Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים אני מחפש המלצה לרכב חסכוני בדלק מינימום 1:13 כמות הקילומטרים היומית שלי תיהיה בערך 65-70 ק"מ רובה תיהיה בדרך בין עירונית

סכום ההשקעה יהיה בין 30K-50K קראתי הרבה וחקרתי ראיתי שאנשים ממליצים על סיאט טולדו איביזה מיצובישי סטאר

העדפה שלי זה רכב בסגנון משפחתי i25 ופחות סגנון קיה פיקנטו אבל אני פתוח להצעות

תודה רבה חברים

פורסם

פיג'ו 301 עם מנוע 1.2 וגיר רובוטי תענה לדרישות.

 

גם מיצובישי אטראז'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פיג'ו 301 עם מנוע 1.2 וגיר רובוטי תענה לדרישות.

 

גם מיצובישי אטראז'

 

שני הרכבים הללו על הפנים בדגש על הפג'ו עם גיר רובוטי יצא לי לנהוג על שניהם חד וחלק הפג'ו בלתי נסבלת רק בגלל הגיר

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אני מוסיף שה301 בלתי נסבלת לא רק בגלל הגיר, אלא גם בגלל רמת רעשי רוח, רעשי מנוע ורעשי כביש חריגים, והנדסת אנוש פשוט איומה.

 

אני הייתי מעדיף על 2 הרכבים האלה משפחתית כמו מאזדה 3 2014 הצורה החדשה,

תוכל לקנות בכ50-52 אחת כזו, נכון שבסכום הזה תקנה את הכי פשוטה (Active) ומנוע 1.5, עדיין תהיה הרבה יותר נעימה ואיכותית מה301 והמיצובישי, בבינעירוני תעשה לך סביב ה14 -15 לליטר ואמינה מאוד.

פורסם

אמנם לא פשוט למצוא כי אין הרבה למכירה, אבל כדאי לשקול הונדה ג'אז 2015.

נכון שהרכב לא מרגיש חזק כמו איביזה עם מנוע טורבו, אבל הוא אמין מאוד וחסכוני ברמה של רכב מיני.

לדוגמה

https://www.yad2.co.il/s/c/5dsvwe

 

יש עדיפות לרמת אבזור קומפורט, אבל כנראה זה יהיה משמעותית מעל התקציב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני מוסיף שה301 בלתי נסבלת לא רק בגלל הגיר, אלא גם בגלל רמת רעשי רוח, רעשי מנוע ורעשי כביש חריגים, והנדסת אנוש פשוט איומה.

 

אני הייתי מעדיף על 2 הרכבים האלה משפחתית כמו מאזדה 3 2014 הצורה החדשה,

תוכל לקנות בכ50-52 אחת כזו, נכון שבסכום הזה תקנה את הכי פשוטה (Active) ומנוע 1.5, עדיין תהיה הרבה יותר נעימה ואיכותית מה301 והמיצובישי, בבינעירוני תעשה לך סביב ה14 -15 לליטר ואמינה מאוד.

 

המאזדה עושה בסביבות 1:10 לא?

לגבי המיצובישי הרכב נחשה אמין וזול לתחזוקה?

אמנם לא פשוט למצוא כי אין הרבה למכירה, אבל כדאי לשקול הונדה ג'אז 2015.

נכון שהרכב לא מרגיש חזק כמו איביזה עם מנוע טורבו, אבל הוא אמין מאוד וחסכוני ברמה של רכב מיני.

לדוגמה

https://www.yad2.co.il/s/c/5dsvwe

 

יש עדיפות לרמת אבזור קומפורט, אבל כנראה זה יהיה משמעותית מעל התקציב.

האמת שלא התחברתי לצורה של הרכב בכלל לצערי

מה עם סקודה ראפיד יש המלצות?

פורסם

^

אני לא מדבר על המאזדה הישנות אלא מנועי activeG החל משנת 2014, במנועים האלה ה1.5 וה2.0 צריכת הדלק כמעט זהה,

 

אצלי יש את ה2.0 165 כ"ס וזה עושה סביב 12.5 - 13 ק"מ לליטר, והנסיעות שלי הן יותר עירוניות מאשר בינעירוניות, אפשר להגיד כ70% אולי אפילו טיפה יותר עירוניות, צריכת הדלק אצל אח שלי די דומה, והוא עם מנוע ה1.5.

 

אז כמו שכתבתי, צריכת הדלק בבינעירוני תגיע בכיף ל14-15 ק"מ לליטר.

×
×
  • תוכן חדש...