Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני לא מבין את זה...(יונדאי במבצע לחברי ארגון לחבר)


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://www.motocar.co.il/article/10463.aspx

 

לפני שבועים הגיש יבואן יונדאי עתירה לבית המשפט כנגד משרד האוצר בטענה שקבוצות המחיר אינן ראליות, ומחירי הרכב צריכים להיות גבוהים יותר בקבוצה 2 , 116K טען יבואן יונדאי צריך להיות היום המחיר הראלי של הרכבים בקבוצה 2.

 

בעוד כולנו הזלנו דמעה על הפסדי יונדאי על כל רכב אשר נמכר ב 111 א"ח , מסתבר שלחברי עמותת חבר מציעה יונדאי את ה I30 הבסיסית ב 103K ש"ח..

אז למען השם, על מי הם עובדים ?

 

אני מניח שאם לא היו קבוצות המחיר לשווי שימוש, יבואני הרכב היו ממשיכים לעשוק אותנו והיו מוכרים לנו את הרכבים בסביבות ה 120K ש"ח לרכבים מקבוצה זו , כך שלעניות דעתי לא הכל רע בקביעת קבוצות לשווי שימוש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.motocar.co.il/article/10463.aspx

 

אז למען השם, על מי הם עובדים ?

 

אני מניח שאם לא היו קבוצות המחיר לשווי שימוש, יבואני הרכב היו ממשיכים לעשוק אותנו והיו מוכרים לנו את הרכבים בסביבות ה 120K ש"ח לרכבים מקבוצה זו , כך שלעניות דעתי לא הכל רע בקביעת קבוצות לשווי שימוש..

 

זה העוקץ - הרכבים מתומחרים מעל המחיר הראלי לקונה הפרטי - כדי שחברות הליסינג , יקנו אותם (בהנחה) בזול וימכרו יד שניה ביוקר.

( כך חברות הליסינג מרויחות על הסחורה - רכבים )

 

יבואן יונדאי טען - כי הוא רוצה להעלות את המחיר לצרכן הפרטי , כדי שחברות הליסינג יקנו ממנו בהנחה יותר גדולה :twisted:

כך שהבכי שלו , זה דמעות תנין נגזל -וההוכחה היא , המחיר שהוא נותן עכשיו ל חבר .:idea:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.העתירה לבג"ץ היתה כנגד ההחלטה של משרד האוצר לאפשר ליבואנים שרוכשים את הרכבים שלהם ביין ולא בדולר לייקר

את הרכבים שהם מוכרים ועדיין לא לחרוג מקבוצות הרישוי שהוגדרו על ידי משרד האוצר.

בכלמוביל אמרו "אם טויוטה ומזדה מייקרים מחירים ועדיין נשארים בקבוצה 2 אז גם אנחנו רוצים...העיוות שנוצר הוא

בסך הכל של משרד האוצר ולא של אף אחד אחר.

 

2.בתקופה כזאת כל היבואנים עושים מבצעים והנחות ואין כל פסול לצאת במבצע חבר שיכולים להשתתף בו 100,000

בתי אב במדינת ישראל.

נכון שהיום ההנחות לחבר נתפסות כפחות רלוונטיות לאור ההנחות שהיו בשוק בחודשים האחרונים לפני סוף שנת הדגם

אבל למי שבאמת רוצה וצריך לקנות רכב בתקופה הזאת המבצע בסך הכל לא רע בכלל.

 

3.חברות הליסינג שהיו כל כך רלוונטיות ,רווחיות,ומשאת נפשם של כל יבואני הרכב החלו אט אט לאבד את הלגיטימציה

לעומת שנים קודמות ועל כן יבואנים גדולים שעבדו בצורה כמעט מוחלטת עם ציי רכב הבינו שבמצב הנוכחי לאור

המשבר והמיתון שיש במשק יהיה נכון להשקיע יותר בלקוח הפרטי ופחות בציי הרכב.איו לי ספק שבחודשים

הבאים במידה והמשבר לא יראה סימנים חיוביים היבואנים יתחילו לחזר במרץ אחרי הלקוח הפרטי כמו בכל מדינה נורמאלית.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די מעניין שהמבטעות חוץ ירדו באמצע השנה הם לא הורידו מחירים של רכבים מקבוצה 2.

ושהמס יורד הייבואנים רוצים להעלות עוד מחיר ולעשות רווח כפול על הצרכן.

 

שימו לב לשערי המטבעות מ-1/1/08 ל-1/1/09 ותראו שכן היה צריך להוריד את ערך הקבוצות רישוי כי המיסוי ירד מ-75% ל-72%...שהייבואנים בוכים שהמטבעות חוץ עלו.

 

דולר

http://www.bankisrael.gov.il/heb.shearim/pict.php?table=_01&day=2&month=01&year=2009&period=365

 

יורו

http://www.bankisrael.gov.il/heb.shearim/pict.php?table=_27&day=2&month=01&year=2009&period=365

 

לירה סטרלינג

http://www.bankisrael.gov.il/heb.shearim/pict.php?table=_27&day=2&month=01&year=2009&period=365

 

יין יפני

http://www.bankisrael.gov.il/heb.shearim/pict.php?table=_31&day=2&month=01&year=2009&period=365

 

מכאן נובע שרק מכוניות שמיובאות מיפן צריכים לעלות במחיר...והיום הרבה מכוניות יפניות מיובאות מהמפעלים באירופה (כולל ה-I30) ככה שהם נקנות ביורו והמחיר שלהן צריך לרדת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכאן נובע שרק מכוניות שמיובאות מיפן צריכים לעלות במחיר...והיום הרבה מכוניות יפניות מיובאות מהמפעלים באירופה (כולל ה-I30) ככה שהם נקנות ביורו והמחיר שלהן צריך לרדת.

 

לידע כללי,האי 30 שיובאה עד היום לארץ הגיעה אך ורק ממפעלי היצור בקוריאה.

במהלך השנה הנוכחית כל הדגמים שיגיעו לארץ יגיעו ממפעל ההרכבה החדש שנפתח בצ'כיה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...