Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כ-190 אלף מכוניות חדשות בחציון הראשון של 2021: כך נראית מדינה שדוהרת לתהום בפול גז


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, RBRB כתב:

 

גרתי על כצנלסון פינת בן גוריון, בהחלט עורק תחבורה ראשי והמצב בכל זאת היה מחורבן.

לא הייתי מגדיר את כצנלסון "עורק תחבורה ראשי", אלא יותר לכיוון של איילון/כביש 2/4/מסילת רכבת - כזה שהמון אנשים (עשרות/מאות אלפים) עם מוצא/יעד שונים לגמרי עוברים בו כל יום.
וגם אז, אתה צריך שהיעד שלך יהיה קרוב בעצמו לעורק ראשי שכזה. חוסר יעילות...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 254
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

מי שחושב שהדרך להתמוד עם עומס תנועה היא הוספה של נתיבים או כבישים, מוזמן להכיר את המושג "ביקוש מושרה":

https://www.stlanguage.com/ביקוש-מושרה/

 

נגיד שאתם נוסעים לעבודה ברכב בכביש עם 3 נתיבים, פקוק ועמוס.

מודיעים שהולכים להפקיע נתיב אחד לתחב"צ. אתם מרוצים או כועסים?

בניגוד לאינטואיציה, אתם אמורים להיות מרוצים, גם אם אתם לא מתכוונים בשום אופן לנסוע תחב"צ.

הקצאת נתיב אחד לתחב"צ תגרום לעומס זמני, אבל אחריו חלק מהאנשים יעברו לתחב"צ ויש סיכוי סביר שזמן הנסיעה שלכם דווקא יתקצר.

אבל נסו למכור את הפתרון הזה לנהגים שרוצים עוד כבישים ועוד מחלפים.

  • אהבתי 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, פינדר כתב:

מבחינתי תחב"צ זה נוחות.

אם יש תחב"צ יעיל, אני מעדיף את זה בקלות על פני רכב.

 

 

אם אין פקקים מיוחדים או בעיית חניה אז אין יותר נוח מלהכנס לרכב בחנייה שלך ופשוט לנסוע ישירות למקום שאתה צריך. בטח ובטח אם יש מספר יעדים שונים במקומות שונים שצריך לעבור בהם. 

 

אם לדעתך אוטובוס יותר נוח זה רק כי כנראה אתה ממש שונא לנהוג או נרתע מזה. 

 

עם שאר ההודעה שלך לגבי מצב התחבצ אני כמובן מסכים. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RBRB כתב:

 

אני אענה לך על עצמי כי הייתי במצב כמעט זהה.

 

גרתי בגבעתיים ועבדתי בתל אביב. מדלת לדלת 7 ק"מ בדיוק. נסיעה באוטובוס חייבה אותי החלפה של אוטובוסים וזמן הגעה של שעה ו10 דק'. מי השפוי שיסכים לזה?

כמו שכתבתי, אני חושב שזה מעגלי. המדינה או העיריות פה חייבות לפנות המון מקום לנתצים כדי שזה לא יקח שעה ועשר דקות. אבל גם זה קשה, כי יש גם המונים שזה לא ישרת אותם ויש גם המונים שזה כן אבל יש להם אנטי לאוטובוסים מלכתחילה ולא משנה מה. 

 

(אני מבי גםן שלך דו"ג פותר את הבעיה, בשבילי זו פחות אופציה)

לפני 6 דקות, Doron_Z כתב:

אם אין פקקים מיוחדים או בעיית חניה אז אין יותר נוח מלהכנס לרכב בחנייה שלך ופשוט לנסוע ישירות למקום שאתה צריך

אשמח לשמוע על מקום שאתה מכיר בעולם המערבי שפתרוח את בעיית הפקקים ומתכננים את העתיד של התחבורה על טהרת הרכב הפרטי.

 

לפני 20 דקות, פינדר כתב:

התכנון של התחב"צ בארץ גרוע ומי שרוצה להשתמש בה, צריך לבחור בקפידה את מקום מגוריו.

 

זה מה שאני משתדל לעשות. מעבר לזה שיש מלא weirdos באוטובוסים וזה כור ההיתוך האמיתי של מדינת ישראל, זה כל כך הרבה יורת נח ונגוע מהסטרס האינסופי שבנהיגה בפקקים ועוד בעיר

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שלהגיע ולזוז בכל גוש דן והשרון בלי רכב זה קטסטרופה.

האוטובוסים המרכזיים והיעילים מפוצצים רוב היום, הפחות יעילים פשוט אינם מספיק טובים, התחנות רכבת בכל המרכז נמצאות בקצה הערים (לדוג' פ"ת שבה יש 2 תחנות אבל ב2 אזורי תעשייה) ככה שגם לרכבת צריך רכב או אוטובוס וככה כמעט לא משנה מה אתה כבול לרכב בשביל הנוחות או מוכן להתפשר איכשהו על אוטובוס עד הרכבת.

2012 Alfa Romeo Mito Sprint TcT

Peugeot 208 GTI 2015

Suzuki Jimny 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נרשמו פה המון דברים חשובים, 

אני אוסיף כמה ואגיב על כמה.

 

בגדול, דיי ברור כאן מי גר במרכז ומי לא,
אני יכול לומר שאני גר בקריות ובסביבה שלי אמנם מעט עמוס בשעות מסויימות, אבל בסך הכל סביר לחלוטין,
בתור רוכב אופניים אני נע המון עם הרכב בימי שישי (בוקר+צהריים) בצירים באיזור הכרמל, יישובי חוף הכרמל ובצד המזרחי לכיוון משמר העמק והסביבה,
לרוב, אין עומסים חריגים ואני מגיע בזמן סביר לחלוטין ליעדים שלי.
בראש שלי, בעולם טוב יותר, אני אצליח לעבור בשנתיים הקרובות ליישוב באיזור הקיבוצים (כמו רמת השופט / עין השופט / הזורע) לבית באיזו הרחבה,
או לחילופין אם לא,

אחפש לגור בשכונה חצי מבודדת (נגיד כמו גבעת הרקפות בקרית ביאליק או גבעת רם/טל ליד קרית אתא) עם אופציה להגיע לכל הכבישים המהירים צ'יק צ'ק (עניין של דקה או שתיים מהחניה) ועדיין להינות משכונה חדשה יחסית ושקטה.

לגבי מי שדיבר על הגעה בתחב"ץ לעבודה לעומת נוחות / פינוק בנסיעה ברכב,
אני יכול לומר לכם שאני עובד באיזור הקריות, חמישה קילומטר באופניים (בול) מהבניין שלי למשרד שלי, 
יש לי הסעות לעבודה הלוך וחזור,
ועדיין,
אני בלי רכב כמה חודשים (ממתין לחדש - לא לצלוב אותי 🙃) מאז שמכרתי את שלי, ואני מטפס על הקירות,
אני לא רואה תחליף לגמישות שהרכב מאפשר,
התחבורה הציבורית מהמקום בו אני עובד לא יעילה ואני צריך ללכת קילומטר לתחנה הקרובה שתאפשר זמינות גבוהה של תחב"ץ אלי הביתה,
לא הגיוני בחום של יוני עד ספטמבר, לא הגיוני גם בגשם וברוחות,
וכן, הרכב מאפשר לי להגיע מוקדם לעבודה, לחנות בשקט, לעבוד כשעה לפני תחילת יום העבודה ולהכין עצמי בשקט למה שיש לי בהמשך,
הרכב מאפשר לי לצאת מתי שבא לי הביתה בערב, קצת שעות נוספות / הרבה שעות נוספות, ואני בבית תוך גג של הגגות עם פקק - אחרי רבע שעה, 
ואם בא לי לעבור בדרך במקום כלשהו, זה מיידי וספונטני.

מישהו רשם משהו בסגנון של "במקום בו העשירים נוסעים בתחב"צ - המדינה במצב טוב", זה משפט מעולה,
אז אולי המשפטים הבאים לא יהיו 100% פוליטקלי קורקט,
אבל,
קודם שהמטרוניות יהיו נקיות ולא בור של זוהמה (ואני נוסע בהן לצערי, בחודשים האחרונים),
שהנהגים לא ינהגו כמו חולי נפש עם מכות של גז/ברקס ברמה שאני אעזור פעם בשבועיים לגברת רנדומלית לאסוף את חפציה מהרצפה, 
ויודעים מה?
תקרו לי איך שבא לכם, 
אבל לא מתאים לי לעלות לבוש נורמלי ונקי למטרונית ולהתחכך באנשים מסריחים מסיגריות, להתבעס ממושבים שחורים מלכלוך, ובאופן כללי להיות בסביבה של חתך באוכלוסיה שאני פחות נהנה מחברתו (ממגוון סיבות שלא ניכנס אליהן פה, זה לא דיון סוציולוגי).
נסעתי בתחב"צ/מטרו בארה"ב ובאירופה, 
ההבדל ברור, גם בזמינות, גם בניקיון (לפחות באירופה) וגם ביעילות,

יצא לי להיות בברצלונה ביום בו נהגי המטרו "שבתו" לאות מחאה כחלק מבקשה להעלות את שכרם,
אז חיכינו למטרו 4 דקות או 6 דקות במקום 2 דקות וארבעים... רק כדי לתת מושג מה הולך שם.
אם לא יצאתם מקלאסיקו בקאמפ-נואו, יחד עם 100 אלף צופים אחרים, וראיתם איך תוך 40 דקות רובם המכריע מתפזר במטרו,
לא ראיתם יעילות מהי.

בארץ, ביום יום, אין תחליף לנוחות של רכב - כמובן, כתלות של היכן גרים, 
כי כשאתה גר ביישוב קהילתי על צוק, עם נוף מהמם, אתה ומשפחתך זקוקים לרכבים, 
וגם בעיר, לא תמיד נוח לנסוע בתחבורה ציבורית,
תל-אביב, שיעילה פי כמה מהקריות בעיני ברמת התחבורה הציבורית שלה, עדיין יכולה לאתגר מאוד בקוים מסויימים ובשעות מסויימות,
אנשים נדחסים שם לאוטובוסים ברמה מבהילה לפעמים, 
ולא משנה איך תסובבו את זה, נעים יותר ברכב שלך, בעיני, גם אם זה בפקק, עדיף לשבת בניחותא במקום נקי עם מיזוג והספוטיפי שלך,
מאשר באוטובוס צפוף מלא אנשים וריחות ולכלוך.

הרכבת, מהקריות, עובדת מצויין, כשהיא עובדת, בשעות מסויימות, וגם כאן, אנחנו רחוקים מהאופטימלי, אבל אני חושב שהנסיעה ברכבת בארץ היא בסדר גמור.
הלוואי ויהיו עוד אנשים שיעבדו מהבית באופן היברידי (כמה ימים בבית וכמה במשרד), זה יעשה פלאים,
לי באופן אישי זה לא קורה בגלל אופי הארגון והעבודה, אבל הייתי שמח לעבוד ככה.

אני לחלוטין מסכים שחייבת להיות תחבורה ציבורית, יעילה, טובה, שעובדיה מרוצים ודואגים להם, 22/24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, 
חייבת.
אבל בואו נתחיל בזה שנוכל לנסוע לנתב"ג נון סטופ, אחרי זה נדבר על שאר המקומות.
מדינת ההלכה שאנחנו לעולם לא תעבוד כמו אירופה. לעולם.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 6

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אשמח לשמוע על מקום שאתה מכיר בעולם המערבי שפתרוח את בעיית הפקקים ומתכננים את העתיד של התחבורה על טהרת הרכב הפרטי.

 

 

דיברתי על הקונספט של רכב, לא אמרתי שפתרו את בעיית הפקקים למרות שאני מניח שברוב המקומות עם תחבצ נורמלי הפקקים הרבה יותר נסבלים ופחות מורגשים מאשר מה שהולך בארץ בשעות השיא. 

 

בסופו של יום גם בארץ לא תמיד פקוק בכל שעה ובכל אזור, עומס סביר מבחינתי זה אם אני תמיד עובר במחזור הראשון של הרמזורים (גם אם יש איתי עוד כמה שחולקים את הכביש), ויש הרבה זמנים כאלה גם בארץ, רק לא בשעות השיא ובטח שלא במרכז בשעות השיא... לזה אני מתכוון באם אין פקקים מיוחדים אז רכב זה הכלי הכי נוח שמוסיף הרבה לאיכות החיים

 

מבחינת כלי לשינוע לעבודה בשעות לחץ, כן ברור שאם אתה באזור עם המון פקקים שמוסיפים מאות אחוזים לזמן הנסיעה בנטו אז זה סבל וצריך למצוא פתרונות יעילים יותר דרך תחב"צ. 

לפני 4 דקות, Super_T כתב:

נרשמו פה המון דברים חשובים, 

אני אוסיף כמה ואגיב על כמה.

 

בגדול, דיי ברור כאן מי גר במרכז ומי לא,
אני יכול לומר שאני גר בקריות ובסביבה שלי אמנם מעט עמוס בשעות מסויימות, אבל בסך הכל סביר לחלוטין,
בתור רוכב אופניים אני נע המון עם הרכב בימי שישי (בוקר+צהריים) בצירים באיזור הכרמל, יישובי חוף הכרמל ובצד המזרחי לכיוון משמר העמק והסביבה,
לרוב, אין עומסים חריגים ואני מגיע בזמן סביר לחלוטין ליעדים שלי.
בראש שלי, בעולם טוב יותר, אני אצליח לעבור בשנתיים הקרובות ליישוב באיזור הקיבוצים (כמו רמת השופט / עין השופט / הזורע) לבית באיזו הרחבה,
או לחילופין אם לא,

אחפש לגור בשכונה חצי מבודדת (נגיד כמו גבעת הרקפות בקרית ביאליק או גבעת רם/טל ליד קרית אתא) עם אופציה להגיע לכל הכבישים המהירים צ'יק צ'ק (עניין של דקה או שתיים מהחניה) ועדיין להינות משכונה חדשה יחסית ושקטה.

לגבי מי שדיבר על הגעה בתחב"ץ לעבודה לעומת נוחות / פינוק בנסיעה ברכב,
אני יכול לומר לכם שאני עובד באיזור הקריות, חמישה קילומטר באופניים (בול) מהבניין שלי למשרד שלי, 
יש לי הסעות לעבודה הלוך וחזור,
ועדיין,
אני בלי רכב כמה חודשים (ממתין לחדש - לא לצלוב אותי 🙃) מאז שמכרתי את שלי, ואני מטפס על הקירות,
אני לא רואה תחליף לגמישות שהרכב מאפשר,
התחבורה הציבורית מהמקום בו אני עובד לא יעילה ואני צריך ללכת קילומטר לתחנה הקרובה שתאפשר זמינות גבוהה של תחב"ץ אלי הביתה,
לא הגיוני בחום של יוני עד ספטמבר, לא הגיוני גם בגשם וברוחות,
וכן, הרכב מאפשר לי להגיע מוקדם לעבודה, לחנות בשקט, לעבוד כשעה לפני תחילת יום העבודה ולהכין עצמי בשקט למה שיש לי בהמשך,
הרכב מאפשר לי לצאת מתי שבא לי הביתה בערב, קצת שעות נוספות / הרבה שעות נוספות, ואני בבית תוך גג של הגגות עם פקק - אחרי רבע שעה, 
ואם בא לי לעבור בדרך במקום כלשהו, זה מיידי וספונטני.

מישהו רשם משהו בסגנון של "במקום בו העשירים נוסעים בתחב"צ - המדינה במצב טוב", זה משפט מעולה,
אז אולי המשפטים הבאים לא יהיו 100% פוליטקלי קורקט,
אבל,
קודם שהמטרוניות יהיו נקיות ולא בור של זוהמה (ואני נוסע בהן לצערי, בחודשים האחרונים),
שהנהגים לא ינהגו כמו חולי נפש עם מכות של גז/ברקס ברמה שאני אעזור פעם בשבועיים לגברת רנדומלית לאסוף את חפציה מהרצפה, 
ויודעים מה?
תקרו לי איך שבא לכם, 
אבל לא מתאים לי לעלות לבוש נורמלי ונקי למטרונית ולהתחכך באנשים מסריחים מסיגריות, להתבעס ממושבים שחורים מלכלוך, ובאופן כללי להיות בסביבה של חתך באוכלוסיה שאני פחות נהנה מחברתו (ממגוון סיבות שלא ניכנס אליהן פה, זה לא דיון סוציולוגי).
נסעתי בתחב"צ/מטרו בארה"ב ובאירופה, 
ההבדל ברור, גם בזמינות, גם בניקיון (לפחות באירופה) וגם ביעילות,

יצא לי להיות בברצלונה ביום בו נהגי המטרו "שבתו" לאות מחאה כחלק מבקשה להעלות את שכרם,
אז חיכינו למטרו 4 דקות או 6 דקות במקום 2 דקות וארבעים... רק כדי לתת מושג מה הולך שם.
אם לא יצאתם מקלאסיקו בקאמפ-נואו, יחד עם 100 אלף צופים אחרים, וראיתם איך תוך 40 דקות רובם המכריע מתפזר במטרו,
לא ראיתם יעילות מהי.

בארץ, ביום יום, אין תחליף לנוחות של רכב - כמובן, כתלות של היכן גרים, 
כי כשאתה גר ביישוב קהילתי על צוק, עם נוף מהמם, אתה ומשפחתך זקוקים לרכבים, 
וגם בעיר, לא תמיד נוח לנסוע בתחבורה ציבורית,
תל-אביב, שיעילה פי כמה מהקריות בעיני ברמת התחבורה הציבורית שלה, עדיין יכולה לאתגר מאוד בקוים מסויימים ובשעות מסויימות,
אנשים נדחסים שם לאוטובוסים ברמה מבהילה לפעמים, 
ולא משנה איך תסובבו את זה, נעים יותר ברכב שלך, בעיני, גם אם זה בפקק, עדיף לשבת בניחותא במקום נקי עם מיזוג והספוטיפי שלך,
מאשר באוטובוס צפוף מלא אנשים וריחות ולכלוך.

אני לחלוטין מסכים שחייבת להיות תחבורה ציבורית, יעילה, טובה, שעובדיה מרוצים ודואגים להם, 22/24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, 
חייבת.
אבל בואו נתחיל בזה שנוכל לנסוע לנתב"ג נון סטופ, אחרי זה נדבר על שאר המקומות.
מדינת ההלכה שאנחנו לעולם לא תעבוד כמו אירופה. לעולם.

 

מסכים עם כל מילה, ורכב זה חופש אין אפס, כשהוא פועל תחת תנאים טובים (לא פקוק מדי, בלי בעיות חניה קשות) אז כן, זה מאוד כיף, נוח מפנק, שימושי ומוסיף רבות לאיכות החיים. מי שחי רק בתנאי רכב קשים כל הזמן שבהם הוא סובל בכל נסיעה מפקקים קשים וממושכים (לא נגיד עיכוב של עוד 10-20 דקות על זמן נסיעה נטו) ומחסור חמור בחניה צריך למצוא אלטרנטיבות אחרות או לשנות מיקום/עבודה במידה והאלטרנטיבות גרועות אפילו יותר. 

 

המדינה לא הולכת לסדר את העניינים האלה בעשור הקרוב אז כדאי שלפחות תכירו בזה ותערכו בהקדם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 59 דקות, Doron_Z כתב:

אגב לנסות למצוא חנייה שעות ליד הבית זה אכן דרעק באזורים עם מצוקת חנייה קשה, אני לא הייתי יכול לחיות ככה ולמרות שאני גר ברמת גן 4 שנים שמתוכן 3 בחנייה ציבורית (וכן באזור יחסית מרכזי) , לא חוויתי סיטואציה כזאת, אם הייתי חווה לא הייתי יכול להמשיך. אני נהנה מהרכב ומהיתרונות שלו ומבחינתי זו איכות חיים משמעותית גם אם היה תחבצ טוב

גם אני גר ברמת גן ועובד בעיר, ללכת לעבודה ברגל לוקח לי 20 דק', אבל ברכב זו נסיעה של חצי שעה! 

לא יודע באיזה אזור אתה גר שיש חניה ברחוב אבל ליד הבית שלי אי אפשר למצוא חניה אחרי 5-6-7 בערב, שזו השעה שרוב האנשים חוזרים מהעבודה, ברמה שאנשים חונים חופשי על המדרכה. זה ההיפך מאיכות חיים. אתה בא לגור בעיר כזו עם כל יוקר המחייה שנלווה בין היתר בשביל לחסוך מעצמך את הכאב ראש של עמידה בפקקים וחיפושי חניה. גם אנשים שיש להם חניה פרטית אחת, זה לא תמיד מספיק. 

אנשים פה מחזיקים מכוניות כי הם חייבים, לא כי זה הכיף שלהם. גם אין שום קשר בין הנאה מנהיגה לעמידה בפקקים ומלחמה בתנועה עירונית.

תוסיף על זה את המכורים, שנוסעים לכל מקום באוטו גם אם זה מטר מהבית. במיוחד בימי שישי, אנשים נזכרים לקנות חלות לשבת אז צריך לחנות בתוך הכניסה של המאפיה עם הרכב על המדרכה, להמשיך 10 מטר משם ברכב לחנות ירקות, אחרי זה לחסום נתיב בשביל לקפוץ שניה למכולת לקנות בירות וגלידה לילד ועל הדרך לחסום שם כניסה לחניה של איזה בניין, ולגרום לכל מי שרוצה להיכנס או לצאת לצפור כמו חולה נפש עד שהוא טורח לנסוע חזרה לבית שלו, שנמצא במרחק 10 דקות הליכה מכל ההתרחשות הזו.

סיוט.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

תוסיף על זה את המכורים, שנוסעים לכל מקום באוטו גם אם זה מטר מהבית. במיוחד בימי שישי, אנשים נזכרים לקנות חלות לשבת אז צריך לחנות בתוך הכניסה של המאפיה עם הרכב על המדרכה, להמשיך 10 מטר משם ברכב לחנות ירקות, אחרי זה לחסום נתיב בשביל לקפוץ שניה למכולת לקנות בירות וגלידה לילד ועל הדרך לחסום שם כניסה לחניה של איזה בניין, ולגרום לכל מי שרוצה להיכנס או לצאת לצפור כמו חולה נפש עד שהוא טורח לנסוע חזרה לבית שלו, שנמצא במרחק 10 דקות הליכה מכל ההתרחשות הזו.

סיוט.


את נושא האנשים שמסרבים להשתמש באיבר שנקרא רגליים (או ראש לצורך העניין) - אתה לא תפתור,
בעיני, סידורים ברגל בשישי הם חלק מ..יום שישי וזה נחמד,
לא מבין אנשים שחוסמים כניסות לחניות פרטיות בשביל "רגע" ו"שניה" ו"רק אוסף את הילד" או "רק משלם פה שניה על ידיעות אחרונות וחצי אבטיח"
מצד שני, מה תעשה? למיטב ידיעתי, רצח או פגיעה חמורה באדם על רקע טימטומו אסורים בחוק,
תנשום עמוק, תמשיך לצפור ותהנה מהשיר שיש ברדיו / בספוטיפיי באותו הרגע.
 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Doron_Z כתב:

ורכב זה חופש אין אפס, כשהוא פועל תחת תנאים טובים (לא פקוק מדי, בלי בעיות חניה קשות) אז כן, זה מאוד כיף, נוח מפנק, שימושי ומוסיף רבות לאיכות החיים.

אתה חושב חוזר על טענה מאוד דומה. אין התכנות לתנאים הטובים האלו. לא כאן. לא בעולם.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

גם אני גר ברמת גן ועובד בעיר, ללכת לעבודה ברגל לוקח לי 20 דק', אבל ברכב זו נסיעה של חצי שעה! 

לא יודע באיזה אזור אתה גר שיש חניה ברחוב אבל ליד הבית שלי אי אפשר למצוא חניה אחרי 5-6-7 בערב, שזו השעה שרוב האנשים חוזרים מהעבודה, ברמה שאנשים חונים חופשי על המדרכה. זה ההיפך מאיכות חיים. אתה בא לגור בעיר כזו עם כל יוקר המחייה שנלווה בין היתר בשביל לחסוך מעצמך את הכאב ראש של עמידה בפקקים וחיפושי חניה. גם אנשים שיש להם חניה פרטית אחת, זה לא תמיד מספיק. 

אנשים פה מחזיקים מכוניות כי הם חייבים, לא כי זה הכיף שלהם. גם אין שום קשר בין הנאה מנהיגה לעמידה בפקקים ומלחמה בתנועה עירונית.

תוסיף על זה את המכורים, שנוסעים לכל מקום באוטו גם אם זה מטר מהבית. במיוחד בימי שישי, אנשים נזכרים לקנות חלות לשבת אז צריך לחנות בתוך הכניסה של המאפיה עם הרכב על המדרכה, להמשיך 10 מטר משם ברכב לחנות ירקות, אחרי זה לחסום נתיב בשביל לקפוץ שניה למכולת לקנות בירות וגלידה לילד ועל הדרך לחסום שם כניסה לחניה של איזה בניין, ולגרום לכל מי שרוצה להיכנס או לצאת לצפור כמו חולה נפש עד שהוא טורח לנסוע חזרה לבית שלו, שנמצא במרחק 10 דקות הליכה מכל ההתרחשות הזו.

סיוט.

 

גרתי 3 שנים באזור אבא הלל בצד שקרוב יותר לקניון איילון. היתה לי רוטינת חנייה קבועה שבסופה תמיד היתה מובטחת לי חנייה פנויה גם בתסריט הכי רע שכל החניות הקרובות ברחוב נתפסו כבר, אז כן זה אומר 5-7 דקות הליכה. כזה נורא? לא חושב וגם זה כאמור רק בתסריט השלילי שהכל כבר תפוס. יש לי שכנה ידידה בסוקולוב ליד, עובדת בתל אביב (מגיעה עם הרכב) וחוזרת ב 5-6 שגם חיה ככה לאורך השנים, לפעמים מוצאת ליד הבית לפעמים צריכה ללכת כמה דקות וזה כן אזור יחסית עמוס ונחשב ברמת גן (גם אם לא מרכז העיר) והיא מסתדרת בלי לחנות על מדרכות או לעשות סיבובים של שעה. 

 

אם לא היה ניתן להסתדר אז או שהייתי מחפש דירה עם חנייה באזור (מה שיש לי עכשיו אבל בעיקר בגלל הרכב שמושך יותר תשומת לב) או שהייתי עוזב, אני באמת לא מבין איך התל אביבים שמתארים תור של 50 דקות לחניון בסוף יום עבודה חיים ככה, לא נתפס בעיני. 

 

אתה צודק שיש הרבה פעמים כאוס בעיר בגלל כל מני ישראלים חוצפנים, אנשים במנטליות של לחנות על הפרצוף שלך רק לא לחפש רגע וללכת 3 דקות. בסופו של דבר אחרי כמה שנים עם רכב באמת שמסתדרים מצויין שם עם שינויי מנטליות מתבקשים שזו לא עיריית פריפריה עם מרחבי חניה וכבישים ריקים. לשמחתי אני גם בסיטואציה שגם כשנהגתי לעבודה אז הפקקים לא נוראיים במסלול שלי (יוצא עשרים דקות מוקדם יותר ומרוויח נסיעה שקטה) והיום אני בכלל עובד במרחק הליכה אז בכלל "הסתדרתי". 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, פינדר כתב:

אני גר ברחובות ועובד בתל אביב. יש לי אוטובוס מהשכונה לרכבת, לא יותר מ10 דקות נסיעה.

העבודה נמצאת במרחק הליכה של 10 דקות מהתחנה.

יוצא לי דלת לדלת בבוקר שעה וחצי ובחזור בערב שעה ו10 דקות.

הבעיה שזה נראה לך פרק זמן סביר.

 

ב 86' גרתי בראשון ולמדתי ברמת גן. הייתי יוצא ב 7.20 מהבית ובעשרה ל 8 הייתי בבית הספר אחרי הליכה לתחנה, אוטובוס לתחנה מרכזית תל אביב ועוד אוטובוס לבית הספר. ברכב זה היה לוקח כ 20-25 דקות.  גם הנסיעה שלך שאורכה כ 20 קילומטר פלוס מינוס לא צריכה לקחת שעה וחצי. יש אנשים שרצים את זה בפחות זמן.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Doron_Z כתב:

אם לדעתך אוטובוס יותר נוח זה רק כי כנראה אתה ממש שונא לנהוג או נרתע מזה. 

אני לא שונא לנהוג ולא נרתע מזה.

רק שכמו שיבגני ענה לך, החלופה שאתה מתאר קיימת רק בפנטזיה.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אתה חושב חוזר על טענה מאוד דומה. אין התכנות לתנאים הטובים האלו. לא כאן. לא בעולם.

 

 

לא הבנתי, אתה טוען ששום נסיעה ברכב לא מכילה תנאים טובים שמאפשרים להנות ממנו? לא יודע איפה אתה נוהג אבל זה לא נכון ולא קרוב לזה אפילו. 

 

כבר הסברתי את הסיטואציה עם הסייגים שלי, הרכב לא שימושי ונוח לכל דבר ובכל תנאי אבל הוא כן שימושי ונוח הרבה פעמים ברמה האינדיבידואלית, ברור שאם אין תחב"צ וכולם משתמשים רק בזה לכל נסיעה אז זה לא באמת יכול לעבוד ככלי בלעדי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...