Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כדאי לבדוק בעצמי?

האם יש למישהו ניסיון עם מכוני בדיקה באזור רעננה?

 

מכירים בעיות שיש לאוטו? ומה אתם אומרים עליו בכללי?

יש עלות גבוהה יותר לרישוי או לטיפולים בגלל שזה דיזל?

מדובר על דגם הפרימיום. מנוע 1.6 טורבו עם 120 כ"ס.

 

אם האוטו במצב טוב. בסביבות 22 אלף ק"מ בשנה. מבחינת מחירון, נותנים משוקלל? (חודשי עלייה לכביש)

 

תודה!

פורסם

מכוני בדיקה באיזור רעננה - ממליץ על דינמומטר ברח' התעשיה.

 

אגרת הרישוי זהה לרכבי בנזין, טיפולים בד"כ טיפה יקרים יותר, אך לא באופן משמעותי.

 

הדגם די מבוקש, ונמכר קרוב למחיר המחירון, ואף מעליו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

הבעיה שאולי רלוונטית אליך היא מיכל אוריאה שקיים בדגמי הדיזל בשנתון הזה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
פות"ש, למה אתה מחפש דיזל? כמה קילומטראג' אתה מצפה לגמוע בשנה?

 

15-20 אלף.

 

אני רוצה דיזל כי היא חסכונות יותר וגם עולה פחות.

 

השאלה מה החסרונות של הדיזל לעומת הבנזין?

מבחינת עוצמה של הדיזל מספיקה לי אני חושב.

פורסם
הבעיה שאולי רלוונטית אליך היא מיכל אוריאה שקיים בדגמי הדיזל בשנתון הזה.

 

מה הבעיה שאתה מכיר בקשר למיכל?

פורסם

לא יודע אם ב 3008 הוא עושה בעיות אבל בסיטרואן גרנד פיקאסו דיזל ובקקטוס המשאבת אוריאה שבמיכל שובקת חיים יום אחד ואז צריך להחליף את כל המיכל.

במסגרת האחריות המלאה 3 שנים ראשונות יש ראש שקט. אם זה קורה בשנתיים שלאחר מכן, שהאחריות חלקית, צריך להתעקש מול היבואן והוא מספק מיכל באחריות ואתה משלם רק על עבודה.

אני מדבר מניסיון אישי שקרה לי בפיקאסו דיזל.

זה בכל מקרה לא צריך להרתיע אותך מלקנות 3008 דיזל. זה רכב מצוין ועוד לא שמעתי על בעיות במיכל אוריאה של ה 3008. אולי הפיקו לקחים...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

לגבי מיכל אוריאה : ברור שקורה גם ב 3008 .אין לה מיכל שונה . היתרון הגדול ב 3008 זה שהיא החלה להמכר רק ב 2017 (לעומת דגמי דיזל מהקונצרן שנמצאים בארץ מ 2014) .ננקטו פעולות מניעה (החלפת פקק) ולוקח זמן עד שהבעיה מתפתחת ולכן אם זה יקרה עכשיו ב 3008 אז המיכל עדיין באחריות והכל מטופל.

עריכה אחרונה על ידי save
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בתחילת שנת 2017 ה- 3008 פרימיום לא כללה בלימה אוטונומית וכללה פתיחת דלת תא מטען חשמלית.

 

במהלך השנה היבואן החליף את הפיצ'רים הנ"ל, כלומר הוסיף בלימה אוטונומית והשמיט את הפתיחה החשמלית.

 

אם חשובה לך בטיחות תחפש רק את הגירסה המעודכנת יותר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...