Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב חנה ובא אדם מעורער בנפשו ושבר את שתי המראות 
עשה שבר בגריל
דפיקה בצד ושריטות בדלת
לא הייתי שם באזור
אבל יש לי עדים ויש מצלמות אבטחה
המשטרה עצרה אותו ושחררה
מה אפשר לעשות?
יש אפשרות לגבות מאיפשהו כסף?

  • מבאס 2
פורסם

אם יש לך זיהוי ודאי, פרטים אישיים והוכחות מוצקות שהוא המזיק, וכן שמאות הנזק, אתה יכול לתבוע אותו (נשמע מתאים לתביעות קטנות).

לראות כסף זה סיפור אחר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש לך מקיף - תבע את הביטוח ושכח, למרות ההשתתפות העצמית ועליית הפרמיה.

אם לאו - תוכל לתבוע אותו אישית. לא מאמין שתראה מזה כסף. תעשה בדיקה קטנה אם יש לו בית או נכסים אחרים או שהוא סתם גר אצל ההורים וכאלה. אם הוא שייך לקבוצה השנייה - לא שווה לתבוע.

טוב שמעורערים בנפשם חופשיים, זו מדיניות מוצלחת ובעלת פוטנציאל שיקומי. מה שאתה מתאר זה החיסרון הקטן בשיטה זו.

אגב, סיבה טובה לאשפוז כפוי, אם יש צורך בכך.

שמח שאתה בצד הבריא של המטבע. שהקדוש ברוך הוא ימלא חסרונך, וישלח רפואה שלמה לפוגע...

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

אם יש לך זיהוי ודאי, פרטים אישיים והוכחות מוצקות שהוא המזיק,

יש מצלמות ממש מול הרכב
וגם היו שוטרים שהגיעו לטפל בבן אדם (דיברו איתו ושחררו מיד)
הלכתי לתחנת משטרה והגשתי תלונה והתברר שהשוטרים שהיו שם לא כתבו כלום לגבי הרכב
הם אמורים לקחת את צילומי האבטחה ואולי לדבר עם העד שראה את המעשה
השוטר עצמו היה סקפטי לגבי סיכויי ההצלחה לתבוע בן אדם לא שפוי
בכל אופן אני מתאר לעצמי שזה לא עומד בראש סדרי העדפויות של משטרת ישראל

 

לפני שעה, sperial כתב:

וכן שמאות הנזק, אתה יכול לתבוע אותו (נשמע מתאים לתביעות קטנות).

לראות כסף זה סיפור אחר.

יש עניין ללכת לשמאי רכב בעוד שרוב הסיכויים שזה יהיה סתם עוד הוצאה ללא מי שיהיה אפשר לתבוע אותו?
 

לפני 45 דקות, tinoki כתב:

אם יש לך מקיף - תבע את הביטוח ושכח, למרות ההשתתפות העצמית ועליית הפרמיה.

אם לאו - תוכל לתבוע אותו אישית. לא מאמין שתראה מזה כסף. תעשה בדיקה קטנה אם יש לו בית או נכסים אחרים או שהוא סתם גר אצל ההורים וכאלה. אם הוא שייך לקבוצה השנייה - לא שווה לתבוע.

טוב שמעורערים בנפשם חופשיים, זו מדיניות מוצלחת ובעלת פוטנציאל שיקומי. מה שאתה מתאר זה החיסרון הקטן בשיטה זו.

אגב, סיבה טובה לאשפוז כפוי, אם יש צורך בכך.

לצערי אין לי מקיף
אתמול עשיתי ביטוח וויתרתי על ביטוח מראות ושמשות 😢
והצרה הגדולה היא שדיברתי עם מוסכניק וקשה למצא חלקי חילוף לרכב שלי (קאמרי 2005)

לפני 45 דקות, tinoki כתב:

שמח שאתה בצד הבריא של המטבע. שהקדוש ברוך הוא ימלא חסרונך, וישלח רפואה שלמה לפוגע...

אמן
ושישלח לו גם כסף לתקן לי את הנזק...

פורסם

היי, אם הוא לוקה בנפשו אתה תובע את האפוטרופוס שלו. מה פתאום נתן למעורער בנפשו להסתובב לבד? 

אוהד

נ.ב ושלא יבואו אלי בטענות לצרות אופקים. אב לאוטיסט. 

  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 2 דקות, o_prime כתב:

היי, אם הוא לוקה בנפשו אתה תובע את האפוטרופוס שלו. מה פתאום נתן למעורער בנפשו להסתובב לבד? 

אוהד

נ.ב ושלא יבואו אלי בטענות לצרות אופקים. אב לאוטיסט. 

שאלתי את השוטר והוא טוען שלא לכל מעורער יש אפוטרופוס 

פורסם (נערך)

1. לא כל אדם מעורער בנפשו זקוק לאפוטרופוס. גם אם יש לו אפוטרופוס, זה לא אומר שהוא צריך להשגיח עליו 24/7. המשמעות היא שהוא רשאי חוקית להחליט לגביו רק בנושאים עליו הוא קיבל אישור אפוטרופוסות (רכוש ו/או גוף). אינו נושא באחריות למעשיו של החוסה.

2. לא בהכרח עילה לאשפוז כפוי (במיוחד עקב מצוקה של מקומות אשפוז -> מנסים לקצץ במספר מאושפזים ככל הניתן).

3. אל תבנה על המשטרה שתטפל בנושא. כל עוד אין פגיעה רצינית, היא לא רוצה להתעסק עם זה (מצריך מהם הרבה משאבים כאשר כרגע הם בחוסר עצום).

(אני עוסק בתחום בריאות הנפש)

עריכה אחרונה על ידי guya72
  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...