Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום אצל חבר של חבר שעזר לי להחליף גומייה מהקולר שמן, בשביל להחליף הזיז את

הצינור מים שרצה להשים מים בחזרה המים לא נכנסו למנוע נעצרו בתרמוסטט 

וגם אחרי שביטל תרמוסטט לא נכנס, הוא טוען שהלך ראש מנוע ובגלל שהראש היה חלש 

אז אחרי שיצא כל המים לא נכנס כי הוא מוציא אוויר 

אם מישהו יודע אם זה הגיוני או שמישהו ניפגש בזה או בפיתרון אחר אני ישמח לעזרה!

פורסם

תפנה למוסך גבע בתל אביב - יוסי או רונן. לא תמצא בכל הארץ יותר מקצוענים והוגנים מהם בצרפתיות המתבגרות האלו. סיכוי טוב שתקבל גם תשובות בלתי מתחמקות גם בטלפון אם לא התקשרת בזמן עומס.

אני מחזיק אחת מוגדשת משנת 2011. והיא חיה ובועטת רק בזכותם. 

פורסם
לפני 10 שעות, bnaya029 כתב:

תפנה למוסך גבע בתל אביב - יוסי או רונן. לא תמצא בכל הארץ יותר מקצוענים והוגנים מהם בצרפתיות המתבגרות האלו. סיכוי טוב שתקבל גם תשובות בלתי מתחמקות גם בטלפון אם לא התקשרת בזמן עומס.

אני מחזיק אחת מוגדשת משנת 2011. והיא חיה ובועטת רק בזכותם. 

הם מתעסקים גם אם חשמל של סיטרואן?

לפני 5 שעות, ArikB כתב:

הרכב במצב נסיעה? המשכת לנסוע איתו אחרי ביטול התרמוסטט?

הרכב מניע אבל מגמגם ואם לא לוחצים על הגז נכבה.

לפני שעה, נתנאל מ כתב:

מה??

שים מים ותניע . המשאבת מים תכניס את המים למנוע גם ככה. 

לא. אם אני מניע ונוסע המנוע מתחמם ולא נכנס מים

 

פורסם
לפני 15 שעות, נתן מירושלים כתב:

הייתי היום אצל חבר של חבר שעזר לי להחליף גומייה מהקולר שמן, בשביל להחליף הזיז את

הצינור מים שרצה להשים מים בחזרה המים לא נכנסו למנוע נעצרו בתרמוסטט 

וגם אחרי שביטל תרמוסטט לא נכנס, הוא טוען שהלך ראש מנוע ובגלל שהראש היה חלש 

אז אחרי שיצא כל המים לא נכנס כי הוא מוציא אוויר 

אם מישהו יודע אם זה הגיוני או שמישהו ניפגש בזה או בפיתרון אחר אני ישמח לעזרה!

נשמע שנגרמה טעות\נזק במהלך הטיפול(כי קודם לא היתה בעיה) ,גש למוסך מומלץ כאן בפורום(גבע) ותקבל איבחון וטיפול מקצועי  גם אם צריך גרר שלא יגרם נזק גדול יותר

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...