Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה תלוי של איזה חברה יש חברות כמו STINGER ועוד שהמחיר שלהם יהיה קצת יותר יקר אבל שווה להשקיע קצת יותר ולקחת משהוא טוב

פורסם

מה זה משנה STINGER או קליפורניה בום הנחושת היא אותה נחושת סטינגר לא המציאו נחושבת אחרת פשוט על הפלסטיק שאותם כתוב סטינגר ועל השני קליפורניה בום שניהם באותה איכות...

 

ביזבוז מוחלט של כסף על קבל מתח זהה:|

פורסם

נכון שהנחושת תהיה זהה אך החלק היותר חשוב הוא הבידוד.

 

למישהו היה נסיון עם הכבלים של קליפרניה ?

 

האם הבידוד מתייבש מהר? האם הוא מטעוות באזור תא המנוע (בגלל החום)?

פורסם

הבידוד של קליפורניה נהדר....אחי אני אומר לך הכבלים זהיים אחד אחד איכות הגומיות מצויינת! סוף סוף באמת יש להם משהוא טוב וזול..

פורסם
נכון שהנחושת תהיה זהה אך החלק היותר חשוב הוא הבידוד.

 

למישהו היה נסיון עם הכבלים של קליפרניה ?

 

האם הבידוד מתייבש מהר? האם הוא מטעוות באזור תא המנוע (בגלל החום)?

איני בא לזלזל וכמובן איני בא לתקוף,

 

אבל כל מתקין בחיתוליו יודע שגם אם יש לך כבל של קליפורניה בום, או סטינגר או אלפיין (אנערף..)

 

בתא במנוע הוא עובר בתוך צינור שרשור.

 

ככה לא יתיבש, לא יסדק וכו'.

 

***עריכה,

 

רק רציתי לחזק את דברי אדי, לי לדוגמא יש כבל RCA של קליפורניה בום לשתי המגברים שלי,

ואין לי רעשים ואין לי בבל"ת...

פורסם

אין צורך בחיווט מתקדם/יקר כל עוד הוא (חיווט זול) עומד בדרישות ולא גורם לתקלות למנהם,כגון סיפוח רעשים בRCA

פורסם

קודם לגבי קליפורניה בום אני פשוט "שכיר חרב" של החברה המיתחרה ניו יורק בום...

 

ויטלי, וואלה אנילא מקבל פשוט יש לו מחירים טובים אם לדופסאונד יש מכירים טובים אז אני ימליץ אליהם אבל להמליץ על מתקינים אז אין אליך אחי....

×
×
  • תוכן חדש...