Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם למכונות שטיפה וגם בעצם בכללי לנותני שירות כלשהם

 

 

שהם אומרים או מפרסמים הודעה, שכל נזק שיגרם לרכב כתוצאה מהשימוש לא יהיה באחריותם.

האם ההודעה הזאת ובעצם ההסכמה שלי לזה פותרת אותם לגמרי מתשלום במקרה של נזק?

שואל בעיקר לגבי מכונות שטיפה כי תמיד יש לי את הפחד שהרכב ידרדר ויפגע בברזלים

 

 

פורסם

לכאורה מדובר בסעיף קוגנטי כלומר לא ניתן להתנות עליו.
לדוגמה: בלונה פארק כתוב שהשימוש במתקנים הם באחריות המשתמש בלבד ולא תהיה לו כל תביעה או טענה מכל סוג שהוא.
מדובר בשיטת מצליח לאנשים תמימים שעלולים להיפגע ולא לתבוע.
לשאלתך, במידה ויהיה נזק ככל הנראה תאלץ להפנות לבית המשפט כדי לקבל פיצוי.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

כשאתה נכנס למכונת שטיפה אתה מראש ממסכים לנזק בצורת שריטות, סווירלים ומריחת בוץ על הרכב.  בנוסף פוטנציאל לנזק למראות ולמגבים במידה ולא קופלו או "הודבקו"  ולאנטנה במידה ולא פורקה. (וגם לגג במידה וזו אנטנה גמישה שנחבטת בגג בזמן "המתקפה" של מברשות המכונה).  בנוסף הרכב עשוי להיתקע ברכב שלפניו במידה ויש תקלה במנגנון הבטיחות שמונע דחיפת הרכב שלך במידה והרכב שלפניו לא יצא מהמתקן. 

וזה פרט לנזק מכניסת מיים מכל נקודה שאינה אטומה, חלון שנותר פתוח...

 

אחרי כל זה אתה חושש מנזק נוסף? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 1 דקה, zaf כתב:

כשאתה נכנס למכונת שטיפה אתה מראש ממסכים לנזק בצורת שריטות, סווירלים ומריחת בוץ על הרכב.  בנוסף פוטנציאל לנזק למראות ולמגבים במידה ולא קופלו או "הודבקו"  ולאנטנה במידה ולא פורקה. (וגם לגג במידה וזו אנטנה גמישה שנחבטת בגג בזמן "המתקפה" של מברשות המכונה).  בנוסף הרכב עשוי להיתקע ברכב שלפניו במידה ויש תקלה במנגנון הבטיחות שמונע דחיפת הרכב שלך במידה והרכב שלפניו לא יצא מהמתקן. 

וזה פרט לנזק מכניסת מיים מכל נקודה שאינה אטומה, חלון שנותר פתוח...

 

אחרי כל זה אתה חושש מנזק נוסף? 

ברוב הנקודות זה באחריות הנהג, אם לא סגרתי חלון או לא דאגתי שיסגרו מראות אנטנה וכו

 

אני שואל על נזק כתוצאה מהמכונה עצמה

פורסם
Just now, רון18 כתב:

ברוב הנקודות זה באחריות הנהג, אם לא סגרתי חלון או לא דאגתי שיסגרו מראות אנטנה וכו

 

אני שואל על נזק כתוצאה מהמכונה עצמה

והשריטות, סוווירלים ? המכונות כולן מטונפות ומלאות אבק ובוץ שדבק בהן משימוש ממושך, אתה למעשה "מלטש" את ההרכב עם מברשות גסות למדי בעלת מרקם של נייר לטש.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...