Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצרנים עם עבר או הווה בעיתי , למה ואך כשאפשר לפתור משאירים בעייה שנים קדימה?


bigmik
שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תיקון, יש 2 יצרני מצמדים ל DSG 

LUK ו SACHS. דווקא במצמדים לא הייתי דואג לשורת הרווח שלהם, מפני שמצמד זה מוצר מתכלה

ומכונית אחת תצרוך כמה וכמה מצמדים במהלך חייה, גם באפטרמרקט, ששם לדעתי הם מרוויחים יותר.

בחישוב כללי מדובר על מספר אסטרונומי של מצמדים.

עריכה אחרונה על ידי teyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנשים לא אוהבים שמצביעים על כשלונות שלהם או של הארגון שלהם. ומנהלים, שלהם יש אגו ענקי ממוקד בהצלחה כספית לטווח הקצר ובקידום, מתעצבנים עוד יותר מבשורות רעות כאלה.

הפמליה שלהם לומדת שלא טוב לעצבן אותם ועדיף להמשיך כרגיל. רוב המנהלים גם לא מתענינים מיזמתם במה שהשכירים שלהם רוצים להגיד. לכן כשיש כשלים ופגמים, המנהלים לא יודעים עליהם.

מעבורת החלל "צ'לנג'ר" התפוצצה תוך דקות מהשיגור. הפיזיקאי הגאון והשובב פיינמן בדק והתברר שעוד לפני השיגור הזוטרים ידעו על הכשל שהביא להתרסקות. אבל המנהלים הבכירים יצרו מצב שאין להעביר להם בשורות רעות ולכן כשהמעבורות התפוצצה, הם אפילו לא ידעו מדוע.

 

Challenger_explosion.jpg

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידעו היטב מדוע התפוצצה. בלילה שלפני השיגור התקיימה שיחה בין היצרן של המאיצים לבין בכירים בבקרת השיגור בו דיברו על הפוטנציאל לכשל בשיגור בטמפרטורה כה נמוכה. הבכירים החליטו שהמידע שהמהנדסים סיפקו לא מבסס את הטיעון שלהם ולכן אישרו את השיגור. בנאסא היו בהחלט בעיות תהליכיות, אבל לרדד את זה ל-"מנהלים שכל מה שמעניין אותם זה האגו שלהם" זה קצת חוטא לאמת.

עריכה אחרונה על ידי shugiflex
  • אהבתי 2
  • מעניין 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לכולם שזה עניין כלכלי גרידא, מושכים עם מוצר כושל כי עדיין לא פותח המוצר הבא או כנראה עדיין לא בשל ליצור המוני ובינתיים מנסים לתת פתרונות כמה שיותר זולים. לפעמים יש הצלחה ולפעמים לא. 

יש התחיבויות מול ספקים לכמה שנים קדימה, יש הסכמיים סחר ותעסוקה מול מדינות מארחות ויש עוד המון מורכבויות של יצור רכב שאנחנו לא בפוזיציה בכלל להתחיל להבין.

עוד דבר אגיד כי עלו פה כל מיני תיאוריות קונספירטיוויות, עד שלא נמצאים מתוך ארגון ברמה מספיק בכירה או עמדת מפתח שלאו דווקא כל כך בכירה, לא יודעים בדיוק מה עובר על האנשים שם ומה השיקולים המיקרו מדוייקים להחלטה כזאת או אחרת, הכל רק ספקולציות, שמניסיון אישי רחוקות מהאמת.

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

עוד לא ראיתי רנו בת יותר משנתיים עם תאורה אחורית (בלימה ואיתות) שעובדת באופן תקין.

לא ראיתי את זה במגאן 3 את האמת. הייתה לנו כזו 4 שנים וחצי ולא היה כלום (וכן, נדבק מדי פעם).

זו מחלה שבולטת מאוד בפלואנס.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shugiflex כתב:

. הבכירים החליטו שהמידע שהמהנדסים סיפקו לא מבסס את הטיעון שלהם ולכן אישרו את השיגור. .

לא נכון.

 

ציטוט:

"מזג האוויר הקר בפלורידה גרם לקרע באטם הגומי שנועד למנוע דליפת גזים מטילי הדלק המוצק (טילי ההאצה הדקים שהיו צמודים לשני צדדיו של מכל הדלק הכתום הענקי). בשל הקרע דלפו גזים לוהטים מהטיל, התלקחו וגרמו לפיצוץ.

 

לוועדה התברר שהאפשרות לכשל כזה היתה ידוע כבר בשלב תכנון המערכת בשנות ה-70, ושמהנדסי החברה שבנתה את הטילים טענו לפני השיגור שהאטם לא נבדק בטמפרטורות נמוכות. הם המליצו לדחות את השיגור בעקבות זאת, אך אחד ממנהלי מערכת הטילים בנאס"א השיב, "מתי אתם רוצים שנשגר? באפריל הבא?"...

 

הפיזיקאי הנודע ריצ'רד פיינמן, שהיה חבר בוועדת החקירה, סיכם בבוטות: "כדי שטכנולוגיה תפעל בהצלחה, יש לתת עדיפות למציאות על פני יחסי הציבור, כי את הטבע אי אפשר לרמות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלמד על פרשת פורד פינטו ותבין למה.

היצרן צריך לאסוף את כל המכוניות שנמכרו, לתכנן מוצר חדש, לשלם פיצויים למי שנפצע\נהרג.

לא שווה להם

 

כמה כתבות שמצאתי

https://www.auto.co.il/article/123428

https://ecowiki.org.il/wiki/פרשת_פורד_פינטו

 

אלה מכוניות דיזל שפולקסווגן אספו מלקוחות, תחשב כמה זה עולה

 

1440x810_cmsv2_b10bc1f0-c2dc-5741-adc2-8c3af046be53-3118751.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מיותרות אשמח לקבל אחת או שתיים.

אגב ברנו זה מדהים כשאתה רוצה לנסוע שמאלה / ימינה אור ברקס מהבהב וכשאתה לוחץ ברקס האיתות נדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ודי משעשע לראות את זה. העובדה שהם לא פותרים את הבעיה האיזוטרית הזו כל כך הרבה שנים מעמיד אותם באור לא טוב. מצד שני, זה משהו שלוקח לחשמלאי 5 דקות לתקן כולל הכנת קפה.

להרבה דגמים של קונצרן יונדאי-קיה יש כל מיני מחלות קטנות כאלה בכל מיני סמיצ'יקים, יותר יקרים והרבה יותר מרגיזים, ברמה שאנשים עוד לא משלימים משפט וכבר מאבחנים מה הבעיה ברכבם (קופלונג הגה/מתג אור בלם/סליל שעון/חישן גל ארכובה). גם שם לא נראה שהם עושים יותר מדי בנדון.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, yehuda-k כתב:

אנשים לא אוהבים שמצביעים על כשלונות שלהם או של הארגון שלהם. 

 

נראה לי המערכת ההידרופנאומטית שהייתה לסיטרואן, שהם סירבו לוותר עליה במשך עשרות שנים, זה בדיוק המצב.

 

מערכת מסורבלת ויקרה לייצור ותחזוקה שלא לצורך, כאשר יצרנים אחרים מגיעים לרמת נוחות דומה גם בלי זה, וגם אם לא, הנוחות פשוט לא שווה את ההתעסקות עם הנזילות שמן ופיצוצי צינורות שלא נגמרים.

 

שמח שהם קיבלו שכל ונפתרו מזה.

לפני 19 שעות, markb205 כתב:

לי הכי מפריע נושא ה dsg7 של ואג שכבר איתנו יותר מעשור (!) ועדיין סובל מבלאי מואץ. 

כמה כסף נאלץ היצרן לשלם במהלך השנים על תיקוני אחריות ופיצוי לקוחות? לא היה עדיף לפתח גיר אחר בכסף הזה ולהרוויח את המוניטין בחזרה? 

 

א) מה שהוא משלם על תיקוני אחריות ופיצוי לקוחות זה פחות מלתכנן ולייצר גיר חדש (ואני בטוח שוואג מגלגלים חלק מההוצאות על היצרן של הגיר)

 

ב) לדעתי עד שרכבים עם מנוע תבערה פנימית לא ימותו, אתה לא תיפטר מהשילוב tsi+dsg. היצרנים צריכים לעמוד בתקנות זיהום אוויר, צריכת דלק ובטיחות (זה גם למה רכבים נהיים יותר גדולים וכבדים) שהולכות ומחמירות כל כמה שנים, וזאת דרך יחידה לייצר יחידת הנעה שאיכשהו עדיין נכנסת לזה.

 

גם אם רוצים לייצר מכונית משפחתית במשקל 900 קילו עם V8 5.7L, הרגולטורים פשוט לא יתנו להם למכור את זה, לפחות לא בלי מס עצום על רכב זללן ומזהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגרסאות האחרונות של ה-C5 היא היתה אמינה לגמרי (כלומר, כמעט אפס תקלות לפחות בעשור הראשון לחייו של הרכב). קח בחשבון שגם בולמי זעזעועים רגילים לגמרי נוזלים ומצריכים החלפה מדי פעם. הסיבה העיקרית שהיא כבר לא קיימת היא עלויות הייצור שלה.

 

ב-C5 שהיתה לי היו לי שני מקרים של נזילות במשך ארבע שנים (לרכב שרכשתי כשכבר היה בן 7!), באף אחד מהם הרכב לא נעצר או שהורגשה איזושהי השפעה (אחד אפילו לא ראיתי בעצמי והוא התגלה בטיפול שגרתי). התיקון של כל אחד מהם עלה 500~ ש"ח. בפוקוס שיש לי עכשיו החלפתי בולמים קדמיים בטיפול האחרון (הרכב רק עכשיו בן 7), במחיר של תיקון שתי הנזילות בסיטרואן, אם לא יותר.

 

כמה חבל שדווקא ב-DS5, רכב שמראש לא אמור לפנות לקהל שעוד כמה שקלים פה ושם במוסך ישנו לו משהו, הם וויתרו על המערכת המופלאה הזו.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שקלים במוסך ובתחנת דלק ועוד איך ישנו לקהל היעד של זה.

 

זה סיטרואן, לא רולס רויס. אפילו לא אינפיניטי או אקורה.

 

אולי הם נמצאים באותו מקום אצל PSA כמו ביואיק אצל GM, או דודג׳ אצל קרייזלר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, vadim6385 כתב:

כמה שקלים במוסך ובתחנת דלק ועוד איך ישנו לקהל היעד של זה

באמת? למי שקונה DS5? זה לא משפחתית במאה וקצת. מי שלא יכול להרשות לעצמו להוציא 1,000 ש"ח פעם בכמה שנים, לא 20,000 ש"ח בשנה (נניח, אני כאמור לא חושב שאפילו זה המצב) בטוח לא קונה DS5.

 

זה שאכלת חרא בקסנטיה שלך, לא אומר שזה אותו דבר ב-C5 דור 2 (וגם לא דור 1.5). ומה הקשר לכמה שקלים בתחנת דלק?

 

אני לגמרי חושב שהתבלבלת ברכב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדור האחרון של המערכת ההידרופנומאטית זאת המערכת מתלים הטובה ביותר שפותחה עבור רכב פרטי. By far. מול כל הטכנולוגיות האחרות.

(קראתי את זה בספרות מקצועית, זאת לא דעתי הפרטית בלבד).

 

מאוד חבל שהיא נזנחה בשביל לחסוך כמה שקלים. ליצרן, לא ללקוח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, גם אם היא מושלמת, היא פשוט יקרה ומורכבת מדי בשביל משפחתית/מנהלים/קרוסאובר מיינסטרימית, שקהל היעד שלה פשוט לא ישים לב להבדל בנוחות או התנהגות.

 

ובשביל אחוזים בודדים שכן - פשוט לא שווה להמשיך להשקיע בזה.

 

כמו שלא שווה לייצר משפחתית סטנדרטית עם הנעה אחורית או כפולה, כשהנעה קדמית תספיק בשביל 90 אחוז מהקונים.

 

צריך גורם חיצוני משמעותי כדי להכניס מערכות יקרות ומורכבות למיינסטרים.

 

כמו שתיבות כפולות מצמדים, מנועי טורבו ומערכות היברידיות צמחו בגלל דרישה לרכב חסכוני וידידותי לסביבה.

 

זה כמו לשים תיבת הילוכים על רכב חשמלי, כדי לגרום לו לנסוע יותר מהר. לחלק זה מצדיק את ההשקעה, לרוב לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...