Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C3 אייקרוס החדש היגיע בשעה טובה לישראל.


eyalkar
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אז בגלל זה הכול שאלה של מתי אתה עושה את זה.

נוסע עכשיו במרצדס c קלאס, נסה להגביר או להנמיך את עוצמת המזגן בלי להוריד את העיינים. כפתור שלישי משמאל.9876B8EB-C739-47D9-91ED-B47D020240EB.thumb.jpeg.b60208575945ec8c1428d48aa32860ad.jpeg

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 דקות, yulianx כתב:

אז בגלל זה הכול שאלה של מתי אתה עושה את זה.

 

אז אני צריך להתחיל לחשב מתי יהיה לי קר או חם. הבנתי.

 

לפני 4 דקות, yulianx כתב:

נוסע עכשיו במרצדס c קלאס, נסה להגביר או להנמיך את עוצמת המזגן בלי להוריד את העיינים. כפתור שלישי משמאל.9876B8EB-C739-47D9-91ED-B47D020240EB.thumb.jpeg.b60208575945ec8c1428d48aa32860ad.jpeg

 

 

תופס גם לגבי המאזדה, רק קצת פחות גרוע כי יש שני כפתורים של עוצמה גבוהה יותר ונמוכה יותר, אבל הם שני כפתורים מתוך 6, וגם לא הקיצוניים אלא שני האמצעיים.

61F6jzyB+PL._AC_SL1000_.jpg

 

אז מה עושים? או שעל עיוור מתחילים לספור כפתורים, או שעושים את זה בעמידה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך לחשוב, פשוט ללחוץ וזהו בלי חשש מסטיה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומר כל מי שסוטה בדרך וגורם לאחרים לבלום בגללו.

 

למה אתה דואג? שהם ידאגו!

 

בקיצור אני מנסה להבין לאן אתה חותר בדיון הזה - שתפעול דרך טאצ' הוא לא פחות טוב? הוא פחות טוב, כל מומחה UX בעולם יאמר לך את זה. אתה בעצמך יודע את זה.

שתפעול דרך טאצ' הוא לא כזה גרוע? ולצורך ההוכחה גייסת את הטענה שזה לא כזה גרוע להסתכל למקום אחר במקום על הכביש ל-2 שניות?

שהעובדה שאין יותר תאונות בגלל הסחות דעת מהכביש היא הוכחה לגיטימית לתמוך בטענה שלך?

 

לתפעול מתוך טאצ' - בתור נהג יש רק חסרונות, ויתרון אחד - זה נראה היי טקי ומגניב.

בתור יצרן יש לך טונות של יתרונות, כספיים בעיקר, הרי המסך טאצ' כבר שם.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חותר שמנסיון שלי, ומנסיון עם חבר עם אייקרוס מערכת עם טאץ פחות נוחה, אבל לא מסכנת ולא אמורה להיות דיל ברייקר. אבל זה הנסיון שלי.

זה לא מפריע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב - לא מפריע למי, בשימוש של מי?

 

אם ניקח 2000 נהגים ממוצעים, נחלק אותם ל-2 קבוצות עם כישורי נהיגה (בממוצע) דומים, נושיב חצי מהם ברכב עם תפעול טאצ' וחצי ברכב עם תפעול כפתורים, ונדרוש מהם לשנות כל מיני דברים תוך כדי הנהיגה.

יש לך ספק כלשהו למי יהיו יותר תאונות?

 

היחס למערכת טאצ' לתפעול של מערכות כמו מזגן צריך להיות כמו אל חזיית ביקיני עם חורים בדיוק איפה שהפטמות - זה עיצוב מנצח את השימושיות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין שאין יותר מידי מה להתעסק במסך.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, yulianx כתב:

אתה לא צריך לחשוב, פשוט ללחוץ וזהו בלי חשש מסטיה.

 

לפני 20 דקות, yulianx כתב:

אז בגלל זה הכול שאלה של מתי אתה עושה את זה.

 

שני המשפטים הללו לא יכולים לגור יחד.

אם הכל זה שאלה מתי אתה עושה - אז יש חשש, ואתה כן צריך לחשוב.

אם אין חשש ואתה לא צריך לחשוב - אז אין שאלה מתי אתה עושה את זה.

לפני 1 דקה, yulianx כתב:

העניין שאין יותר מידי מה להתעסק במסך.

 

חוץ מטמפרטורה ומהירות מפוח, ו-AC On/Off.

 

מזל שהאיחוד האירופי מחייב שהאיתות יהיה בידית אחרת היינו מוצאים גם אותו במסך טאצ' בתת תפריט שלישי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא משנה את הדברים שציינת כול 5 דקות.

אני חושב שהרוב גם לא.

אחרת משהו לא תקין ברכב או בגוף האדם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, yulianx כתב:

אני חותר שמנסיון שלי, ומנסיון עם חבר עם אייקרוס מערכת עם טאץ פחות נוחה,

 

זה בדיוק מה שאני אומר

 

לפני 13 דקות, yulianx כתב:

אבל לא מסכנת ולא אמורה להיות דיל ברייקר. אבל זה הנסיון שלי.

 

לא מסכנת זה תלוי במשתמש, אבל אותו משתמש, עם תפעול טאצ' ותפעול כפתורים, עם תפעול הטאצ' יהיה יותר מסוכן לסביבה.

 

וזה לא הבעיה היחידה, כי נהג שמתעסק עם הטאצ' של הרכב, אם תתן לו רכב עם תפעול בכפתורים, בד"כ יתעסק עם הטאצ' של הטלפון, כי לא אכפת לו להתעסק.

 

ולא דיל ברייקר, גם לא אמרתי דבר כזה, וכשאמא שלי חשבה להחליף רכב ההמלצה הראשונה הייתה לבדוק את ה-C3 איירקרוס, אבל זה למרות התפעול מהטאצ', ותוך ידיעה שהיא לא מתעסקת עם מזגן תוך כדי נסיעה, גם כשהוא בכפתורים.

 

לפני 13 דקות, yulianx כתב:

זה לא מפריע.

 

פחות נוח = יותר מפריע, זה קצוות שונים של אותה סקאלה.

 

לפני 3 דקות, yulianx כתב:

אני לא משנה את הדברים שציינת כול 5 דקות.

אני חושב שהרוב גם לא.

אחרת משהו לא תקין ברכב או בגוף האדם.

 

מספיקה פעם אחת בזמן הלא נכון.

 

הבעיה העיקרית עם התפעול מהטאצ' הוא שזה נותן לגיטימציה להתעסקות עם המסך טאצ', גם אם זה לא למזגן אלא להתחיל לשוטט במערכת המדיה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, לי זה מתאים.

אם לך המסך מהווה בעיה, זה גם בסדר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, הבעיה היא לא עם יוליאן, או שלמה (למרות שעובדתית ההערכה שלך של שתי שניות לא נכונה, ויש את המשפט הקבוע שרוב מוחלט מהנהגים חושבים שהם נהגים טובים מהממוצע).

מה שאומר שהערכות סובייקטיביות (לגבי זמן, מרחק, או סיכון) הן במקרה הטוב לא מדויקות ובמקרה הרע ממש שגויות.

 

הבעיה היא עם הלגיטימציה שזה נותן, להתעסק עם מסך טאצ', שיש בו עוד כל מיני דברים (כולל יוטיוב פרוץ וכו') תוך כדי הנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט לכל הנהגים שדיברתי על זה איתם ניהול המזגן ומערכת השמע דרך המסך מפריע. בודדים האנשים שזה מתאים להם. אולי זה עניין של גיל. לדעתי יצרני הרכב חוזרים לכפתורים רגילים. לי למשל מפריע שכיוון גובה האורות ועוצמת תאורת המחוונים באוקטביה 2019 נעשה דרך תפריט מסורבל במסך ולא בגלגלות פשוטות כמו כל רכב נורמלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוטיוב יש גם במסכי מולטימדיה רגילים, זה לא בעיה בתכנון של סיטרואן למשל, זה בעיה בנהג.

 

ניצן, כמה פעמים אתה מכוון תאורת לוח מחוונים?

אולי התפריטים בקושי משתמשים בהם מפנים מקום לתפריט שבו יש פעולות נפוצות יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שאתה לא קורא, או שאתה מתעקש לא להבין

 

בוודאי שזה בעיה בנהג! הבעיה של סיטרואן היא שהם שמים לנהג דביל כזה, כלי מובנה להתעסקות תוך כדי נהיגה, ואז גם זורקים לו פנימה תפעול של מערכות שהוא מדי פעם אשכרה צריך לתפעל.

 

הרי לנהג לא דביל המלצתי על ה-C3 איירקרוס למרות הטאצ'.

הבעיה היא שזה לא מייצג מי יודע כמה את האוכלוסיה הכללית, שהיא בגדול, בעייתית. בטח ובטח בקטגוריה של תפעול מסכי טאצ' תוך כדי נהיגה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...