970-1.03 )

כשאני החלפתי דוד אחורי, אמרו לי - במוסך המרכזי של הונדה - שהתפקיד של הדוד הוא עימעום רעש הפליטה, ולא מניעת זיהום אוויר.

האם הם טעו, וכן יש לדוד חלק במניעת זיהום אוויר?

 

תודה מראש ולילה טוב,

צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום דני,

 

תודה שהבאת את המקרה לידיעת הפורום, אני בטוח שזה יחסוך להרבה אנשים.

 

 

 

 

 

כשאני החלפתי דוד אחורי, אמרו לי - במוסך המרכזי של הונדה - שהתפקיד של הדוד הוא עימעום רעש הפליטה, ולא מניעת זיהום אוויר.

האם הם טעו, וכן יש לדוד חלק במניעת זיהום אוויר?

 

תודה מראש ולילה טוב,

צבי

בגדול ,הם לא טעו, אליה וקוץ בה, שכן בטסט מכשילים גם על תוצאה של תערובת ענייה/ענייה לכאורה.

דליפות גזים מאגזוז לפני היציאה הסופית מראה לכאורה על מנוע שפועל בתערובת ענייה, כאשר בפועל המנוע ברוב המקרים כפי שלדעתי יסתבר, פועל על תערובת נכונה.

הוחלט שמעל הנתון של 1.03 הרכב לא עובר טסט ועל כן יש לוודא מערכת פליטה תקינה לחלוטין.

רצוי לבדוק זאת בפרט ואת הרכב בכלל, לפני שניגשים לטסט, פשוט חבל על הזמן ועל הכסף, על האכזבה ועל העצבים.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום אני מבסוט! עברתי טסט!!!!:):):):)

 

רק כדי להזכיר לכולכם הבעיה שלי היתה:

CO בסל"ד גבוה 0.59 במקום מקס' 0.30!

 

חברים יקרים פה בפורום מה לא המליצו לי....להחליף הכל הכל...חיישן על האגזוז...ממיר...מה לא?

 

ומה שאני עשיתי...בעצתו של הטסטר ושל דני זומרשטיין היקר מהפורום!:)

פחית K44 לתוך הטנק דלק! לא כאינפוזיה...

 

היום כשנשאר לי פחות משישית טנק דלק...ניגשתי לטסט...חיממתי טוב את הרכב ובאתי...

טוב, תאמינו או לא...התוצאות כדלקמן:

בסיבובי סרק: סל"ד 873 תקין.

CO 0.00 תקין (כפי שהיה)

סל"ד גבוה:

למבדה: 0.98 (היה 1.00) תקין

CO: 0.00!!!:):):) היה (0.59) נהייה תקין בזכות הK44

טמפ': 106 תקין!

 

עברתי:) ואני כלכך שמח, כלכך הפחידו אותי...אבל הנה הפתרון לבעיה! אני בטוח שיש גורמים רבים לבעיה...אבל אני חושב שטוב יהיה לכולנו לפני שאנחנו רצים למוסכים ומחליפים ממירים קטליטיים, ולפני החלפת החיישנים...לנסות פחית של K44 שעלותה זניחה כ70-80 ש"ח....ואולי זה יפתור את הבעיה, לי זה פתר!

 

חבר'ה אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל מי שענה לי ולכל מי שעזר או ניסה לעזור! ותודה מיוחדת לדני זומרשטיין! שתמך לכל אורך הדרך...(אני מרגיש כמו בבר מצווה):)

תודה תודה תודה! אני ממש מאושר היום שאני לא צריך לבזבז הון של כסף עבור ממיר וכו'.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך, התוסף לא עשה שום נפלאות עם רכבך!

הבעיה מלכתחילה היתה בחום הממיר. בבדיקה הראשונה הממיר לא היה בשיאו ואי לכך התקבלו תוצאות שפסלו את רכבך בבדיקה.

בסה"כ העשרת את המכון בעוד 24 ש"ח ואת חנות החלפים במחיר התוסף.

 

לכל הניגשים לטסט:

(1)בעומדכם בתור לבדיקה, העלו את סל"ד המנוע ל-3-4K למשך דקות בודדות(2-3 יספיקו לכך) לשם חימום רציני של הממיר.

(2)וודאו שהעלאת הסל"ד בזמן הבדיקה נעשה במתינות עד לתחום שבין 2300-3000(זהו תחום הבדיקה. העלאה מהירה של הסל"ד מעשירה את התערובת וגורמת לפליטת CO מוגברת. כמו-כן וודאו שהבוחן מבצע את הבדיקה ללא משחק מיותר עם המצערת(יוצא ונכנס מתחום הסל"ד).

(3)וודאו שצינור הבדיקה תחוב עד תומו לצינור הפליטה. צינור שאינו תחוב יונק אויר וגורם לקריאת למבדה(יחס אויר/דלק) ענייה.

(4)אם נתגלו ליקויים במע' הפליטה-בד' זיהום האויר פסולה לחלוטין. כאשר ישנם ליקויים במע' הפליטה אין לקיים בדיקה זו, אם נבדקתם וחוייבתם ע"כ - דירשו בד' חוזרת, לאחר התיקון, ללא תוספת תשלום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kompy

 

אתה תגיד מה שאתה רוצה....אבל יש פה עובדה!

אני לא פוסל את דברייך ואני בכלל לא מספיק מקצועי/מבין/יודע בנושא, בכדי לשפוט משהו!

הטמפ' היום עלתה בקצת...בבדיקה הקודמת הטמפ' היתה נמוכה יותר, אבל כשהרכב לא עבר הטסטר אמר לי צא, ועשה את הבדיקה שוב בעצמו...

 

אבל יש פה 2 עובדות:

1. הרכב עבר טסט בזכות התוסף! נקודה. אין פה ויכוח.

2. טמפ' הרכב בבדיקה הנוכחית היתה קצת יותר גבוהה.

 

אולי שתי העובדות העבירו ת'טסט ואולי רק עובדה מס' 2!:) אותי זה לא מעניין.

אני עדיין אשים לי תוסף כל 10K.

שמע, שמתי אותו והתוצאה ירדה ל0.00!

מעבר לזה, בבדיקה הקודמת הרכב היה מעל טמפ' המינימום, כלומר מעל 80 מעלות!.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...