Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פיאט פנדה 2011
בסיבוב סוויץ ל-on הכל נדלק, בנסיון התנעה יש תקתוקים בלבד וכל לוח המחוונים כבה.

אורות נדלקים, גם גבוהים וגם בשילוב מאותתים.

יש תופעה של עמעום מסויים של האור הפנימי כשמדליקים אורות דרך.

ניסיתי לחבר בוסטר, ללא השפעה. הוא מראה שהוא טעון במלואו, אבל אנסה לטעון בכל זאת ולבדוק שוב, אבל התקווה לא גדולה.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם (נערך)

אם לא מנסה להניע אחרי שהמצבר טעון בוודאות -
עם עוד מישהו שעוזר לך תן לסטרטר מכה עם פטיש ומברג ארוך(או משהו בסגנון) תוך כדי שהחבר מנסה

להניע ותראה אם מניע.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

או שהתנינים של הבוסטר לא יושבים כראוי ולכן הוא לא נותן מתח או שהבוסטר הזה לא חזק דיו.

הייתי מנסה עם 2 כבלים במקביל ( 2 כבלי + ו 2 כבלי - כי בדרך כלל אנשים משתמשים בכבלים גרועים שנמכרים בחנויות הרגילות ולא מבינים למה הרכב לא מניע עם כבלים) מרכב תורם.

בכל מקרה הבעיה קשורה למצבר ולא לסטרטר.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 22 דקות, Be roo כתב:

פיאט פנדה 2011
בסיבוב סוויץ ל-on הכל נדלק, בנסיון התנעה יש תקתוקים בלבד וכל לוח המחוונים כבה.

אורות נדלקים, גם גבוהים וגם בשילוב מאותתים.

יש תופעה של עמעום מסויים של האור הפנימי כשמדליקים אורות דרך.

ניסיתי לחבר בוסטר, ללא השפעה. הוא מראה שהוא טעון במלואו, אבל אנסה לטעון בכל זאת ולבדוק שוב, אבל התקווה לא גדולה.

 

 

לפני שאתה מתחיל להכות את הסטרטר בנסיון להתניע את הרכב בדוק את הדברים הבאים. אם לא יודעים בוודאות איפה 

להכות על הסטרטר אתה עלול לגרום לנזק נוסף למעטפת של הסטרטר.

 

מתי הוחלף המצבר לאחרונה ?

מהי הנסועה של הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הסימפטומים מצביעים על מצבר. 

לנסות שוב, עם בוסטר יותר חזק, עם כבלים מרכב, עם בוסטר קבלים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אכן מצבר, נפל האסימון כשראיתי שהשעון התאפס.
התניע בסוף עם הבוסטר, כנראה לא חיברתי טוב בפעם הראשונה (הוא כבר הניע רכבים בעבר, הפנדה רכב קטן ופשוט, לא צריך בוסטר מפלצת להתניע אותו).

 

מחר יוחלף, הוא בן 3 ועושה נסיעות קצרות. נעשה סקר שוק

 

יש למישהו המלצות איפה לקנות? יש הבדלים בין חברות (הנוכחי של ורטה)? אולי בכלל שווה להזמין משירות הדרך של הביטוח?

 

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

בדיקת מחיר מעלה תהיות, מה זה ״מצב לרכבים אירופאיים-היונדאי עד 1500״, ולמה הוא יקר ב-50% ממצבר דומה של אותה חברה רק בלי ״ההתאמה״ המיוחדת?


image.thumb.png.278aa706b2a8b3ef46b08d6da2db8c32.png

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Be roo כתב:

מחר יוחלף, הוא בן 3 ועושה נסיעות קצרות. נעשה סקר שוק.

 

אכן נסיעות קצרות לא מטיבות עם המצבר.

 

לפני כשעה, Be roo כתב:

 

יש למישהו המלצות איפה לקנות? יש הבדלים בין חברות (הנוכחי של ורטה)? אולי בכלל שווה להזמין משירות הדרך של הביטוח?

 

תודה לכולם

 

אני מעדיף לנסוע לאחד המשווקים/מתקינים של מצברים תוצרת בוש/ורטה.

אני מציע לך לבדוק את המק"ט של המצבר הנוכחי ולפי זה לחפש מצבר מתאים.

 

אם את/אתה נמצא בת"א ניתן לפנות אל חברינו הוותיק מהפורום "אופיר המכונאי האקדמאי" ולהזמין דרכו מצבר+התקנה. רצוי לבדוק

האם אופיר עובד השבוע כי הבחור התחתן השבוע.

 

עריכה: בראשון לציון יש לנו את חבר הפורום יוסי זיסו שעבר מת"א-יפו. גם אליו רצוי להתקשר לפניי ההגעה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעה, Be roo כתב:

בדיקת מחיר מעלה תהיות, מה זה ״מצב לרכבים אירופאיים-היונדאי עד 1500״, ולמה הוא יקר ב-50% ממצבר דומה של אותה חברה רק בלי ״ההתאמה״ המיוחדת?


אולי מצבר סטארט-סטופ. מצבר רגיל בגודל זה לא אמור לעלות יותר מסביבות 500 ש"ח.

הזמנת מצבר מחברת שירותי הדרך תהיה יקרה מאוד.

למיטב זכרוני את מרמת גן? בפעם האחרונה קניתי וורטה אצל מאור מצברים ברחוב הלח"י 55 בשכונת התקווה. יש להם גם שירות "מצבר עד הבית", אבל אני מעדיף לקנות ולהרכיב לבד.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

בדיקת מחיר מעלה תהיות, מה זה ״מצב לרכבים אירופאיים-היונדאי עד 1500״, ולמה הוא יקר ב-50% ממצבר דומה של אותה חברה רק בלי ״ההתאמה״ המיוחדת?


image.thumb.png.278aa706b2a8b3ef46b08d6da2db8c32.png

אם את מתכננת להשאר עם הרכב הייתי קונה מצבר עם 20-24 חודשי אחריות.

אישית הייתי מעדיף את הורטה/בוש ולא את הסטארטאפ למרות הבדלי המחירים ( שימי לב שמה שפרסמת הזול 12 חודשי אחריות והיקר 20 חודשי אחריות).

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אז חזרתי לדווח ולתת המלצה חמה מאוד על ״חרמש מצברים״ בהרצליה פיתוח, מזמן לא נתקלתי בשירות אדיב, ויעיל, ועוד במחיר טוב.

יש להם חוות דעת טובות בגוגל, ואני צרפתי את שלי.

 

התקשרתי לוודא מראש שיש להם מצבר מתאים ומה מחירו, הקשיבו, ענו, ואתה שומע את החיוך בטלפון.

הגעתי, זיהו את הפנדה מהתיאור בטלפון, הקשיב לתיאור הסימפטומים, הגיע עם המד, הסביר על אחוז טעינה והצביע על שנת הייצור. החליף תוך 2 דקות לורטה חדש, ביקש שאוודא התנעה, שילמתי ויצאתי. 5 דקות גג. 

המחיר שננקב בטלפון הוא זה ששילמתי (550), בלי הפתעות מע״מ וכו׳, והוא כלל שנתיים אחריות במחיר שבו שאר המקומות שבדקתי לוקחים עבור שנה (לרוב גובים עוד איזה 100-150 שח על שנה נוספת)

  • אהבתי 6

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...