Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חזק ,מאובזר וספורטיבי


Moomin aba
שימו לב! השרשור הזה בן 962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 48 דקות, o.r כתב:

תבדוק את האחיות מבית אינפיניטי (G37.Q50), שונות מאוד באופי, כל אחת עם היתרונות/חסרונות שלה.

נשמע שאהבת את הוולוו, נראה לי שהן יתאימו לסגנון שאתה מחפש.

 

אבדוק, הן לא זללניות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, Moomin aba כתב:

בוקר טוב, תודה על התשובה המושקעת 🙂

 

בחיפושים קדחניים בפורום. הבנתי שיש בעיה במדיד שמן הדיגיטלי ואכילת שמן מסיבית בשנתונים 15-16 שמצריך החלפת רינגים וטבעות, תיקון שעולה 15000 שח.

האמת שקצת נכנסתי לרגרסיה בעקבות הידע הזה.

יש לך הצעות לעוד דגמים חזקים ונעימים לנהיגה?

תודה רבה על ההשקעה אחיייי

כתבתי למטה יותר את הפחד מהs60 בעקבות בעיית השמן שמצריך החלפת רינגים וטבעות, אלא אם כן יש דרך להמנע מזה..

זה כולל בתוכו את הג׳ולייטה הידנית 1.4 טורבו 170 כ״ס שנת 2013?

לגבי הוולוו - לי היתה 2014, עד 110000ק"מ לא היתה צריכת שמן כלשהי בין הטיפולים - עניין של מזל. לדעתי הבעיה היתה עד 2015, קיים (כולל כאן בפורום היכנשהו) מסמך של וולוו שמציין את המספרים הסידוריים של המנועים שבהם יש פוטנציאל (שוב - לא בכולם) לצריכה מוגברת.
לגבי הג'ולייטה - למיטב זכרוני גם בדגמים עד המתיחת פנים (ומנועים בתלתן...) של 2014 היו הרבה בעיות איכות, אבל פחות משמעותיות מקלאצ'ים. לגבי רגישויות במנוע / מולטי אייר - אני לא מכיר את הנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Moomin aba כתב:

אבדוק, הן לא זללניות?

 

G37 מאוד, אבל ביצועים בהתאם.

Q50 מכונית יותר מודרנית אבל פחות מהנה מהG37, צריכת הדלק עדיפה ותהיה באיזור הS60.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסאן מקסימה אולי? בתקציב של 80 אתה יכול לגרד אולי 2016 מלמטה (וכנראה תצטרך להוסיף איזה 5K), אבל זה הרבה אוטו לכסף בכל מקרה, מה שכן לא חסכונית (כנראה כמו ה G37 פחות או יותר, ז"א 1/6-6.5 בעיר ו 1/10-11 מחוץ לעיר). רכב חזק (מאוד), עם נוכחות, מאובזר מאוד, מזגן חזק, נוח, בקיצור רכב מנהלים\ספורטיבי מושלם (לדעתי). מבחינת "נהיגה" לא יודע ממש לשפוט כי אני לא כזה מבין במושגים אבל אם זה הכיוון שלך אז זו יכולה להיות אופציה.

 

שלי 2015 ועשיתי כאן סקירה עליה לא מזמן:

 

מה שכן לא קל למצוא ובטח שלא מהשנתונים של הדגם הישן, אבל אם אתה יכול איכשהו למצוא 2016 שמתאימה לך, היא אותו דבר רק יותר טוב.

  • אהבתי 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, erez-boi כתב:

לגבי הוולוו - לי היתה 2014, עד 110000ק"מ לא היתה צריכת שמן כלשהי בין הטיפולים - עניין של מזל. לדעתי הבעיה היתה עד 2015, קיים (כולל כאן בפורום היכנשהו) מסמך של וולוו שמציין את המספרים הסידוריים של המנועים שבהם יש פוטנציאל (שוב - לא בכולם) לצריכה מוגברת.
לגבי הג'ולייטה - למיטב זכרוני גם בדגמים עד המתיחת פנים (ומנועים בתלתן...) של 2014 היו הרבה בעיות איכות, אבל פחות משמעותיות מקלאצ'ים. לגבי רגישויות במנוע / מולטי אייר - אני לא מכיר את הנושא.

אני כל כך רוצה את הוולוו אבל ממש ממש מפחד..

לפני 55 דקות, o.r כתב:

 

G37 מאוד, אבל ביצועים בהתאם.

Q50 מכונית יותר מודרנית אבל פחות מהנה מהG37, צריכת הדלק עדיפה ותהיה באיזור הS60.

צריכת דלק זה פקטור חשוב, אני נוסע הרבה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש כאן היצע מכובד של רכבים עם אופי שונה מאוד, וכדאי לפות"ש לבדוק מה יותר חשוב לו מבין 2 הקטגוריות העיקריות:

 

- הוט האץ' מהנות לנהיגה (פיאטסה, 208, ג'ולייטה וכו')

- רכב "מפנק וחזק" (אימפלה, הוולוו והאינפיניטי שהוזכרו).

 

יכול להיות שהוא יגלה את זה רק אחרי שינהג בהן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, yonisi כתב:

ניסאן מקסימה אולי? בתקציב של 80 אתה יכול לגרד אולי 2016 מלמטה (וכנראה תצטרך להוסיף איזה 5K), אבל זה הרבה אוטו לכסף בכל מקרה, מה שכן לא חסכונית (כנראה כמו ה G37 פחות או יותר, ז"א 1/6-6.5 בעיר ו 1/10-11 מחוץ לעיר). רכב חזק (מאוד), עם נוכחות, מאובזר מאוד, מזגן חזק, נוח, בקיצור רכב מנהלים\ספורטיבי מושלם (לדעתי). מבחינת "נהיגה" לא יודע ממש לשפוט כי אני לא כזה מבין במושגים אבל אם זה הכיוון שלך אז זו יכולה להיות אופציה.

 

שלי 2015 ועשיתי כאן סקירה עליה לא מזמן:

 

מה שכן לא קל למצוא ובטח שלא מהשנתונים של הדגם הישן, אבל אם אתה יכול איכשהו למצוא 2016 שמתאימה לך, היא אותו דבר רק יותר טוב.

מקסימה היתה אופציה טובה והסתכלתי עליה, הבעיה שהמנוע אטמוספרי וזולל וזה פקטור חשוב 🙂

Just now, nadavd4 כתב:

אני חושב שיש כאן היצע מכובד של רכבים עם אופי שונה מאוד, וכדאי לפות"ש לבדוק מה יותר חשוב לו מבין 2 הקטגוריות העיקריות:

 

- ספורטיביות מהנות לנהיגה (פיאטסה, 208, ג'ולייטה וכו' - כל ההוט האץ' למיניהן).

- רכב "מפנק וחזק" (אימפלה, הוולוו והאינפיניטי שהוזכרו).

 

יכול להיות שהוא יגלה את זה רק אחרי שינהג בהן.

 

 

 

מפנק וחזק זו העדיפות שלי.

אולי כשאנהג אשנה את דעתי אבל נכון לכרגע 

״מפנק וחזק״ זה הכיוון, הבעיה שמחפש רכב שיהיה גם עם תצרוכת דלק סבירה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Fraysa כתב:

סתם מתוך סקרנות - מה קרה לך עם רכבי קונצרן VAG? 

האמת שלא קרה לי כלום, לאנשים מסביבי קרה המון.

אני עובד בתחום הרכב המון שנים ונתקלתי בכל כך הרבה מקרים כואבים.

 בנוסף בקטע ערכי קשה לי עם רכבים גרמניים כשבמפעלי החברה העבידו יהודים בעבדות פרך כחלק ממחנות העבודה של הנאצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Moomin aba כתב:

 בנוסף בקטע ערכי קשה לי עם רכבים גרמניים כשבמפעלי החברה העבידו יהודים בעבדות פרך כחלק ממחנות העבודה של הנאצים.

 

שמח לשמוע שיש עוד משוגעים כמוני

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Moomin aba כתב:

בוקר טוב, תודה על התשובה המושקעת 🙂

 

בחיפושים קדחניים בפורום. הבנתי שיש בעיה במדיד שמן הדיגיטלי ואכילת שמן מסיבית בשנתונים 15-16 שמצריך החלפת רינגים וטבעות, תיקון שעולה 15000 שח.

האמת שקצת נכנסתי לרגרסיה בעקבות הידע הזה.

יש לך הצעות לעוד דגמים חזקים ונעימים לנהיגה?

תודה רבה על ההשקעה אחיייי

כתבתי למטה יותר את הפחד מהs60 בעקבות בעיית השמן שמצריך החלפת רינגים וטבעות, אלא אם כן יש דרך להמנע מזה..

זה כולל בתוכו את הג׳ולייטה הידנית 1.4 טורבו 170 כ״ס שנת 2013?

 

צריכת שמן מוגברת זה משהו שאותי אישית הפחיד מאוד לפני הרכישה וזה בעיקר כי אין הרבה אך לעלות על זה לפני הרכישה אלא אם זה ממש מוגזם..

וולוו הבינו את הבעיה במהלך 2015 והוציאו מנועים עם רינגים שונים, פורסם כאן בפורום מאיזה מספר סידורי מדובר במנוע עם הרינג החדש ואני אישית הסתכלתי על זה כאשר רכשתי את הרכב..

נסעתי על הרכב כבר 18 אלף ק"מ ושום צריכת שמן.

 

חשוב לציין כי הרינגים הישנים אינם תקולים אלא פשוט רגישים להזנחה ואם לא תטפל הם פשוט יסתמו, הרינג איננו מתפרק או משהו פשוט נסתם עכב שמן מלוכלך ודברים כאלה, יש כמה קבוצות וולוו בוואצפ וממש ממש ממש מעט דיווחים על אנשים שנתקלו בבעיה של אכילת שמן, תוודא שהרכב טופל זו התחלה טובה, יותר טוב לקנות עם המספר סידורי החדש יותר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי, אני מסתמך פה רק על ביקורות אבל אם מה שמעניין אותך זה רכב ספורטיבי הפיאסטה היא הכי טובה ובפער.
ההתייחסות אליה בעיתונות היא כאל רכב שייכנס להיסטוריה לצד ה205 gti.

יהיה קשה לקבל חוות דעת על אמינות הרכב כי הוא כל כך נדיר אבל פיאסטה רגילה נחשבת למכונית אמינה.

לגבי המנוע, לי יש את המנוע הנ"ל בפוקוס שלי (גם רכב נדיר) והיה לפחות מקרה אחד בארץ של החלפת מנוע. 

גם לי היו מספר בעיות אבל הרבה פחות חמורות.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, 

 

אני מחזק את ההמלצה על המקסימה. 

הרכב חזק מאוד, מנוע שקט בסרק, וצליל משובח בשמן נסיעה. 

נהגתי על אחת תקופה קצרה, ופשוט לחצתי בכל פעם שהייתה לי הזדמנות. 

הרכב מאובזר היטב, מושבי עור, 2 חלונות בגג,  לי הוא הרגיש נוח, מעט צפוף מאחור. 

שליטה חשמלית על המושבים. 

מנוע אמין, אותה סדרת מנוע המשרתת את דגמי אינפיניטי, אךךך המנוע תענוג 🤤.

 

חסרונות :מנוע שתיין, ללא מערכות בטיחות אקטיביות אבל יש משהו דומה למובילאיי. 

 

יש לשים לב כי המנוע (וכל מנוע למען האמת) שתיין כאשר לוחצים הרבה, ז"א בפקקים ובתנועה עירונית. 

בתנועה בין עירונית, האוטו יהיה בהילוך גבוה, ועל בקרת שיוט אני מאמין שתוכל להוציא ממנו 1:12. 

 

יעני, בחישוב קטן הרכב יעלה לך 120 ק"מ/ 12 =  10 ליטר שזה 65.2 ש"ח ליום על פי מחיר הדלק היום.

 

אה, וגם הרכב אוהב לפרפר מסיבה כלשהי 🙂

 

זה או זה או רכבים ספורטיביים שלרוב יהיו טחונים ע"י צעירים שהתגרזנו בהם. 

או מאזדה 6, שהיא מהנה לנהיגה אבל לא מרגש מבחינת הביצועים. 

 

וכמו תמיד רק נסיעת מבחן תסיר את החשש.

 

בהצלחה!

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, online כתב:

 

צריכת שמן מוגברת זה משהו שאותי אישית הפחיד מאוד לפני הרכישה וזה בעיקר כי אין הרבה אך לעלות על זה לפני הרכישה אלא אם זה ממש מוגזם..

וולוו הבינו את הבעיה במהלך 2015 והוציאו מנועים עם רינגים שונים, פורסם כאן בפורום מאיזה מספר סידורי מדובר במנוע עם הרינג החדש ואני אישית הסתכלתי על זה כאשר רכשתי את הרכב..

נסעתי על הרכב כבר 18 אלף ק"מ ושום צריכת שמן.

 

חשוב לציין כי הרינגים הישנים אינם תקולים אלא פשוט רגישים להזנחה ואם לא תטפל הם פשוט יסתמו, הרינג איננו מתפרק או משהו פשוט נסתם עכב שמן מלוכלך ודברים כאלה, יש כמה קבוצות וולוו בוואצפ וממש ממש ממש מעט דיווחים על אנשים שנתקלו בבעיה של אכילת שמן, תוודא שהרכב טופל זו התחלה טובה, יותר טוב לקנות עם המספר סידורי החדש יותר.

 

תשובה מושקעת!

תודה לך, אבדוק 🙏

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

הי, אני מסתמך פה רק על ביקורות אבל אם מה שמעניין אותך זה רכב ספורטיבי הפיאסטה היא הכי טובה ובפער.
ההתייחסות אליה בעיתונות היא כאל רכב שייכנס להיסטוריה לצד ה205 gti.

יהיה קשה לקבל חוות דעת על אמינות הרכב כי הוא כל כך נדיר אבל פיאסטה רגילה נחשבת למכונית אמינה.

לגבי המנוע, לי יש את המנוע הנ"ל בפוקוס שלי (גם רכב נדיר) והיה לפחות מקרה אחד בארץ של החלפת מנוע. 

גם לי היו מספר בעיות אבל הרבה פחות חמורות.

אפשר לשאול מה היו הבעיות?

תודה על התשובה המושקעת 🙏

לפני שעתיים, חולה רכב#1 כתב:

שלום, 

 

אני מחזק את ההמלצה על המקסימה. 

הרכב חזק מאוד, מנוע שקט בסרק, וצליל משובח בשמן נסיעה. 

נהגתי על אחת תקופה קצרה, ופשוט לחצתי בכל פעם שהייתה לי הזדמנות. 

הרכב מאובזר היטב, מושבי עור, 2 חלונות בגג,  לי הוא הרגיש נוח, מעט צפוף מאחור. 

שליטה חשמלית על המושבים. 

מנוע אמין, אותה סדרת מנוע המשרתת את דגמי אינפיניטי, אךךך המנוע תענוג 🤤.

 

חסרונות :מנוע שתיין, ללא מערכות בטיחות אקטיביות אבל יש משהו דומה למובילאיי. 

 

יש לשים לב כי המנוע (וכל מנוע למען האמת) שתיין כאשר לוחצים הרבה, ז"א בפקקים ובתנועה עירונית. 

בתנועה בין עירונית, האוטו יהיה בהילוך גבוה, ועל בקרת שיוט אני מאמין שתוכל להוציא ממנו 1:12. 

 

יעני, בחישוב קטן הרכב יעלה לך 120 ק"מ/ 12 =  10 ליטר שזה 65.2 ש"ח ליום על פי מחיר הדלק היום.

 

אה, וגם הרכב אוהב לפרפר מסיבה כלשהי 🙂

 

זה או זה או רכבים ספורטיביים שלרוב יהיו טחונים ע"י צעירים שהתגרזנו בהם. 

או מאזדה 6, שהיא מהנה לנהיגה אבל לא מרגש מבחינת הביצועים. 

 

וכמו תמיד רק נסיעת מבחן תסיר את החשש.

 

בהצלחה!

 

חלום להביא את המקסימה

..

מפחיד אותי רק הדלק והגיר הפחות אמין..

לגבי אינפיניטי ראיתי שיש דגם הייבריד חזק וחסכוני אך הוא יקר יותר..בסביבות ה110 🙂

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מסקרנות, כמה עושה וולוו S-60 T5 בינעירוני? לדעתי לא יותר מ 13-14, אז מקסימה תעשה לך 11, זה לא כזה הבדל תהומי.

 

חוץ מזה שאם אתה בקטע אפשר לשים על מקסימה מערכת גז כמו שאני עשיתי, ואז יש לך 300 כ"ס עם צריכה בינעירונית של איוניק (31 אגורות לק"מ, מדוד עם קובץ אקסל אחרי כל תדלוק). המנוע VQ35 מאוד מתאים לגז, אמנם התקנה לא זולה אבל עם נסועה כמו שלך אתה מכסה את זה תוך שנה וקצת. אלא אם יוסיפו מס על גפ"מ כמו שהוזכר לפני כמה שבועות...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...