Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה פולקסווגן ID3 (בייבוא מקביל)


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

2 יחידות ראשונות קיבלו רישוי רגע לפני סוכות:

 

גודל סוללה: 62Kwh

תאוצה מ-0-100: 9.6 שניות

הספק: 145 כ"ס

טווח WLTP: כ-427 ק"מ.

מחיר: 180000 ש"ח

גודל - מקביל לגולף.

 

image.thumb.png.a3c0542d96091a7fffb420e21f7cf487.pngimage.thumb.png.d10ae6522616a59223d4a5fb89de9de3.pngimage.thumb.png.d605f532ee21a87a15e350eea5361c4a.png

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחנים בחו"ל מדברים על טווח ריאלי של 300-320 ק"מ, אם נוהגים ביום קיץ חמים ונעים.

בכל אופן, כ-30 אלף ש"ח יותר מגולף 1.5 מקבילה זה לא מעט כסף. הסכום הזה שווה ערך לכמעט 4 שנות שימוש ממוצע (אני טועה?) בגולף בנזין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, GOLF כתב:

המבחנים בחו"ל מדברים על טווח ריאלי של 300-320 ק"מ, אם נוהגים ביום קיץ חמים ונעים.

מזל שיש פה הרבה כאלה

לפני 35 דקות, GOLF כתב:

בכל אופן, כ-30 אלף ש"ח יותר מגולף 1.5 מקבילה זה לא מעט כסף. הסכום הזה שווה ערך לכמעט 4 שנות שימוש ממוצע (אני טועה?) בגולף בנזין. 

אין DSG, אז כבר שווה משהו.

 

מעניין מתי זה יגיע וכמה זה יעלה בייבוא רשמי (ניחוש פרוע - לא פחות).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף סוג של "גולף", בלי DSG, בלי משאבת מים, בלי ידית הילוכים, ובלי "רצון טוב" אחרי גמר האחריות.

 

באתר "CARMAGAZINE" מפורסמים נתונים אחרים: 0-100 7.3 שניות. 

עם מחירים התחלתיים של 30000 פאונד, ועד כמעט 40000 פאונד.

מעניין איזה גרסה הביאו לארץ..

 

יש תמונות בפנים?

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת איכות החומרים ה- ID3 היא יותר ברמה של פולו ומעניקה תחושה זולה מהגולף.

במחיר הזה, בשים לב לכך שמדובר בהצ'בק קומפקטית (ולא ג'יפון) אני לא רואה סיבה להעדיף אותה על טסלה או איוניק 5, בפרט שמדובר ביבוא מקביל בשלב זה. 

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, shlomub כתב:

מי היבואן המקביל?
מה ציון האבזור הבטיחותי?
מה רמת הגימור?

 

רמת הגימור היא PRO, יש את כל מערכות הבטיחות המקובלות כולל בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי בשטח מת.

 

היבואן המקביל הוא חברה ירושלמית בשם עומר קאר.

 

לפני שעתיים, eshamyarok כתב:

אנחנו קבוצת רכישה של רכבים חשמליים לעובדים בתעשייה האווירית מעוניינים לקבל עוד פרטים על פולקסווגן ID3 (בייבוא מקביל)

 

מדובר ביבואן קטן, לא נראה לי שהוא יכול להתחייב לכמויות ו/או למועדי אספקה המתחייבים מקבוצת רכישה שכזאת. תרים טלפון ותשאל - פרטי הקשר בקישור לעיל.

 

תמונת פנים:

 

image.png.42eb6c64ededd1b593c3a35c2f25144b.png

 

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להיות קצת מוזר בשביל לקנות את האוטו הזה במחיר הזה בהתחשב באלטרנטיבות העדיפות משמעותית שנושאות תג מחיר דומה. המחיר גם מבהיר למה אין ליבואן חשק גדול להביא אותן לכאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עניין של "חשק". נכון לעכשיו אין הקצאות לישראל בגלל חוסר כדאיות כלכלית למכור כאן חשמליות בגלל הרגולציה האירופית.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן מדובר בגרסת ה-PRO , אז מדובר בדגם עם הסוללה החזקה. 77KWH.

טווח מוצהר כ-550 KM, ריאלי 450, בנסיעה "רגילה". 

עולה באנגליה 40000 פאונד.

על בסיס הנתונים הללו, המחיר שהיא נמכרת בארץ סביר בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר קנה כזאת בהולנד ויצא לי לסוע בה מעט.

בעקרון הרכב הזה מרגיש גדול יותר מהגולף. לנוסעים מאחור יש לא מעט מקום. מבחינת איכות חומרים והרכבה אכן יש לא מעט פלסטיק אבל עדיין מרגיש פולקסווגן. רכב נעים מאוד. יש הגבלה של המהירות ל160 קמ״ש אבל מבחינת כוח יש בערימות. למעשה נהגתי על כמה רכבים חשמליים ומרגיש שבזה ריסנו את הכוח הכי פחות. אין השתהות בלחיצה חזקה על הדוושה ויש מעט מאוד ״עידון״ של הכוח שמקבלים בתגובה, מה שאומר תחושה של ערימות של מומנט מיד בלחיצה.

 

האמת היא שאם היה ביבוא רשמי הייתי הולך על ליסינג שלו או קונה, אם כי במחיר של 180 אש״ח זה קצת יותר מדי. בהולנד הגרסא הזאת נמכרת בבערך 37-40 אלף יורו.

אם משווים את זה לאניאק שנמכר ביבוא מקביל ב200 אלף אולי האניאק עדיף (תלוי באבזור)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, eshamyarok כתב:

אנחנו קבוצת רכישה של רכבים חשמליים לעובדים בתעשייה האווירית מעוניינים לקבל עוד פרטים על פולקסווגן ID3 (בייבוא מקביל)

קבוצה של כמה אנשים? המעסיק שלכם מסכים לכם להתקין עמדות טעינה בעבודה?

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...