Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחי הdiy

 

מעצור דלת נשבר והדיבל יחדש עם קצה הבורג, נשארו תקועים באריח גרניט פורצלן.

יש איזה טריק לחילוץ?

יש לי ארגז כלים סטנדרטי, מברגת אימפקט ומקדחה חשמלית.

יש איזה מקדח שניתן להשיג בהום סנטר, שיקדח את הבורג הזה? או דרך אחרת?

 

תודה

 

 

IMG_8343.jpeg

IMG_8342.jpeg

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

כל מקדח שהוא, בקוטר הנכון, יחלץ את שאריות הדיבל.

 

במקרה שנשבר בורג בתרך הדיבל, ניתן לחמם את הדיבל והבורג במבער גז פשוט, ואחרי חימום הגון, לשלוף את הפלסטיק המומס והבורג השבור עם מברג דק, כמו טסטר.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
:turn-l:
פורסם
לפני 17 דקות, yuvk כתב:

במקרה שנשבר בורג בתרך הדיבל, ניתן לחמם את הדיבל והבורג במבער גז פשוט, ואחרי חימום הגון, לשלוף את הפלסטיק המומס והבורג השבור עם מברג דק, כמו טסטר.

אהבתי! 

פורסם

ואם בחילוץ ברגים עסקינן: רציתי להוסיף היום כרטיס M.2 למחשב הלנובו שלי. הבורג האוחז בכרטיס - כעת מחזיק חתיכת פלסטיק תופס מקום - תפוס, לא מסתובב, למרות שלא נראה לי חרוש. רעיונות לחילוץ במקום העדין הזה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

מספיק מבער כמו זה שמשחים את הקרם ברולה?

בדיוק

לפני 22 דקות, sperial כתב:

ואם בחילוץ ברגים עסקינן: רציתי להוסיף היום כרטיס M.2 למחשב הלנובו שלי. הבורג האוחז בכרטיס - כעת מחזיק חתיכת פלסטיק תופס מקום - תפוס, לא מסתובב, למרות שלא נראה לי חרוש. רעיונות לחילוץ במקום העדין הזה?

 חשוב להשתמש במברג פיליפס איכותי בגודל הנכון, לא גדול ולא קטן מדי. רצוי עם ידית בקוטר גדול (מומנט). עם מברג כזה להפעיל לחץ משמעותי כלפי מטה ואז לסובב בזהירות.

  • אהבתי 1
:turn-l:
פורסם

זה מה שניסיתי לעשות. אולי מחר אעשה עוד ניסיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

ואם בחילוץ ברגים עסקינן: רציתי להוסיף היום כרטיס M.2 למחשב הלנובו שלי. הבורג האוחז בכרטיס - כעת מחזיק חתיכת פלסטיק תופס מקום - תפוס, לא מסתובב, למרות שלא נראה לי חרוש. רעיונות לחילוץ במקום העדין הזה?

אם ההברגה בפלסטיק חרושה צריך להבריג מאוד בעדינות כדי שהבורג יצליח לטפס מעט על הפלסטיק ואז תוכל למשוך אותו החוצה (אם אפשר תוך כדי סיבוב, למשל עם פלייר - יותר טוב)

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

ואם בחילוץ ברגים עסקינן: רציתי להוסיף היום כרטיס M.2 למחשב הלנובו שלי. הבורג האוחז בכרטיס - כעת מחזיק חתיכת פלסטיק תופס מקום - תפוס, לא מסתובב, למרות שלא נראה לי חרוש. רעיונות לחילוץ במקום העדין הזה?

מכיר את הקקה הזה. אתה צריך פלאייר קטן עם ראש שטוח, לאחוז היטב בבורג ולסובב לפחות רבע סיבוב כדי שיהיה אפשר להמשיך עם מברג.

תיזהר לא לשבור כלום בדרך.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

×
×
  • תוכן חדש...