Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איני בא לזלזל וכמובן איני בא לתקוף,

 

אבל כל מתקין בחיתוליו יודע שגם אם יש לך כבל של קליפורניה בום, או סטינגר או אלפיין (אנערף..)

 

בתא במנוע הוא עובר בתוך צינור שרשור.

 

ככה לא יתיבש, לא יסדק וכו'.

 

***עריכה,

 

רק רציתי לחזק את דברי אדי, לי לדוגמא יש כבל RCA של קליפורניה בום לשתי המגברים שלי,

ואין לי רעשים ואין לי בבל"ת...

צודק 100% אך שים לב למה שהדגשתי ("כל מתקין") תאמין לי שראיתי הרבה רכבים בהם לא מעבירים שרשורים...

 

אגב - פותח הת'רד כתב:

 

לחבר רמקולים למגבר... גם סאב

 

תודה רבה ... איפה זה אוטו'ס ?

עוד לא ענית לי האם התכוונת למה שרשמת או שהתכוונת להחיבור הזנה למגבר שידחוף את הרמקולים והסאב...

פורסם

באיזור הקריות יש חנות שלא כ"כ בולטת לעיין,נמצאת בצומת ק.אתא , אחרי בורג המפרץ,עוברים את הכביש,אחרי המעבר חצייה יש שם דואר, החנות אחרי הדואר היא חנות של יבואן חלקי אלקטרוניקה,שם הכי זול בארץ משמעותית, הוא גם מספק לחנויות בת"א,וגם מוכר במקום בסיטונאות,יש לו סאבים(אלמנטים),ורמקולים מכל מיני חברות ובכל מיני מחירים,כבלים(בכל העוביים) אצלו עולים חצי מחיר מחנות סטנדרטית - בדוק!!!

מומלץ לבקר שם .

פורסם

אשמח מאוד לקבל עוד מידע (שם,טלפון וכו').

 

אני לא מהאזור אך הרבה בצפון ולכן תיאור דרך הגעה קצת לא עוזר לי.

 

אני בטוח שיעזור לעוד הרבה חברים מהפורום.

 

תודה רבה.

פורסם

המחירים שם פשוט הכי זולים שיש,

 

קניתי לפני שבוע מלחם ,בבורג המפרץ ששם נחשב זול חבל על הזמן - באותה חנות עלה לי אותו מלחם שעולה בבורג המפרץ 170 ש"ח,שם עלה לי רק 90 ש"ח,ואני מדבר איתך על מלחם מקצועי שמחזיק את החום,למשל אם אני רוצה להלחים משהו ברכב,אני מחמם בבית ויורד לרכב,המלחם מלחים גם אחרי רבע שעה שהוא מנותק מהחשמל.

כבלים,באוטו דיפו עולה על מטר משהו בין 10-15 ש"ח,באותה חנות אותם כבלים בדיוק עולים 2-5 ש"ח....ולגבי רמקולים ....אין להם סטים לרכב למשל ,אלה רק אלמנטים בודדים מעל מיני חברות וכל מיני קטרים.

אם אתה צריך רכיבי אלקטרוניקה...כבלים וכו...זה המקום .

פורסם

אני רכשתי כבל של 8 גייג של SOUNDQUEST ב5 שקלים למטר.

 

אני לא בא ואומר שהכבל טוב יותר מהכבל של קאליפורניה בום, אני פשוט אומר שלא בהכרח צריך לשלם יותר, צריך לדעת בכמה לרכוש ומהיכן.. (לא ככה אדי ? ;) )

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בראשון המתקינים שוחטים. משתלם לקנות רק ערכות התקנה קומפלט...

 

יש מקום שחשבתי ששווה לבדוק אך טרם יצא לי, מדובר בחנות חשמל "הצח" ליד תחנת דלק "דלק" באזור התעשיה הישן. אולי יש להם משהו. שווה לתת קפיצה.

 

אם אתה הולך, דווח תוצאות.

פורסם
אם תיתן פרטים מדויקים יותר אני ייסע אפילו עכשיו או עוד שעה שעתיים או שאלך עם orse (הוא אחלה גבר אני חייב לציין)

כתבתי - יש רק תחנת דלק של "דלק" אחת באזור התעשיה הישן. החנות נמצאת מולה.

בכול אופן, אם אתה נוסע מהרצל לכיוון אזור התעשייה (לכיוון בית דגן) בצומת האחרונה שמכניסה אותך לאזור התעשייה אתה פונה ימינה וזה ממש לימינך (ליד אלון חלפים).

דרך נוספת - אם אתה נוסע בז'בוטנסקי לכיוון נחלת יהודה, אתה נכנס לכביש הכיכרות ובסופו ברמזור פונה שמאלה. בפנייה הבאה ימינה וזה ממש לימינך.

עוד תאור - כמו שאתה נוסע לטיב טעם החדש (לא הייתי שם אך הבנתי שזו האטרקציה החדשה של ראשון ואם היית שם אז אתה בטח מכיר.

 

בסדר?

פורסם

ברכב שלי(לשעבר) היה כבל מתח 4G של קאליפורניה כשנתיים, לא עשה שום בעיות.

לא נסדק, לא נפצע ולא נעליים.

אחלה כבל.

כמו כן גם היו לי 2 כבלי RCA מאותה התוצרת ועשו עבודה די טובה.

לרכב החדש אני מתכנן לקנות כבלי RCA חדשים(עוד לא הולחט של איזו חברה) ולהשאיר את אותם כבלי המתח שיש כרגע ברשותי.

 

לסיכום, מהניסיון הדל שלי עם חיווט מתח, קאליפורניה בום תעשה את העבודה בדיוק כמו סאונדקווסט,סטינגר, לייטנינג ושאר מכובדים.

למרות שלא היו לי אישית נסיון רע עם RCA סיני הייתי ממליץ ללכת על RCA קצת יותר יקר למען שקט נפשי.

 

ג'ניה

:king:

×
×
  • תוכן חדש...