Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מי יהיה אלוף העולם בראלי 2007 ?  

43 הצבעות

  1. 1. מי יהיה אלוף העולם בראלי 2007 ?

    • סבסטיאן לואב - לא יכול להיות מישהו אחר
      28
    • מרקוס גרונהולם - כי הגיע זמן ההוכחה
      9
    • פטר סולברג - כי אין כבר על מה לבכות
      5
    • ואולי מישהו אחר - כי צריך דם חדש
      1


פוסטים מומלצים

פורסם

מאוד מקווה שסבסטיאן לואב ימשיך כמו שהוא סיים את העונה שעברה

הוא פשוט נהג ברמה יותר מידי גבוהה עבור המתחרים כרגע

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני קצת "משוחד" לכיוון של לואב

כפי שכבר התבטאתי, גדולתו של נהג או בעצם זה נכון גם בתחומים אחרים,

היא לעשות את הדברים שייראו כאילו הם קלים ופשוטים.

אצל לואב רוב הזמן הוא כאילו משעמם.

הוא מדויק, לא עושה טעויות, נוהג בפשטות שנראית (רק לכאורה) כאילו כל אחד מאיתנו יכול לעשות זאת בקלות.

זו גדולה שאין לאחרים, לפחות לא בשנים האחרונות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יובל, אני מסכים איתך לגמרי.

קח את לואב, בגיל צעיר יחסית, אפשר לומר אחד מהכישרונות הגדולים ביותר ממש כמו ג'ים קלארק (ב F1 מנגד).

גם על ג'ים נאמר שגרם לנהיגה להיראות כאילו נעשתה בקלות בלתי נסבלת, כאילו הוא נוהג לאט - לדעתי זו גדולה

של הטובים ביותר. חבל שאחת מהן נקטעה כ"כ מהר...

 

ההימור שלי - לואב.

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

×
×
  • תוכן חדש...