Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציעים לי אחת כזאת יד ראשונה שצריכה לעבור שיפוץ ראש מנוע

40,000 ק"מ האוטו עבר סה"כ!!!

 

מה אתם אומרים?

 

ב3,000¤ כדאי לקחת? זה המחירון שלה

 

אני צריך אוטו עד שאני אמצא משהו (חודש בערך) ואחרי זה אני ישאיר אותה לאחותי.

 

השאלה אם זה בכלל נכנס לקטגוריית "רכב"

פורסם

מנסיון אישי רכב זוועה.

 

אם תשים לב מלא מפרסמים את הרכב וכותבים (אחרי ראש).הראש מנוע של הרכב הזה כנראה עשוי מפלסטיק...

חפש לך איזה אונו משנתון דומה.

פורסם

מוזר לי שיש על האוטו הזה 40,000..

 

בערך 3,000 קמ' לשנה.. מוזר..

 

תבדוק את ההיסטוריה של האוטו. ואת המצב שלו

תבדוק גם כמה עולה טיפול בשביל שהאוטו יהיה בסדר ותוריד את זה מהמחיר שהם מבקשים..

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
מוזר לי שיש על האוטו הזה 40,000..

 

בערך 3,000 קמ' לשנה.. מוזר..

 

תבדוק את ההיסטוריה של האוטו. ואת המצב שלו

תבדוק גם כמה עולה טיפול בשביל שהאוטו יהיה בסדר ותוריד את זה מהמחיר שהם מבקשים..

לא מוזר בן אדם,מכיר את האנשים זאת דודה של חבר שלי.היא לא נוסעת בכלל באוטו

ממש מרחקים של 2 4 ק"מ ביום

פורסם

לא זוועה בכלל, רכב סביר מאוד למחירו.

הראש זה נקודה חלשה - נאכל ממי ברז כמו כלום, וברגע שעושים ראש האוטו מתחיל לצלצל ובד"כ שיפוץ הראש הבא קרוב מאוד.

 

אם יש מזגן פועל אז לתקופה קצרה אלו גלגלים זולים וסבירים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רק שתדעו לכם שזה אחלה אוטו, גם אם לא מטפלים בו יותר מדי

 

לנו יש עד היום סקודה פורמן (פייבוריט סטיישן).. יד ראשונה מ94

לא מטפלים בה יותר מדי ועד היום בלי עין הרע המנוע מתקתק כמו שעון שוויצרי..

האוטו סוחב כמו גדול כבר 13 שנה בלי תלונות.

ולכן המשכנו בסקודה רק שמאז היא הפכה לפולקסוואגן

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גבר ברשותי היו שתי סקודות פייבוריט האחת שנת 92 והנוכחית 94 שתיהן מכוניות מעולות !!! אל תשמע לכל המקטרגים מי שלא מכיר את ההיסטוריה של חברת סקודה לא מבין גדול כנראה בפרטים הקטנים. ובכן נכון מאוד שלרכב הזה ישנה בעיה של התחממות לי אישית מעולם לא הייתה ולו פעם אחת בעיה אפילו שהמזגן עבד ועובד ברכב הנוכחי כמה דברים שתבדוק. אחד האם באמת צריך ראש מנוע , שתיים תבדוק מכלולים אחרים ברכב, תדאג אך ורק לנוזל קירור G12 המקורי וגם היקר מים רגילים פשוט יהרסו לך את מערכת הקירור , תבדוק את מצב המפלג חוץ מזה רכב נפלא שעושה לפי חישובים 1-13 ואף יותר לליטר.

 

שיהיה בהצלחה

מאיר

פורסם

היתה בבעלותי סקודה פייבויר מ 1994 ועד 2000. מכרתי אותה עם 160000 קמ'.

 

במהלך השנים לא היו לי שום בעיות מיוחדות והלוואי והפולקסווגן בורה שרכשתי אח"כ(חדשה) היתה כ"כ אמינה.

 

ב 5 שנים החלפתי משאבת מים וזהו. הקפדתי על טיפולים ונסעתי ללא שום בעיה.

 

אני מתגעגע לפייבוריט עד היום.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

3000 ק"מ לשנה ...

יותר מזיק ממועיל!

אם לאחר 40000 ק"מ יש צורך לעשות ראש מנוע תבין במה מדובר.

אני מהמר שלא השתמשו במי קרור יעודיים .

לי היה דגם GLX שנת 94.

מזגן בהרכבה מקומית מעולה.

חרשתי איתה את הארץ כולל אילת.

ללא בעיות מיוחדות .

לטפל ברכב זה לבד זה קל(יחסי) .

אפשר להיכנס מתחת למכסה מנוע ולסגור כשיורד גשם...המון מקום.

גימור ואיכות הרכבה של פרויקט סיום כיתה י"א בצכוסלובקיה.

רכב זול.

אם הרכב הספציפי שבו מדובר טופל טוב אז התמורה טובה!!!

אתה יודע מה , ב 3000 לך על זה בלי לחשוב הרבה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

שלום ,לי יש סקודה פיבוריט כבר כ10 שנים ואני מבסוט:-P .וגם היתי איתה בסיני ואף פעם לא ניתקעתי:roll: ,אני מטפל לבד וגיליתי מספר דברים שצריך לשים אליהם דגש8) .למשל הפין גזירה של הציר של הדיסטרבוטור וצריך לפרק אותו ולשמן מידי פעם אחרת הוא ניגזר:idea: .ההגה קצת קשה וקצר אז תקפיד על לחץ אויר בגלגלים ומיתרגלים:-( .גם לי אמרו שהמנוע מיתחמם,:| לי לא קרה אף פעם וליתר ביטחון הוספתי ונטה ליפני הרדיאטור מחוברת למזגן:-P ,אני כול כך מבסוט מימנה ואני מפחד שכשאני אחליפה אני אצטער.:-( אגב היא תוצע למכירה עוד מעט.

PCDV0098.JPG

פורסם

לי יש את הפליסיה שזה יותר מתקדם , אחרי אין ספור של נסיעות מתל אביב לאילת ללא שום בעיות למעט משאבת הגה לא היו שום בעיות

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

היתה לי אחת מודל 92 מבחינת חיסכון בדלק היא סבבה...

מנגד מבחינת הבעייתיות של ראש המנוע הוא נקודת תורפה באוטו שיכול לעלות כ- 1300 ש"ח לתיקון (כמעט חצי מעלות הרכישה)

פורסם

כל מי שקטל את הרכב כנראה שכח לציין את התחזוקה וההשקעה העלובה שלו ברכב.

 

ולעניינינו, יש לי את הרכב מהלידה.

ראש מנוע נק' טורפה? מי ברז אוכלים אותו בקלות! סליחה, אבל איזה בן אדם שמשקיע ברכב שם בו מי ברז, תתחילו מזה!

שום ראש מנוע ושום נעליים, שים מי קירור איכותים בהשקעה של כ 50-60 ש"ח ושום דבר לא יהרס.

בצע שיפוץ קרבורטור וכיוון שסתומים במוסכים ייעודיים ואמינים והרכב יסחוב מצויין ללא שום צלצולים.

 

הרכב אומנם חלש יחסית אבל מאד חסכוני גם בדלק וגם בטיפולים.

 

ועוד דבר, מיכל איבוי לא נוטה להיסדק.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...