Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה ראשון

 

נתחיל בזה שבערב מוצאי שבת אני נוסע עם חברה שלי בכביש שהמהירות המותרת בו היא 70קמ"ש לפני נוסעת מיצובישי סופר לאנסר, פתאם בלי שום אזהרה המיצובישי שלפני בולמת בלימת חרום במקום, ואני שמשתדל תמיד לשמור מרחק מתאים, בולם אחריה תוך כדי שאני מסתכל במראה ומתפלל שהרכב מאחורי גם שמר מרחק ויספיק לבלום (לא היה לי לאן לברוח) ותפילותי נענות ובלימת השרשרת יצאה בלי פגיעות/נפגעים...

נהג המיצובישי שגרם לבלאגן התחיל לסוע שוב ונכנס לשוליים, אני נסעתי אחריו וגם נכנסתי לשוליים (לראות מה הסיבה שנהג המיצובישי עצר בצורה כזו), אני שואל את הנהג מה קרה שהוא עצר בצורה כזו תוך כדי שאני רואה את הצמיג הקידמי שלו מפוצץ ומבין... והוא עונה לי "הצמיג שלי התפוצץ..." ואני שואל אותו "זאת סיבה לעצור בצורה מסוכנת כזו באמצע הכביש???" והוא עונה לי "מה אני יעשה, לא ידעתי מה לעשות" ניסיתי להסביר לו שמפעילים משולש מאיטים נכנסים לשוליים ולא מנסים לגרום לתאונת שרשרת ב-70קמ"ש...

אני רק מקווה שנכנס לו משהו לראש מהדברים שלי.

 

מקרה שני

 

יותר מאוחר גם במוצאי שבת, אני נוסע לי לתומי עם אבי וחברתי מהוד השרון לכיוון פ"ת, בדרך נהג מרצדס שחורה ישנה ומתפרקת שנראה על איזה טריפ לא טוב נוסע במקביל אלי ומסתכל לכיווני, אני לא מתייחס ולא עושה שום דבר והוא מאט ונכנס אחרי, אני מסתכל במראה והבנ$#%@$ נצמד אלי עוד שניה הוא מנשק לי את הטמבון, אני עובר לנתיב הימני בשביל לתת לו לעקוף (השמאלי היה פנוי) ובמקום לעקוף אותי הוא נכנס ברייס אחרי לנתיב הימני תוך כדי שהוא גורם לאוטו שלו להתנדנד, אני מנסה עוד נסיון להאט ולגרום לו לעזוב אותי, אבל שום דבר לא עוזר, והוא מוסיף ומסנוור אותי באורות גבוהים (במסלול הימני, והמסלול השמאלי פנוי), זהו הגיעו מים עד נפש, הורדתי הילוך הלבשתי את המצערת על הרצפה, כמה שניות ונעלמתי לו.

אחרי כקילומטר אני עוצר ברמזור אדום ופתאם אני שומע חריקה מחרידה ואחריה "בום" אני מסתכל אחורה ואני רואה את אותו נהג המרצדס נכנס ברכב אחר מאחור כ-5 מכוניות מאחורי בנתיב השני, באותו רגע רציתי להתפקע מצחוק, אבל אז חשבתי על הנהג המסכן שהאידיוט נכנס בו... איזה נהגים מקבלים רשיון ונוסעים לנו על הכבישים פשוט מפחיד.

 

 

ומקרה אחרון, חבר שלי בעל במוו 325i קבריולט חדשה מתקשר אלי בלחץ (גם באותו ערב מאוחר יותר) ואומר לי "אתה לא תאמין מה קרה לי עם האוטו..." ואני והדמיון שלי מפתחים תמונות גרועות ביותר... והוא ממשיך "אתה חייב להגיע אלי", אני מוריד את אבי, ואת חברה שלי בביתה וטס לכיוונו... כשהגעתי אני רואה את אחורי הבימר בחניה והכל נראה טוב, אני רואה את חבר שלי יוצא מהבית והוא נראה לא רגוע ומבואס, אני שואל אותו מה קרה והוא אומר לי תוך כדי חיוך מלא בצער "תסתכל מקדימה" אני מסתכל על האוטו מקדימה ואז יורד לי האסימון "איפה לעזאזל הווינקרים שלך???" והוא תוך כדי צרור של קללות מספר לי שהוא יצא ביום שישי למסיבה וחזר בלי הווינקרים של האוטו, והאבסורד הוא שהוא שם לב לזה רק בערב מוצאי שבת שהוא יצא אל האוטו... מישהו גנב לו את הווינקרים ובלי להשאיר סימן! איך לעזאזל אפשר לגנוב ווינקרים של במוו חדשה בלי להשאיר סימן???!!!

Finger's gonna kill me.

פורסם
מקרה ראשון

 

נתחיל בזה שבערב מוצאי שבת אני נוסע עם חברה שלי בכביש שהמהירות המותרת בו היא 70קמ"ש לפני נוסעת מיצובישי סופר לאנסר, פתאם בלי שום אזהרה המיצובישי שלפני בולמת בלימת חרום במקום, ואני שמשתדל תמיד לשמור מרחק מתאים, בולם אחריה תוך כדי שאני מסתכל במראה ומתפלל שהרכב מאחורי גם שמר מרחק ויספיק לבלום (לא היה לי לאן לברוח) ותפילותי נענות ובלימת השרשרת יצאה בלי פגיעות/נפגעים...

נהג המיצובישי שגרם לבלאגן התחיל לסוע שוב ונכנס לשוליים, אני נסעתי אחריו וגם נכנסתי לשוליים (לראות מה הסיבה שנהג המיצובישי עצר בצורה כזו), אני שואל את הנהג מה קרה שהוא עצר בצורה כזו תוך כדי שאני רואה את הצמיג הקידמי שלו מפוצץ ומבין... והוא עונה לי "הצמיג שלי התפוצץ..." ואני שואל אותו "זאת סיבה לעצור בצורה מסוכנת כזו באמצע הכביש???" והוא עונה לי "מה אני יעשה, לא ידעתי מה לעשות" ניסיתי להסביר לו שמפעילים משולש מאיטים נכנסים לשוליים ולא מנסים לגרום לתאונת שרשרת ב-70קמ"ש...

אני רק מקווה שנכנס לו משהו לראש מהדברים שלי.

 

מקרה שני

 

יותר מאוחר גם במוצאי שבת, אני נוסע לי לתומי עם אבי וחברתי מהוד השרון לכיוון פ"ת, בדרך נהג מרצדס שחורה ישנה ומתפרקת שנראה על איזה טריפ לא טוב נוסע במקביל אלי ומסתכל לכיווני, אני לא מתייחס ולא עושה שום דבר והוא מאט ונכנס אחרי, אני מסתכל במראה והבנ$#%@$ נצמד אלי עוד שניה הוא מנשק לי את הטמבון, אני עובר לנתיב הימני בשביל לתת לו לעקוף (השמאלי היה פנוי) ובמקום לעקוף אותי הוא נכנס ברייס אחרי לנתיב הימני תוך כדי שהוא גורם לאוטו שלו להתנדנד, אני מנסה עוד נסיון להאט ולגרום לו לעזוב אותי, אבל שום דבר לא עוזר, והוא מוסיף ומסנוור אותי באורות גבוהים (במסלול הימני, והמסלול השמאלי פנוי), זהו הגיעו מים עד נפש, הורדתי הילוך הלבשתי את המצערת על הרצפה, כמה שניות ונעלמתי לו.

אחרי כקילומטר אני עוצר ברמזור אדום ופתאם אני שומע חריקה מחרידה ואחריה "בום" אני מסתכל אחורה ואני רואה את אותו נהג המרצדס נכנס ברכב אחר מאחור כ-5 מכוניות מאחורי בנתיב השני, באותו רגע רציתי להתפקע מצחוק, אבל אז חשבתי על הנהג המסכן שהאידיוט נכנס בו... איזה נהגים מקבלים רשיון ונוסעים לנו על הכבישים פשוט מפחיד.

 

 

ומקרה אחרון, חבר שלי בעל במוו 325i קבריולט חדשה מתקשר אלי בלחץ (גם באותו ערב מאוחר יותר) ואומר לי "אתה לא תאמין מה קרה לי עם האוטו..." ואני והדמיון שלי מפתחים תמונות גרועות ביותר... והוא ממשיך "אתה חייב להגיע אלי", אני מוריד את אבי, ואת חברה שלי בביתה וטס לכיוונו... כשהגעתי אני רואה את אחורי הבימר בחניה והכל נראה טוב, אני רואה את חבר שלי יוצא מהבית והוא נראה לא רגוע ומבואס, אני שואל אותו מה קרה והוא אומר לי תוך כדי חיוך מלא בצער "תסתכל מקדימה" אני מסתכל על האוטו מקדימה ואז יורד לי האסימון "איפה לעזאזל הווינקרים שלך???" והוא תוך כדי צרור של קללות מספר לי שהוא יצא ביום שישי למסיבה וחזר בלי הווינקרים של האוטו, והאבסורד הוא שהוא שם לב לזה רק בערב מוצאי שבת שהוא יצא אל האוטו... מישהו גנב לו את הווינקרים ובלי להשאיר סימן! איך לעזאזל אפשר לגנוב ווינקרים של במוו חדשה בלי להשאיר סימן???!!!

 

 

קודם כל , אהלן ;)

 

דבר שני , הייתי שלישי מאחוריך כשהעניין עם המרצדס קרה :) הייתי בטוח שהוא נכנס בי לרגע ואז קלטתי שכבר יש מישהו מאחורי והבנתי שלא קיבלתי מכה או משהו , אבל זה היה מאוד "קרוב" לאוזן ומאוד מפחיד..

 

לגבי הבימר.. אולי מישהו שעובד במוסך או משהו כזה שיודע לפרק את זה ללא פגע..

פורסם

 

 

קודם כל , אהלן ;)

 

דבר שני , הייתי שלישי מאחוריך כשהעניין עם המרצדס קרה :) הייתי בטוח שהוא נכנס בי לרגע ואז קלטתי שכבר יש מישהו מאחורי והבנתי שלא קיבלתי מכה או משהו , אבל זה היה מאוד "קרוב" לאוזן ומאוד מפחיד..

 

אתה ראית את הנהג???

פשוט מטורף!

 

 

 

לגבי הבימר.. אולי מישהו שעובד במוסך או משהו כזה שיודע לפרק את זה ללא פגע..

 

גם אני חשבתי על זה ואמרתי לו, אבל אין מה לעשות בכל מקרה...

לפחות לא השאירו לו סימנים שלא ניתנים לתיקון (חריטות, סריטות וכו...).

Finger's gonna kill me.

פורסם
אני נסעתי אחריו וגם נכנסתי לשוליים (לראות מה הסיבה שנהג המיצובישי עצר בצורה כזו),

קבל ח"ח! :mm_yeah: ואני מדבר ברצינות!

אני לא יודע מה הסיבה שעשית את זה, אבל צריך לחשוב שאולי הנהג קיבל שבץ מוחי, ואולי יכולת להציל אותו.

:puzzled:
פורסם
אני נסעתי אחריו וגם נכנסתי לשוליים (לראות מה הסיבה שנהג המיצובישי עצר בצורה כזו),

קבל ח"ח! :mm_yeah: ואני מדבר ברצינות!

אני לא יודע מה הסיבה שעשית את זה, אבל צריך לחשוב שאולי הנהג קיבל שבץ מוחי, ואולי יכולת להציל אותו.

 

ממני הוא מקבל 2 :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אפשר לדעת על מה אתה נוהג?

 

טוב שיש נהגים כמוך על הכביש. :wink:

172

פורסם
אני נסעתי אחריו וגם נכנסתי לשוליים (לראות מה הסיבה שנהג המיצובישי עצר בצורה כזו),

קבל ח"ח! :mm_yeah: ואני מדבר ברצינות!

אני לא יודע מה הסיבה שעשית את זה, אבל צריך לחשוב שאולי הנהג קיבל שבץ מוחי, ואולי יכולת להציל אותו.

 

ממני הוא מקבל 2 :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אפשר לדעת על מה אתה נוהג?

 

טוב שיש נהגים כמוך על הכביש. :wink:

 

הוא נוהג על קליאו ספורט יפיפיה

פורסם

הוא נוהג על קליאו ספורט יפיפיה

 

ת'אמת, היא די מכוערת :wink:

 

מזל שהיא נוסעת טוב :lol::lol:

 

(עדי - :beerchug: )

 

ובנוגע לב.מ.וו - פאק, הייתי בטוח בהתחלה שהתכוונת לפנסי איתות הצדדים הקטנים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קבל ח"ח! :mm_yeah: ואני מדבר ברצינות!

אני לא יודע מה הסיבה שעשית את זה, אבל צריך לחשוב שאולי הנהג קיבל שבץ מוחי, ואולי יכולת להציל אותו.

 

תודה רבה!

 

ממני הוא מקבל 2 :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אפשר לדעת על מה אתה נוהג?

 

טוב שיש נהגים כמוך על הכביש. :wink:

 

כנ"ל תודה רבה!

אני משתדל...

 

 

הוא נוהג על קליאו ספורט יפיפיה

 

:mm_yeah: עם זה אני חייב להסכים :D

 

 

 

ת'אמת, היא די מכוערת :wink:

 

מזל שהיא נוסעת טוב :lol::lol:

 

(עדי - :beerchug: )

 

ובנוגע לב.מ.וו - פאק, הייתי בטוח בהתחלה שהתכוונת לפנסי איתות הצדדים הקטנים...

 

רוני

 

הקנאות הקנאות :wink:

 

תאר לך שאתה קונה אוטו חדש, מחנה אותו איפשהו חוזר אליו ואין לך וינקרים... מילא סמלים ספויילרים אנטנות ושאר הירקות אבל וינקרים??!!

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...