Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

החלטתי להכין חומוס ביתי.

החומוס יצא טעים , אבל הבלנדר "הלך", כלומר הסכינים מסתובבות נורא קשה והמנוע מתאמץ.

אני מחפש המלצה לבלנדר טוב או לחילופין המלצה להכנה נכונה של חומוס.

 

תונה לעונים

עריכה אחרונה על ידי avnerak
פורסם

או שהבלנדר עייף, או שמשהו התפספס לך במתכון.

חומוס זו עיסה רכה שלא אמורה להעמיס מדי על בלנדר.

מה המתכון וסדר הפעולות שעשית?

פורסם

אני מניח שהוא לא טחן גרגירים לא מבושלים (שגם לא אמורה להיות בעיה כי ככה אני מכין פלאפל), אז משער שמדובר בצירוף מקרים ולא משהו שהוא עשה והרס את הבלנדר. כל בלנדר ולו הפשוט ביותר יצליח להתמודד עם חומוס. אפילו בלנדר מוט איכותי בתוך קערה ידע לייצר חומוס טוב, אם כי פחות נוח, אבל יש כאלו שמעדיפים להכין כך. 

  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

להבנתי הכלי שהכי טוב להכין איתו חומוס זה מעבד מזון ולא בלנדר.

עם זאת אני משתמש בויטאמיקס (בלנדר) ומרוצה ואני בטוח שגם נינג'ה יתמודד עם המשימה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעבד מזון, לא בלנדר ולא מוט.

 

הסיבה היא לא בגלל שקשה לטחון גרגרים מבושלים (מאוד קל) אלא בגלל שצריך להגיע לרמת טחינה חלקה מאוד, כמו משחה, ולבלנדר זה יהיה קשה עבור, נגיד, קילו חומוס.

 

לי לדוגמא יש מעבד מזון של נינג'ה, ממש טרקטור אמיתי. יוצאת משחה חלקה לגמרי

  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

גרגרי חומוס מעבדים עם חלק מהנוזל בו הם התבשלו כשהם מאוד רכים. לאחר עיבוד ראשוני, מוסיפים טחינה גולמית (ועוד נוזלים, אם צריך).

אם לבלנדר שלך קשה, אתה כנראה מנסה לעבד כמות גדולה מדי של חומוס ו\או עם כמות נוזלים מעטה מהדרוש.

 

בלנדר מיועד לשימוש עם חומרי גלם המכילים כמות גבוהה של נוזלים, בכמות לא גדולה.
ממליץ לחלק את הכמות שאתה מנסה להכין למנות קטנות, או לעבור לשימוש באמצעי אחר לעיבוד.

 

יש לי גם בלנדר וגם מעבד מזון. לחומוס אני תמיד משתמש במעבד המזון.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 2.12.2023 בשעה 15:48, BoazB11 כתב:

או שהבלנדר עייף, או שמשהו התפספס לך במתכון.

חומוס זו עיסה רכה שלא אמורה להעמיס מדי על בלנדר.

מה המתכון וסדר הפעולות שעשית?

 

לפני 9 שעות, Platinum כתב:

גרגרי חומוס מעבדים עם חלק מהנוזל בו הם התבשלו כשהם מאוד רכים. לאחר עיבוד ראשוני, מוסיפים טחינה גולמית (ועוד נוזלים, אם צריך).

אם לבלנדר שלך קשה, אתה כנראה מנסה לעבד כמות גדולה מדי של חומוס ו\או עם כמות נוזלים מעטה מהדרוש.

 

בלנדר מיועד לשימוש עם חומרי גלם המכילים כמות גבוהה של נוזלים, בכמות לא גדולה.
ממליץ לחלק את הכמות שאתה מנסה להכין למנות קטנות, או לעבור לשימוש באמצעי אחר לעיבוד.

 

יש לי גם בלנדר וגם מעבד מזון. לחומוס אני תמיד משתמש במעבד המזון.

 

הכנסתי לבלנדר תכולת קופסת שימורים של חומוס מבושל (ביחד עם המים שהיו בקופסא) וטחינה גולמית ושאר המרכיבים (לימון, מלח כמון ושום כתוש).

 ייתכן מאד שהכמות הכללית היתה גדולה מדי וגם הזמן הרב שהמרכיבים ישבו בבלנדר עד להפעלה גרמה לטחינה לחלחל למטה.

בפעם הבאה אנסה עם חצי כמות ולפעול כמו ש-Platinum הציע. 

 

טוב, עכשיו אני צריך לקנות בלנדר חדש...

תודה לכל העונים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כמון לחומוס בזמן העיבוד? 😟תוסיף בצלחת בהגשה לפי הטעם. מינימום תוספות בזמן העיבוד=אורך חיי מדף (במקרר) ארוך יותר.

אם הטחינה חלחלה למטה זה לא מה שיגרום לבלנדר סביר לקושי אם יש מספיק נוזלים.
אני מכין את החומוס במרקם מאוד רך ודי דליל יחסית, שולח אותו לנוח כמה שעות טובות במקרר ובינתיים הטחינה מתמצקת והמרקם מסמיך.

 

אם אתה מחפש בלנדר חדש ומתכנן להמשיך להכין חומוס. עדיף שתחפש מעבד מזון שמגיע גם עם בלנדר.

יש לי מעבד מזון של בוש שהגיע בזמנו עם כל מיני תוספות, אחת מהן היא בלנדר (מעולה אגב).

ככה תוכל להכין חומוס בקלות גם מגרגרים שאתה השרית ובישלת.

פורסם (נערך)

חומוס מקופסת שימורים... נו... תשמע, אני מתאפק שלא יחסמו אותי בפורום.😆 זה לא חומוס ביתי ולא חומוס מסעדות ולא נעליים.

זן לא נכון, טעם לא נכון, שום דבר נכון.

 

לנושא הטחינה - כל בלנדר מוט יבצע את העבודה אם הגרגרים רכים היטב והם מהזן הנכון (הקטן).

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 17 שעות, avnerak כתב:

 

 

הכנסתי לבלנדר תכולת קופסת שימורים של חומוס מבושל (ביחד עם המים שהיו בקופסא) וטחינה גולמית ושאר המרכיבים (לימון, מלח כמון ושום כתוש).

 ייתכן מאד שהכמות הכללית היתה גדולה מדי וגם הזמן הרב שהמרכיבים ישבו בבלנדר עד להפעלה גרמה לטחינה לחלחל למטה.

בפעם הבאה אנסה עם חצי כמות ולפעול כמו ש-Platinum הציע. 

 

טוב, עכשיו אני צריך לקנות בלנדר חדש...

תודה לכל העונים.

 

 

חומוס מקופסת שימורים?

בחייאת, תקנה חומוס יבש (מהזן הקטן) תשרה 24 שעות עם החלפת מים ותבשל נורמלי (ללא הוספת סודה)

 

תודה לי אח"כ

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

מוסיף על שתי ההודעות האחרונות-

 

אנשים מתעצלים להשרות יממה ואז לבשל כמה שעות. כל זה בשביל קצת חומוס?

אז מה שעושים זה מבשלים כמות, מחלקים לשקיות אוכל (זיפ לוק) ושמים במקפיא.

 

עכשיו יש לך כמה שקיות חומוס מבושל במקפיא. כל פעם שתרצה חומוס פשוט תוציא שקית מהמקפיא, שים אותה חצי שעה במים כדי שתפשיר קצת (תאכלס לא ממש צריך שיופשר עד הסוף), זרוק למעבד מזון, טחינה תבלינים וזה ובתיאבון.

 

 

עריכה: יש לשים בשקיות מים של הבישול יחד עם הגרגירים. את הכמות לומדים עם הזמן.

עריכה אחרונה על ידי אורח לרגע
פורסם
לפני 7 שעות, hans כתב:

חומוס מקופסת שימורים... נו... תשמע, אני מתאפק שלא יחסמו אותי בפורום.

יש חומוס של יכין, לכאורה מיוחד להכנת חומוס ביתי.

יש לי כמה חברים שניסו ונשבעו שזה מושלם.

אישית ניסיתי, וזה לא מושלם. גם לא מוש, וגם לא מו. אבל זה עניין של טעם. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חומוס משימורים זה לא זה ואפילו לא קרוב לזה, אבל לפעמים, בעתות משבר או לחץ, זה מצליח לסגור פינה.

בעיקר אם האורחים לא ממש אניני טעם...

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...