Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע הפעלת מצמד (קורולה רובוטית)


CRuzer669
שימו לב! השרשור הזה בן 1650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיפשתי בכל מקום ואין בכלל, כל חניות החלפים אומרים שזה מה שהם מוכרים גם כן, עדיין לא לקחתי את הרכב מהמוסך.

 

מה כדאי לעשות? האם יגרם בלאי מואץ של הגיר?

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה אצל אבי חלפים או משה חלפים, יתכן ויש להם.

חסר אחריות ומקצועיות לשים שמן גיר בצמיגות לא מתאימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להישאר איתו כחצי שנה? עד הטיפול הבא. בערך 5 6 אלף קמ, ולאחר מכן לעבור למקורי? אני מבין שאין באיזור הדרום בכלל.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, חבל שלישראלים יש פחד מלדבר עם נציגי היצרן בארץ הקודש.

 

כל מוסך ברשת טויוטה ימכור לך שמן כזה, מקורי, במחיר מאוד דומה לעלותו בחנות חלפים. מקסימום תשלם מראש וימשכו עבורך ממחסן היבואן.

 

אני הייתי חוזר למוסך ודורש החלפה לפי הוראות היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק למה אתה משלם על חצי עבודה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך פריג'י, לא מבין איך לא חשבתי על זה.

 

קניתי 2 בקבוקים מקורים במחיר מעולה, ההחלפה תבוצע אחרי החג ללא עלות, קריטי? לא נוסעים כמעט מלבד קצת סידורים בעיר.

 

לקחתי את הרכב מהמוסך ושמתי לב שהרכב לא מזנק בעלייה ומדרדר (מאד מסוכן) צריך ללחוץ על הגז שלא ידפוק רכב מאחור, אפילו במיישור בקושי זז בלי גז, למה ככה?

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בוצע.

בקש לימוד נוסף

זה לא תקין!

במישור שאתה עוזב את הברקס הרכב צריך להתחיל מייד בנסיעת דרדור

בעלייה או שהרכב לא יזוז או שטיפה ידרדר עד למתן גז ,אבל מה שאתה מתאר לא תקין

בהצלחה

רמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוב חברים מעדכן קצת, הרכב לא מדרדר בוצע כיון קלאץ' ידני לאחר חריקות שהופיעו.

 

הבעיה היא מאז שהוחלף השמן גיר למקורי של טויוטה, ברוב הפעמים יש חבטות מהילוך שני לשלישי וגם משלישי לרביעי.

זה מסתכל אותי, עם הצמיגות של ה75W90 הוא עבד חלק הרבה יותר.

 

יכול להיות שמחשב הגיר מפעיל יותר מידי כוח בגלל הW90? יש צורך באיפוס?

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי בעיה דומה לשלך ועשיתי מחקר על הגיר הזה ומכלוליו.

מה שעושה את ההפרדה של הקלאץ זה "מערכת להפרדת מצמד" או קלאץ אקטואטור, זו מערכת מכנית שמועפלת בעזרת מנוע חשמלי. שים לב שממה שקראתי וגם ראיתי אצלי, קיים בלאי גם במערכת המכנית ולא רק במנוע שמפעיל אותה, ולכן צריך לבדוק את תקינותה של המערכת המכנית לפני שמחליפים רק את המנוע שמפעיל אותה. מנוע לבד עולה כ700 ש"ח, מערכת שלמה עולה כ2700 ש"ח. אני בדקתי את המערכת המכנית אצלי וראיתי שהיא לא עובדת כרואי ,ולכן הבנתי שהחלפת המנוע בלבד לא יעזור במקרה שלי, ונאלצתי להחליף את כל המערכת.(גם כתבתי על זה פוסט ותארתי את התהליך) אך לאחר מכן הרכב נסע ונוסע עד היום בצורה חלקה ויפה.

יכול להיות שהחלק המכני של מערכת ההפרדה אצלך גמור, ולכן אתה חווה את החבטות שאתה מתאר(גם אני חוויתי חבטות לפי התקלה).

מעלה אפשרות לפי נסיוני והבנתי.. כמובן שיכולות להיות עוד הרבה סיבות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אופיר.

 

מציין שהחבטות לא קיימות כל הזמן, קורה בעיקר בנסיעות הראשונות של הבוקר, לאחר שהרכב הגיע לטמפרטורת עבודה ומכבים ומדלקים פתאום הגיר מתנהג יותר טוב ללא חבטות.

ככה זה תמיד היה, חשבתי שהחלפת השמן המקורי תעזור, הW90 עזר באופן מוזר.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

3 חודשים עברו ובקושי 2000 ק''מ מאז שהוחלף מנוע הפעלה מקורי וסט קלא'ץ של AISIN, אני עולה היום בעליות של ים המלח והופ! נדלקה מנורה של הגיר ולא היה ניתן להעביר הילוכים, עצרתי בצד והגיר קפץ לN מהבהב, כיביתי את הרכב ל10 דקות הנעתי והמשכתי לדרכי ... במזל גדול.

 

איזה תסכול!

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה טוב שיש את הפורום הזה, לאחר חיפוש מעמיק מצאתי שרשור שבידיוק תואם את אותה הבעיה שיש לי, רק שאצלי הוחלף רק המנוע הפעלה ולא היחידה עצמה:

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?557724-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-2007-83-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9A

 

 

אופיר, החבטות שאני חווה אכן מחזקות את החשד לגבי מערכת הפעלת המצמד.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן: בסורק שמתאים גם לטויוטה התקבל קוד 810 מנוע הפעלה / היחידה עצמה.

 

לקחתי את הרכב למורשה של טויוטה והיה רשום שהקלאץ החליק, מה שעשו זה כיון ידני ואיפוס עם מחשב יעודי , אמרו שהכיון שנעשה לאחרונה לא מדויק ולכן הייתי חווה מכות בהילוכים, בנתיים אחרי נסיעה קצרה בעיר לא הרגשתי מכות כמו שהיה.

 

עצם זה שנדלקה הנורה ונתקעתי יכול להיות שנגרם נזק?

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...