Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שקורה שהמנהלים לא מטפלים ברכבים שלהם ונותנים לעובדים שלהם לנסוע במשאית עם צמיגים שעשו עליהם כבר 50 אלף הדבקות חוזרות ומיליון פאנצ'רים ומה לא

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ד"א במידה ואתה נפצע ומתפנה באמבולנס לבית החולים המשטרה מחוייבת לשלוח בוחן תנועה שרושם דו"ח מפורט מה קרה ואיך קרה.

ככה שלדעתי לא היה צורך אפילו להחתים אף אחד על שום מסמך.

 

ד"א אם אתה שואל- איך אפשר היה לעשות את זה:

לצאת לצלם לעשות כל מה שאתה צריך- טלפונים וכל זה כשהשוטר היה לידך היית מבקש ממנו להזמין לך אמבולנס כי יש לך פתאום סחרחורות.

 

ואז יש לך גם תמונות וגם דו"ח של בוחן תנועה

 

אבל הכי הכי חשוב שאתה בריא ושלם!!

תרגיש טוב!!

פורסם
מעבר לזה שנהיה מפחיד לצאת לכבישים
ספר את זה לנהג ה-M CLASS שכמעט ניגח לי את הצורה כשהוא דוהר אליי מאחור בערך ב-140 כשאני בולם מאחר ואחד הגאונים החליט לבלום לפניי.

ראיתי את החיים שלי עוברים לנגד עיניי.

וגם ראיתי במראות שכמעט נהייתה תאונת שרשרת מכל הסיפור הזה.

פחד מוות.

פורסם

אורן,

 

כריות אויר זה אכן דבר לא נחמד....

 

תרגיש טוב.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
זה מה שקורה שהמנהלים לא מטפלים ברכבים שלהם ונותנים לעובדים שלהם לנסוע במשאית עם צמיגים שעשו עליהם כבר 50 אלף הדבקות חוזרות ומיליון פאנצ'רים ומה לא

במקרה שלי המנהל ובעל המשאית נהג...כך שלא מדובר בזה..

 

ואכן חברים הריח + המכה = לא נעים .. אבל אני מניח שעדיף מאשר ההגה ... :)

פורסם

קודם כל בעיקר שיצאת מזה בשלום!

 

זה מזכיר לי את התאונה שקרתה לאבא שלי לפני שנה בערך אם כי היתה יותר קלה (לפי התמונות לפחות).

אבא שלי חוזר עם המונית ביום שישי ב-6 בבוקר משדה תעופה (E-CLASS 2003) , ליד כרמיאל , בכביש כרמיאל עכו אחרי אזור התעשייה ציקלון יש מין עיקול כזה בקיצור רכב שהיה לפני אבא שלי במרחק של כמה מאות מטרים התהפך לתעלה , מכיוון שיש עיקול בכביש לא היה ניתן לראות אותו מתהפך , כשהוא התהפך הוא העיף סלעים גדולים מאוד לאמצע הכביש אבא שלי אינסטקטיבית ניסה לברוח לצידי הכביש אבל בכל זאת לא הספיק לברוח מהתנגשות בסלעים , המזל היה שהוא הצליח לברוח ממכה של הסלע ישר מתחת למנוע , והפגישה עם הסלע היתה בצמיגים , התוצאה היא 2 צמיגים חדשים קרועים (ימין אחורי וימין קדמי) , ציריות ומתלים אם אני לא טועה.

 

אחרי שאבא שלי התנגש עם הסלע/ים לאחר כמה שניות הגיעה במהירות בסביבות 100 קמ"ש בחורה עם סובארו ג'אסטי אם אני לא טועה שפתאום ראתה את כל זה ,ניסתה לברוח , איבדה את השליטה ונפלה לתוך התעלה.

 

במקרה של אבא שלי היה בעיה קצת עם תביעה של הביטוח של הבחור שהתהפך וזה היה בכלל בעייתי מכיוון שזה סלע , עוד דבר זה שלא היה שווה להפעיל את הביטוח של המונית .

 

 

בקיצור תודה לאל שכולם יצאו בשלום

סעו בזהירות ,שבת שלום!

פורסם
אגב חידה..

מי שם לב ויודע מה לא תקין בצמיג ה-לא מפונצ'ר בתמונה? חתיכת צמיג לזוכה

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=45909

לדעתי מדובר בצמיג "מודבק". הדביקו על הסולייה הישנה שנשחקה סולייה חדשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב, הרי זה לא חדש שנהגי משאיות מזניחים כל מה שקשור לאחזקה...

 

לגבי עו"ד לא מהר כל כך, קודם כל תן לנזק להתגבש - ומה זה אומר ? אני מניח שאם נפגעת מכות יבשות עליך ללכת לאורטופד שיבדוק שהכל בסדר, אולי צריך גם פיזיוטרפיה וטיפולים אחרים. כך, שהמלצתי היא לא לרוץ לעורך דין מה גם שזה לא נכון טאקטית מול חברת הביטוח.

לגבי השוטר- נכון שהוא היה צריך לתת לך את פרטיו כחוק, אבל, השוטר לא ראה את התאונה ולכן השוטר לא יודע מה קרה. אל תהפוך אותו לשופט כי הוא לא; שופט נמצא בבית משפט היכן שאתה וחברת הביטוח שלך יפגשו את הנהג הערבי וחברת הביטוח שלו.

בהמשך למה שנכתב כאן אם פונית ע"י אמבולנס יהיה דו"ח של בוחן תנועה ואם אכן הבוחן ימצא את נהג המשאית אשם, יגישו נגדו כתב אישום בבית הדין לתעבורה ועם גזר דין והכרעת דין הרבה יותר קל במשפט האזרחי עוד נקודה למה לא לרוץ מהר לעו"ד.

אם פונית לבית חולים אל תשכח ללכת לאחר מכן לתחנת המשטרה (מחלקת תנועה) על מנת להמציא אישור בדבר תאונה לבית החולים וזאת כדי שלא לשלם לבית החולים.

אם פונית באמבולנס תקבל תוך 60 יום דרישת תשלום בסך 570 ש"ח דבר עם חברת הביטוח שלך שתסגור את התשלום כמה שיותר מהר או לחילופין שלם אתה וחברת הביטוח תחזיר לך את הכסף תוך 180 יום.

אגב לעניין דרישת ההודאה בעזרת חתימה של נהג המשאית - אין צורך אם אכן תוכיח כי הגלגל עף מהמשאית די ברור מי הרשלן כאן...ובלי שום קשר יש הרבה מאוד פסקי דין עם מקרים דומים.

 

הכי חשוב החלמה מהירה

והמשך יום נפלא

פורסם

לא ביקשתי מהשוטר להחליט מי אשם, ביקשתי ממנו שיהיה עד למילים "הגלגל נפל מהמשאית שלי"

 

למקרה.. רק למקרה.. לא ביקשתי להביא אותו למשפט או משהו

פורסם

מזל שיצאת בשלום.

 

גם אני נתקלתי אתמול באמצע איילון במשאית שהתפוצץ לה צמיג, והייתי צריך לברוח מהחתיכות שעפו לכל הכיוונים פלוס המשאית עצמה שאיבדה שליטה פלוס החלק הגדול שנשאר מהצמיג.

מזל שהשעה היתה 6:30 בבוקר והכביש היה ריק ופנוי לביצוע סלולמי התחמקות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אגב חידה..

 

 

מי שם לב ויודע מה לא תקין בצמיג ה-לא מפונצ'ר בתמונה? חתיכת צמיג לזוכה!

 

attachment.php?attachmentid=45909

 

לדעתי הגלגל מותקן על הצד הלו נכון.

הוא אמור להיות בצד השני.

ז"א שכיוון הנסיעה שלו הפוך.

אני לא בטוח- יש הרבה משולשים לאורך הצמיג


×
×
  • תוכן חדש...