Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבדיקה יומית של שמן מים מצאתי כי מדיד השמן מראה על חוסר ליתר דיוק שני שלישים מהפול, אני פדנט ולכן החלטתי למלות שמן עד לפול, רק שלא עשיתי עבודה כל כך טובה ומלאתי יותר מידי שוב ליתר דיוק עד לקצה של האות F כאשר הסימון לפול נמצא מתחת לאות F, מה ההשלכות האם מסוכן לנסוע כך? למה זה גורם ויהיו הנזקים?

הלכתי למוסך ושם נאמר לי כי זה לא קריטי וניתן לנסוע רק לא לטוס ולאמץ את המנוע!!!

בכל מקרה אני שוקל להחליף את השמן לLM האם מישהו יכול להאריך עלויות?

תודה

הרכב הוא מזדה לנטיס F BA 1.8 אם זה משנה...

תודה

פורסם

מילוי יתר שמן גורם ללחץ עודף באגן המנוע. כתוצאה מכך עלולות להופיע דליפות שמן אך הגרוע מכל- עלול לעבור שמן לקטליזטור ולהרוס אותו. אם יש לך האפשרות- תרוקן למצב המקסימום התקני.

 

גלון אל אם סינטטי עולה כ- 120 ש"ח.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

זה בסדר אין לך מה לדאוג, מילאת אולי 250 סמ"ק יותר,זה לא קריטי וזה בסדר גמור.

סע לשלום.

פורסם

לא קרה כלום

השמן העודף פשוט יתאדה

בד''כ במילוי עודף קריטי ישנו לחץ שמן גבוה מאוד, וזה יוצר לחץ על הטבעות האוטמות ויכול ליפרוץ אותם

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
בבדיקה יומית של שמן מים מצאתי כי מדיד השמן מראה על חוסר ליתר דיוק שני שלישים מהפול, אני פדנט ולכן החלטתי למלות שמן עד לפול, רק שלא עשיתי עבודה כל כך טובה ומלאתי יותר מידי שוב ליתר דיוק עד לקצה של האות F כאשר הסימון לפול נמצא מתחת לאות F, מה ההשלכות האם מסוכן לנסוע כך? למה זה גורם ויהיו הנזקים?

הלכתי למוסך ושם נאמר לי כי זה לא קריטי וניתן לנסוע רק לא לטוס ולאמץ את המנוע!!!

בכל מקרה אני שוקל להחליף את השמן לLM האם מישהו יכול להאריך עלויות?

תודה

הרכב הוא מזדה לנטיס F BA 1.8 אם זה משנה...

תודה

שלום רב!

ראשית לא מתחבר לי המושג פדנט, עם אי הקפדה על מלוי מתחת לקו המקסימום, אך נעזוב את זה,

( כנראה שהחום משפיע)!

לגבי השלכות של מלוי יתר של שמן מנוע דובר בפורום כבר רבות, עודף שמן גורם ללחצים במנוע ,

ובמקרים קצונים לפריצת מחזירי שמן, קדמי ואחורי, ולפריצת שמן מנשם מנוע, ומדיד שמן!

אבל אם יורשה להתייחס למקרה הספציפי שלך, אני מרשה לעצמי להרגיע אותך, בכמות העודפת שציינת אין חשש, וסכוי רב שתוך זמן קצר המנוע ישרוף את עודפי השמן, וכמו שנאמר לך במוסך

להקפיד לאלא לטוס ולאמץ מנוע!

בהתחשב בכך שאתה עומד בלאו הכי להחליף שמן בקרוב, אז אתה יכול להסיר דאגה מלבך,

ולדאוג להבא להמשיך להיות( פדנט) ולמלאות שמן תוך כדי בדיקה, ולהקפיד על הכלל החשוב הבא:

עדיף חצי ליטר פחות במנוע מאשר חצי ליטר יותר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

ראשית לא מתחבר לי המושג פדנט, עם אי הקפדה על מלוי מתחת לקו המקסימום, אך נעזוב את זה,

( כנראה שהחום משפיע)!

לגבי השלכות של מלוי יתר של שמן מנוע דובר בפורום כבר רבות, עודף שמן גורם ללחצים במנוע ,

ובמקרים קצונים לפריצת מחזירי שמן, קדמי ואחורי, ולפריצת שמן מנשם מנוע, ומדיד שמן!

אבל אם יורשה להתייחס למקרה הספציפי שלך, אני מרשה לעצמי להרגיע אותך, בכמות העודפת שציינת אין חשש, וסכוי רב שתוך זמן קצר המנוע ישרוף את עודפי השמן, וכמו שנאמר לך במוסך

להקפיד לאלא לטוס ולאמץ מנוע!

בהתחשב בכך שאתה עומד בלאו הכי להחליף שמן בקרוב, אז אתה יכול להסיר דאגה מלבך,

ולדאוג להבא להמשיך להיות( פדנט) ולמלאות שמן תוך כדי בדיקה, ולהקפיד על הכלל החשוב הבא:

עדיף חצי ליטר פחות במנוע מאשר חצי ליטר יותר!

בברכה

צביקה

זהו שבדקתי בזמן המילוי, מלאתי קצת חיכיתי לא זז, הנעתי את המנוע 2 דקות , לא זז אז הוספתי עוד קצת (כנראה יותר מידי וכן היה חם אש בחוץ כבר נטפתי מים) ואז החוורתי כאשר ראיתי שהמדיד מורה על הפס על הקצה העליון של הF כנראה שמלאתי 200 גרם יותר מידי פלוס מינוס....

משהמכונאי אמר לי זה שאם המדיד מורה על שמן עד הסוף למעלה אז זה יהיה חמור.

פורסם
זהו שבדקתי בזמן המילוי, מלאתי קצת חיכיתי לא זז, הנעתי את המנוע 2 דקות , לא זז אז הוספתי עוד קצת (כנראה יותר מידי וכן היה חם אש בחוץ כבר נטפתי מים) ואז החוורתי כאשר ראיתי שהמדיד מורה על הפס על הקצה העליון של הF כנראה שמלאתי 200 גרם יותר מידי פלוס מינוס....

משהמכונאי אמר לי זה שאם המדיד מורה על שמן עד הסוף למעלה אז זה יהיה חמור.

כמה גורל באדם אחד... טוב שלא נסעת לאילת ואז בדקת שמן.

לא מניעים רכב אם רוצים לבדוק שמן

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

זהו שבדקתי בזמן המילוי, מלאתי קצת חיכיתי לא זז, הנעתי את המנוע 2 דקות , לא זז אז הוספתי עוד קצת (כנראה יותר מידי וכן היה חם אש בחוץ כבר נטפתי מים) ואז החוורתי כאשר ראיתי שהמדיד מורה על הפס על הקצה העליון של הF כנראה שמלאתי 200 גרם יותר מידי פלוס מינוס....

משהמכונאי אמר לי זה שאם המדיד מורה על שמן עד הסוף למעלה אז זה יהיה חמור.


אתה מתכוון 200 סמ"ק

גרם זה משקל(מסה לפיזקאים)

נוזל(כלומר השמן) מודדים בנפח כלומר ליטרים

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

×
×
  • תוכן חדש...