Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדעתי מדובר בצמיג "מודבק". הדביקו על הסולייה הישנה שנשחקה סולייה חדשה.

זה ממש לא נדיר... אם היית יודע כמה צמיגים של רכב כבד משוחזרים... היית תופס עצבים, בדיוק כמוני; כשאני עוצר ליד משאיות ברמזור (ואני משתדל לא לנסוע בכלל לידן) אני מתבונן בצמיגים, וחושב כמה הם מסכנים אותנו ואת עצמם.

פורסם
לא היה שווה לפעיל ? הריי רק צמיגים זה 800 שקל .. שלא לדבר על ציריות, מתלים, גאנטים..זה עסק יקר.. בטח ובטח במרצדס..
אגב הג'נט שפגע בסלע הלך , הג'אנט השני לא ניזוק.

אני לא זוכר מה היה השיקול לא להפעיל את הביטוח , אני צריך לבדוק את זה....

פורסם
זה ממש לא נדיר... אם היית יודע כמה צמיגים של רכב כבד משוחזרים... היית תופס עצבים, בדיוק כמוני; כשאני עוצר ליד משאיות ברמזור (ואני משתדל לא לנסוע בכלל לידן) אני מתבונן בצמיגים, וחושב כמה הם מסכנים אותנו ואת עצמם.

אני יודע שזה לא נדיר בכלל.

מה שאני לא יודע זה למה המשטרה וניידות האכיפה של משרד התחבורה לא מורידות משאיות כאלו מהכביש וסוגרות את בתי העסק שמחדשים צמיגים כאלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני יודע שזה לא נדיר בכלל.

מה שאני לא יודע זה למה המשטרה וניידות האכיפה של משרד התחבורה לא מורידות משאיות כאלו מהכביש וסוגרות את בתי העסק שמחדשים צמיגים כאלו.

ואני לא יודע איך הן עוברות כך טסט. נו אז? נמשיך לא לדעת... :-?


×
×
  • תוכן חדש...