Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לשלם יותר וללכת על בטוח. יש מתקין מקצוען אמיתי בבאקה אל גרביה, בהזדמנות זו אמליץ עליו בשמחה: "אביזרי דנה". התקנתי חיישנים וניתקתי את הקודנית אגב, כבר כמה פעמים התקנתי אצלו דברים במכוניות שונות. יש לו ידיים טובות והוא מאד מאד פדנט, מקצועי והגון.

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

היום התקינו לי את החיישנים שקניתי ביום המבצע

יבדו באוטודיפו במקצועיות וסבלנות, פרקו, החזירו, ולא נשארו ברגים....

לדעתייבודה יפה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

הלחימו או ליפפו חוטים? זאת השאלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פלגים זה בחיבור של החיישנים והתצוגה ליחדית הבקרה.

 

 

אבל בחיבור של מתח ההזנה של המערכת לחוט של מנורת הרוורס אין שום פלג, שם חושפים את החוט ומתחברים בליפוף ברוב המקרים, לא שזה כזה קריטי. צריכת זרם של המערכת נמוכה וגם חיבור בליפוך אם עושים אותו כמו שצריך עובד בלי בעיה.

 

חיהור בליפוף לא הבעיה העיקרית בהתקנות של המערכות האלו.

 

הבעיות האופייניות הן חוסר קיבוע של החוטים מאחורי הפגוש ואז אחרי כמה זמן הם מתחילים לבצבץ מלמטה, חוסר קיבוע של יחדית הבקרה שמשקשקת ועושה רעש, חיתוך גומיות אטימה כדי לנשחיל את החוטים פנימה, שבירת קליפסים בפירוק פלסטקים בתוך הרכב.

 

 

פורסם

אם אתה יודע לעשות את זה לבד, משתלם מאוד להתעסק לבד.

 

בהתקנה לבד אתה מקפיד על כל הנקודות שציינתי בהודעה הקודמת.

 

 

פורסם
פלגים זה בחיבור של החיישנים והתצוגה ליחדית הבקרה.

 

 

אבל בחיבור של מתח ההזנה של המערכת לחוט של מנורת הרוורס אין שום פלג, שם חושפים את החוט ומתחברים בליפוף ברוב המקרים, לא שזה כזה קריטי. צריכת זרם של המערכת נמוכה וגם חיבור בליפוך אם עושים אותו כמו שצריך עובד בלי בעיה.

 

חיהור בליפוף לא הבעיה העיקרית בהתקנות של המערכות האלו.

 

הבעיות האופייניות הן חוסר קיבוע של החוטים מאחורי הפגוש ואז אחרי כמה זמן הם מתחילים לבצבץ מלמטה, חוסר קיבוע של יחדית הבקרה שמשקשקת ועושה רעש, חיתוך גומיות אטימה כדי לנשחיל את החוטים פנימה, שבירת קליפסים בפירוק פלסטקים בתוך הרכב.

סליחה שכחתי לציין

שפרקו מערכת ישנה שלא עבדה טוב ולכן רק חיברו פלגים, סורי

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

בוקי -

יודע לעשות לבד.

עשיתי ברוב הרכבים. באחרון ראיתי את המבצע 99 והלכתי כבר לשם. ההתקנה הייתה טובה מאוד. מעולה אפילו.

כרגע הזמנתי לרכב החדש חיישנים מאיביי - זאת גם החלפה, הקיימים לא תקינים.

אני אעשה את זה לבד. אני לא מלחים. אני מלפף. אולי אלחים הפעם לעצתכם.

פשוט לא היה את המבצע שהזמנתי אחרת כבר הייתי הולך שיעשו לי.

פורסם

אני גם לא מלחים, להיסחב עם חוט מאריך ומלחם לחניה זה קצת מסובך.

 

 

כמו שכתבתי, צריכת הזרם של המערכת נמוכה, ליפוף איכתי עובד מצויין לאורך שנים, כאמור זו הבעיה הכי קטנה.

 

 

פורסם

יש מלחם גז, לא חייב להיסחב עם כבל מאריך לחניה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מכיר, אבל לא מוצא לנכון לקנות כזה בשביל הלחמה אחד פעם בכמה שנים.

 

 

יש לי גם כבל מאריך 50 מטר ואפשר להריץ אותו מהבית עד לחניה אבל פשוט לא רואה צורך. הלחמות כדאי מאוד לבצע במעגלים עם זרם גבוה. במעגלים כמו חיישני רוורס זה פחות קריטי. לא נתקלתי אף פעם בבעיות שנגרמו בגלל ליפוף חוטים (בהנחה שבוצע כמו שצריך) במערכות כאלו.

 

 

פורסם

מהנסיון שלי, הלחמה או מחברי לחיצה הם חובה.

כבר טיפלתי לא אחת ברכבים שהתקנה של החיישנים לאחר מס' חודשים עשתה אורגן אורות בפנסים האחוריים וחיישנים שנדרכו בכל לחיצה על הבלמים מה שגרם לצפצופים בכל פעם שרכב נעמד מאחור ברמזור אדום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אם אתה יודע לעשות את זה לבד, משתלם מאוד להתעסק לבד.

 

בהתקנה לבד אתה מקפיד על כל הנקודות שציינתי בהודעה הקודמת.

ברכב שהפגוש האחורי מורכב מפגוש פלסטיק + פגוש מתכתי מאסיבי (כמו בקרניבל), ממש לא כדאי לעשות לבד. גם המתקין המקצועי שהתקין לי קצת הסתבך עם הקידוחים. לקח לו שעתיים לסיים את העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...