Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק| טויוטה קורולה | מאזדה 3


netanel mamos
שימו לב! השרשור הזה בן 1397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני סיימתי עם גרמניות לתמיד, העלויות תיקונים והכאב לב פשוט לא שווה את תענוג הנסיעה.
נתתי צ'אנס כמה פעמים כשכל פעם אמרתי טוב אולי עם הקודמת לא היה לי מזל.

כשכן הייתה לי מאזדה לא ידעתי כלום חוץ מטיפולים ודלק.

 

אז ככה

בגלל שאני עדיין רוצה רכב שירגש אותי בנסיעה ולא רק רכב שיקח אותי מנקודה א' לב'

יש לי עדיפות  להונדה סיויק החדשה 1.5 טורבו על פני 2 היפניות האחרות אבל רוצה להתייעץ.

השאלה אם היא אמינה כמו הטויוטה והמאזדה, יודע שרכבי טורבו ואמינות לא תמיד הולך יחד.

 

יש המלצה על אחת מהן? ולמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט תופעה של דילול שמן והכפלת כמות טיפולים, הסיוויק 1.5 ליטרים הכי מתאימה לך.

קשה לך עם הכפלת טיפולים ? לך על המאזדה. זה לא טורבו אבל מגיב יותר טוב מהקורולה.

 

 מותר לזרוק לך פה עצם ? גם פורד פוקוס 1.5 .

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש סיויק ליטר מהעבודה. 

1. כמו שאמרו טיפול כל 7 אלף וזה מבאס נורא... כל 3 חודשים טיפול. ועוד אצלי מישהו בא לקחת את הרכב ומחסיר ועדיין זה מעצבן מאוד לרוקן את הרכב, לפעמים זה 3 פעמים בשנה כי זה לא מסתנכרן עם טיפול 15 אז יוצא שאחרי חודש לקחו שוב. טמטום של הליסינג... הטיפול לפי נורת התראה זה רק שמן פילטר שמן 

 

2. הרכב היה לי ממד לא נוח בהתחלה, פתחתי על כך נושא, הוא ממש נמוך. עכשיו קצת התרגלתי אבל אני מניח שהוא לא היה לי נוח כי נסיתי להגביה את הכסא ולהלחם הזה שהוא נמוך.

 

לא נסעתי ב 1.5 אבל אם בכל זאת אתה הולך על זה, מציעה לך לשכור אחת לסופש ולעשות נסיעה של שעתיים רצופות להרגיש את הרכב. אני כמעט נרדם בכל נסיעה ארוכה כזאת.

עריכה אחרונה על ידי D1winner
  • רעיון טוב! 1

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה שקט כמעט וודאי בעניין האמינות + הנאה כלשהי מנהיגה?

תקנה מאזדה 3 מנוע 2.0 .

 

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההונדה 1.5 חייתית, אם אתה מחפש ריגוש מנסיעה מתוך שלושת הכלים שהזכרת היא לוקחת בענק, ההיגוי שלה דורש כמה דקות הסתגלות אבל ברגע שמתרגלים הוא נועץ אותך בפניה, אין כמעט הרגשה של תת היגוי והרכב נדבק לכביש. אפילו האגזוזים עושים צליל בס עדין ונעים לאוזן. הבעיה שלה היא תופעת דילול הדלק אבל זה כבר עניין של עד כמה יפריע לך לקחת אותה קצת יותר למוסך רק לצורך החלפת שמנים.

חבל שהגיר הרציף מסרס אותה למרות שלכאורה הוא מכויל למדרגות כמו אוטומטי פלנטרי, זה קרוב אבל עדיין לא זה...

מה שכן זה שצריך להתרגל לתנוחת הישיבה הנמוכה והעמוקה שלאחדים היא מרגישה כמו לשבת בתוך בור עם הרגליים עמוק עמוק קדימה.

הטויוטה לא באותה קטגוריה מבחינת רגש מנסיעה, משפחתומטית רגועה וזהו, אוטו טוב אמין וסולידי, לא הבחירה שאני כחובב נהיגה מושבע עם כמה וכמה קורסים מתקדמים מאחורי הייתי לוקח.

לגבי המאדה 3 מנוע 2.0 ההיגוי שלה מצוין, התחושות על הכביש היא שתמיד היא יכולה לתת יותר, הגרסה הגבוהה גם מפוארת עם התנעה ללא מפתח והקרנת נתונים על הצד בחלון שזה ממש נוח. אבל מבחינת מנוע למרות שעל הנייר הנתונים קרובים יחסית להונדה היא לא באמת מתקרבת, אי אפשר באמת להשוות יעילות בין טורבו מתקדמת למנוע אטמוספרי, ההונדה טסה קדימה בכל לחיצה (מינוס השהייה מינורית בפתיחה) בעוד והמאזדה מספקת דחף רק במעלה הסל"ד ולא באמת מרגישה שיש לה את כל הסוסים האלו מתחת למכסה המנוע, אני עם האסטרה טורבו שלי לאחת התערבות עם שני חברים מהעבודה שיש להם מאזדה 3 האצבק לקחתי אותם בענק פעם אחר פעם בכל מצב נסיעה גם מעמידה וגם בתנועה למרות 30 סוסים הבדל (גילוי נאות אצלי מותקן משכך מומנט שתורם ליציאה מהמקום), גם בעליות לצובה מאשתאול הם לא עמדו בקצב בגלל עדיפות ענקית במומנט לטובתי (25 קג"מ זה יותר גם מההונדה) אבל כאן יתכן וכבר יש יתרון גם לנהג שמאחורי ההגה.

בכל מקרה אם אלו הבחירות שלך הייתי הולך על ההונדה בלי לחשוב פעמיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכם, זה מה שהייתי צריך.

לא ידעתי על דילול הדלק\שמן וטיפולים כל 7 אלף קילומטר

אבדוק את הנסיעה על ההונדה ועל המאזדה, כנראה שהבחירה תהיה בין שתיהן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.5.2020 בשעה 07:12, netanel mamos כתב:

בגלל שאני עדיין רוצה רכב שירגש אותי בנסיעה ולא רק רכב שיקח אותי מנקודה א' לב'

 

הקורולה היא ממש לא רכב שירגש אותך, היא דיי ההגדרה המילונית לרכב שייקח אותך מ-A ל-B.

ה-3 רק עם מנוע ה-2 ליטר, ה-1.5 מרגיש קצת כמו אקדח קפצונים, התיבה עצבנית, העברת הילוכים, הכל מרגיש "ספורטיבי" (או תזזיתי), אבל המנוע פוגם מאוד בהתקדמות.

התיבה הרציפה בסיוויק לא מתאימה לכל אחד מבחינת התחושה, כדאי להתנסות בה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...