Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לצבוע את הג'אנטים לשחור במקום להביא ג'אנט סיני, בדקתי ב3 מקומות שונים צביעה חשמלית בתנור.

ב2 מקומות המחירים היו בין אלף שקלים ל1300, ובמקום השלישי רצו מעל 3000 ל4 ג'אנטים, נראה לכם הגיוני המחיר המוגזם הזה? מה כבר יכול להיות ההבדל בצביעה שיש הבדל כזה קיצוני במחיר

פורסם

צביעה באיזו צורה?

גם אני קיבלתי הצעה לצביעה על סך של 1400 לג'אנט 15 צביעה באבקה.

ובמקום אחר קיבלתי הצעה של 3000 ש''ח,ולאחר בירור הם צובעים את הג'אנט במקום הראשון שבדקתי איתו,ולוקחים עמלה שמנה.

זה גם משתנה באיזה צבע צובעים,באיזו צורה,עם לכה בלי לכה שכבה אחת, של צבע וכו'.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

רשמתי לצבע שחור, מה זאת אומרת באיזה צורה? בכל המקומות שאלתי על צביעה חשמלית בתנור (אבקה)

 

2000 שקל עמלה?

פורסם

הכוונה היא לאיזו צורה של צביעה? אלקטרוסטטית(אבקה) או צבע רגיל.

1000 זה מחיר טוב מאוד ל4 ג'אנטים בקוטר סטנדרטי כולל הכול.(ניקוי חול וכו'.)

גם בצביעה אלקטרוסטטית יש כמה רמות,כמה שכבות של צבע/לכה וכו'.

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בכל המקומות שאלתי על צביעה באבקה, הבדל 2000 שקל נראה לא מוגזם בטירוף

 

בכל מקרה, זה הצביעה הכי מומלץ לג׳אנט? כמה שכבות כדאי לעשות?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם 

אני מחפש מקום טוב וזול על מנת לצבוע ג'נטים מכסוף ושחור צביעה איכותית גודל ג'נט 17 צביעה עם לקה צבע עמיד מקווה למחיר טוב 

אשמח לעזרתכם 

פורסם

יש לך את אלי מלכה שנמצא בקריות, נקרא E.M.P, הוא מבצע צביעה חשמלית בתנור, עושה לך את כל העבודה, פירוק והרכבה וגם איזון

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ניתן לצבוע אצלי בסטודיו קאר.מה ברמת החייל תל אביב ג'אנטים במגוון צבעים כולל שחור.

הצביעה אינה באבקה והמחירים זולים משמעותית.

הצביעה היא צביעה רגילה כמו צביעת הרכב והעמידות שלו מצויינת.

סט של 4 ג'אנטים יעלה סביב  ה- 1600 שח לפני מע"מ. תלוי כמובן בגודל ומצב הג'אנט.

מוזמן להתקשר

052-8023122

טל צמח

×
×
  • תוכן חדש...