Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

daniel.asu

שגיאה P0494 ב-Citroen C4 Cactus 2016

Recommended Posts

שלום לכולם,

לפני יומיים הרכב שלי (סיטרואן C4 קקטוס ידנית, 110 כ"ס, 2016) התחיל להציג את ההודעה: "Engine fault: have the vehicle repaired", בליווי הדלקה של נורית SERVICE. ההודעה והנורית נדלקות ונכבות לסירוגין תוך כדי נסיעה, ובמקביל אפשר לשמוע את המאוורר בחזית הרכב עובד על עוצמה מירבית ונכבה.

בעזרת מתאם OBD מצאתי שמספר השגיאה הוא ככל הנראה P0494, ושככל הנראה מדובר בנגד המאוורר שדפוק, ועל כן המאוורר לא עובד במהירות נמוכה. טמפרטורת העבודה של המנוע היא 82-97 מעלות, כאשר מעל 90 מעלות לא רואים את התקלה כלל ומתחת ל-90 מעלות ההודעה מופיעה אחת לחצי דקה-דקה.

שאלותיי הן, האם מישהו נתקל בבעיה דומה ברכב הזה ויכול לשפוך קצת אור על הנושא? האם ברכב הספציפי הזה אפשר להחליף את הנגד לבדו, או שמדובר בטיפול יותר מורכב? כמה טיפול כזה אמור לעלות פחות או יותר?

בנוסף, מה הטווח התקין של הטמפרטורה של נוזל הקירור?

 

תודה רבה מראש לכל העוזרים!!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקוד מצביע על תקלה במהירות מאוורר הראשונה, אפשר להחליף רק את הנגד.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אדם זה אותו נגד כמו בברלינגו? 

 

נדרשתי להחליף בשני הברלינגואים בגלל אותה תקלה, נשרף הפיוז הטרמי. מחירו כ 200 ש"ח ללא עבודה, בהנחה שזה אותו מק"ט. 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי גם היתה אותה הבעיה באותו הדגם בדיוק. 

אמנם הוחלף במסגרת האחריות אבל הבנתי שזה תקלה ידועה בדגם הזה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, Buki כתב:

אדם זה אותו נגד כמו בברלינגו? 

 

נדרשתי להחליף בשני הברלינגואים בגלל אותה תקלה, נשרף הפיוז הטרמי. מחירו כ 200 ש"ח ללא עבודה, בהנחה שזה אותו מק"ט. 

לא, מק"ט אחר.

אני זוכר את התקלות אצלך, המקט"ים המקוריים שונו כך שזה חלק משופר.

עריכה אחרונה על ידי Adamm

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם! אעדכן כשאצא מהמוסך (אם אי פעם אצליח לקבוע תור).

בכל מקרה, לגבי השאלה השניה - מה אמור להיות טווח הטמפרטורות של נוזל הקירור?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם טורבו, ב 110 מעלות תתחיל לדאוג. לשם לפחות אני מכוון את הפעמון.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לטובת הבאים שיתעניינו:

אכן היה מדובר בנגד שנשרף. התיקון כולו עלה 550 שקל (מתוכם החלק היה 350).

לגבי הטמפרטורה, המנוע אמור להתייצב על כ-98 מעלות. אישית, לא עובר אצלי את ה-96, בד"כ על 94.

 

סופש נהדר ותודה לכל העוזרים.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד. הניחוש שלי לנגד מהירויות היה ₪400 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...